کد خبر: ۳۳۶۹۵
اختصاصی حکیم مهر:
مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی در گفت‌وگو با حکیم مهر با تائید این مطلب گفت: نتیجه آزمایش این واحد مرغ مادر مثبت اعلام شده و دیروز نامه آن از سازمان دامپزشکی برای ما ارسال شده است ...


حکیم مهر - یک واحد پرورش مرغ مادر گوشتی در شهرستان چناران استان خراسان رضوی درگیر آنفلوانزای فوق حاد پرندگان شد. مدیرکل دامپزشکی استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با حکیم مهر، ضمن تائید این مطلب گفت: «نتیجه آزمایش این واحد مرغ مادر مثبت اعلام شده و دیروز نامه آن از سازمان دامپزشکی برای ما ارسال شده است.»

«دکتر مجید روحانی نژاد» با تأکید بر اینکه فرایند معدوم‌سازی مرغ‌های این واحد انجام شده، افزود: «هرگونه اقدام مورد نیاز در فاصله کانونی از محل، صورت گرفته و این موضوع به تعاونی مرغداران و تمامی زیرمجموعه های مرغ تخم‌گذار، مرغ گوشتی و ... اعلام شده است.»

وی با بیان اینکه تمام کارشناسان بهداشت، کلینیسین ها، داروخانه‌ها و... را احضار کرده و توضیحات لازم در مورد بیماری و منطقه وقوع آن را داده‌ایم، خاطرنشان کرد: «هشدارهای لازم در جهت مراقبت داده شده، همه اقدامات لازم طبق پروتکل‌های سازمان دامپزشکی انجام شده است و تمام افراد فعال در این حوزه، چه در بخش تعاونی و چه بخش خصوصی همکاری کرده‌اند.»
 


نظر شما
ادامه