کد خبر: ۳۵۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر -  نخستین آمبولانس شبانه روزی ویژه حیوانات در ایران آغاز به کار کرد.
این آمبولانس به صورت یک درمانگاه سیار 24 ساعته تعبیه شده و بیشترین کاربرد آن در زمینه  تشخیص اولیه بیماری، مشاوره بهداشتی و درمانهای سرپایی است.
یکی دیگر از کاربردهای این آمبولانس معاینه دامهای بزرگ است که به واسطه بعد مسافت امکان انتقال آن به مراکز درمانی میسر نیست.
دکتر پیام محبی، رئیس بیمارستان دامپزشکی تهران با عنوان این مطلب که بهتر است برای درمانهای تخصصی به صورت مستقیم به مراکز درمانی مراجعه شود، گفت: تا حد امکان از درمان در منزل خودداری شود و تنها در موارد ضروری از خدمات آمبولانس استفاده شود.
وی افزود: در حال حاضر گستره خدمات دهی این آمبولانس شهر تهران و شهرستانهای اطراف آن است. همچنین قرار است طرح آمبولانس سیار با همکاری سازمان دامپزشکی و استانداری تهران برای خدمات دهی به روستاها گسترش یابد. به این شکل که  تیمهای درمانی بر اساس یک برنامه زمان بندی شده در مراکز روستایی مستقر و به خدمات دهی می پردازند.
محبی گفت: در حال حاضر افراد می توانند برای استفاده از خدمات این آمبولانس با شماره تلفن 2151 بیمارستان دامپزشکی تهران تماس بگیرند.

 

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ازاده
|
United States of America
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
0
0
نوشته بیمارستان دامپزشکی تهران ادم فکر میکنه مال دانشگاه تهرانه.یه بیمارستانه توکامرانیه.من زنگ زدم میخواستم یه گربه که پاش شکسته رو از زیر ماشین بیاره بیرون گفت ۳۰۰تومان فقط هزینه اومدنه از کامرانیه تا حافظ‌
نظر شما
ادامه