کد خبر: ۳۴۱۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر



رییس سازمان دامپزشکی کشور در راستای تحقق امنیت غذایی، ارتقاء تولید و سلامت غذا و همچنین حفظ و ارتقای بهداشت عمومی در سال 95 از پرورش دهنده نمونه میگوی کشوری تقدیر کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، «دکتر مهدی خلج» ریاست سازمان دامپزشکی کشور از «ابراهیم رهروان» به عنوان پرورش دهنده نمونه میگوی کشوری تقدیر کرد.

دکتر خلج افزود: امید است همواره در جهت تدام این شایستگی که با تکیه بر دانش روز، بهره گیری از ایده‌های نو و تعامل با دستگاه‌های ذیربط حاصل شده است، دانش و تجربه‌ی ارزشمند خود را به سایرین منتقل فرمایید و در عرصه تامین بهداشت و رفاه حیوانات و سلامت عمومی، همواره نقشی موثر و ماندگار داشته باشید .

ابراهیم رهروان از سایت پرورش میگوی سایه خوش با اقدامات بهداشتی و مدیریتی دامپزشکی،رعایت نکات فنی و بهداشتی، استفاده از سیستم مکانیزه و بهبوددهنده‌ها، ارتقای سطح تولید در هکتار و مزرعه توانست عنوان پرورش‌دهنده نمونه میگوی کشور را به خود اختصاص دهد.
متن تقدیر نامه به شرح زیر است:



همچنین رییس سازمان دامپزشکی کشور از صیاد هرمزگانی به پاس زحمات، پشتکار و خدمات ارزنده ای که در امر تولید داشته قدردانی کرد .
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، دکتر مهدی خلج ریاست سازمان دامپزشکی کشور از محمد صالحی زاده به عنوان صیاد نمونه میگو کشوری تقدیر کرد.
دکتر خلج افزود: امید است همواره در جهت تدام این شایستگی که با تکیه بر دانش روز، بهره گیری از ایده های نو و تعامل با دستگاه های ذیربط حاصل شده است، دانش و تجربه ی ارزشمند خود را به سایرین منتقل فرمایید و در عرصه تامین بهداشت و رفاه حیوانات و سلامت عمومی، همواره نقشی موثر و ماندگار داشته باشید.
محمد صالحی از صیادان استان هرمزگان در فصل صید میگو امسال توانست با رعایت اقدامات بهداشتی و همچنین ارتقای کیفی و کمی صید میگو عنوان صیاد نمونه کشور و استان را به خود اختصاص دهد.
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دکتر امین غلامحسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
0
0
جناب آقای رهروان بنده کسب عنوان پرورش دهنده نمونه ی کشوری میگو را به شما صمیمانه تبریک عرض کرده و آرزوی توفیقات روزافزون برای شما می باشم.
نظر شما
ادامه