کد خبر: ۳۵۹۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر



جلسه ی بررسی مسایل و مشکلات مراکز مایه کوبی بخش خصوصی با حضور مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، معاون سلامت، رئیس امور مالی و جمعی از مسئولین مراکز مایه کوبی و واکسیناتورها در سالن جلسات اداره کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل دامپزشکی استان در ابتدای جلسه ضمن عرض خوشامد گویی اظهار داشت: استفاده از توان بخش خصوصی کمک بسیار زیادی برای دامپزشکی است و با همکاری یکدیگر توانستیم از شیوع و بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری نماییم.

«دکتر عبدالمحمد نجاتی» گفت: دامپزشکی استان فقط مسایل نظارتی، تست سل و بروسلوز (تب مالت) را که جنبه حاکمیتی دارد انجام می دهد و تقریباً اکثر کارها به بخش خصوصی برون سپاری شده است.

وی از بخش خصوص اظهار رضایت کرد و گفت: با حضور بخش خصوصی کار سریعتر انجام می شود و با نظارت هایی که انجام گرفته عملکرد خوبی ارزیابی شده است.

دکتر نجاتی صحت کار را برای دامپزشکی مهم برشمرد و گفت: مسایلی از جمله رعایت زنجیره سرد و واکسیناسیون صحیح دام ها موجب کاهش بیماری ها و ایمنی زایی بالا در دام ها می شود.

مدیرکل دامپزشکی استان افزود: اعطاء مجوز جدید به مراکز مایه کوبی باید پس از ظرفیت سنجی دام های منطقه انجام شود تا خللی در کار مراکز قدیمی بوجود نیاید.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۰
0
0
به عمل کار برآید، به سخنرانی نیست.
نظر شما
ادامه