کد خبر: ۳۳۲۹۱


مدیرکل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان با هیات همراه از کشتارگاه صنعتی دام زاهدان بازدید و از نزدیک بر روند کار نظارت کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، «دکتر مهدی حسینی» مدیرکل دامپزشکی استان با هیات همراه از یکی از کشتارگاه های صنعتی شهرستان زاهدان بازدید نمود و از نزدیک بر روند چگونگی نظارت های دولتی و خصوصی که بر کشتار انجام می شد نظارت کرد.

در این بازدید دکتر حسینی ضمن خسته نباشید به مسئولین و بازرسین بهداشتی- فنی کشتارگاه، گفت: نظارت هایی که شما انجام می دهید با توجه به مخاطراتی که با آن درگیر هستید برای عموم مردم ناشناخته است و نیاز است تا با اطلاع رسانی های صحیح و دقیق مردم با شرح وظایف مسئولین فنی- بهداشتی که جزو سربازان گمنام عرصه بهداشت در پیشگیری از بیماری هستند آشنا شوند.

مدیرکل دامپزشکی استان در ادامه با تقدیر از مدیرعامل کشتارگاه بعنوان نماینده سرمایه گذارانی که در این کشتارگاه سهامدار هستند اظهار داشت: اشتغال زایی در این استان یک نیاز است و با توجه به اینکه جوانترین استان در سطح کشور می باشد، خود دلیلی است بر سرمایه گذاری بیشتر که موجب حذف شغل های کاذب و ایجاد اشتغال پایدار همچنین قدم عملی در رسیدن به هدف اقتصاد مقاومتی می باشد.

دکتر حسینی خاطر نشان کرد: این اداره کل آمادگی هرگونه همکاری و مشاوره با سرمایه گذارانی که در بخش دام و طیور علاقه مند به فعالیت می باشند را دارد و البته شرط این همکاری رعایت ضوابط بهداشتی- دامپزشکی می باشد که علاوه بر ایجاد محصول سالم در مقوله صادرات نیز می توان بر روی آن اقداماتی صورت داد.
 
 
نظر شما
ادامه