کد خبر: ۳۵۹۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر



جلسه‌ای با حضور فعالین بخش خصوصی دامپزشکی و رئیس نظام دامپزشکی استان در محل اداره کل دامپزشکی استان فارس برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان فارس، بنا به در خواست انجمن صنفی کلینیسین های دامپزشکی جلسه ای با حضور اعضاء ذیربط در محل اداره کل دامپزشکی تشکیل شد.

دراین جلسه که مدیرکل دامپزشکی استان، معاون سلامت اداره کل و روسای بعضی از ادارات مرتبط حضور داشتند اعضاء انجمن های صنفی کلینیسین ها و داروخانه داران دامپزشکی استان به اتفاق رئیس نظام دامپزشکی استان مسائل و مشکلات صنف را بیان کردند؛ از جمله مسائل مطرح شده اشتغال بدون مجوز گروهی از دامپزشکان (عمدتاً دامپزشکان شاغل به تحصیل در دوره های تخصصی دامپزشکی) و در بعضی موارد افراد غیر دامپزشک در امر درمان دام و طیور بود.

مدیرکل دامپزشکی استان با بیان اینکه رعایت نظم و مقررات لازمه هر امری است بر ضرورت جلوگیری از فعالیت افراد بدون مجوز تاکید کردند .

«دکتر یعقوب مهندس» اظهار داشت: که از رسالت آموزشی دانشگاه نیز نباید غافل شد، بنابراین ضمن جلوگیری از اشتغال افراد غیر مجاز، بایستی زمینه کار عملی دانشجویان دانشکده دامپزشکی در مقاطع مختلف تحصیلی را فراهم کرد، به گونه ای که این دانشجویان بتوانند زیر نظر اساتید مربوطه و در چارچوب برنامه های آموزشی دانشگاه و با فعال ساختن درمانگاه و بیمارستان های دامپزشکی وابسته به دانشگاه، دانش و مهارت لازم را کسب نمایند .

وی در ادامه افزود: اداره کل دامپزشکی در این خصوص آماده همکاری مناسب با دانشکده دامپزشکی می باشد و از هر اقدامی که رشد و ارتقاء علمی دانشجویان را موجب شود استقبال می کند.

دکتر مهندس در ادامه و در پاسخ به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات شاغلین دامپزشکی بخش خصوصی تاکید کرد: نباید توقع و انتظار داشت کلیه مسائل و مشکلات توسط بخش دولتی انجام پذیرد، لذا همفکری و هم اندیشی کارشناسان بخش دولتی و غیر دولتی برای ارائه پیشنهاد و راهکارهای مناسب ضروری است.

«دکتر احمدرضا تابع بردبار» رییس شورای نظام دامپزشکی استان فارس نیز ابراز داشت: وجود مشکلات در هر صنف و سازمانی طبیعی است و بخشی از مشکلات با همفکری یکدیگر قابل حل می باشد.





انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
ماده ۱۹ پس کی اجرا میشه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
در استان .................... جلسات با بخش خصوصی تعطیل است چون تمام روسای ادارات استانی یا تحصیل میکنند یا بدون مجوز فعالیت خصوصی دارند
نظر شما
ادامه