کد خبر: ۳۳۰۴

حکیم مهر -  سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران به آن دسته از اعضای خود که در نخستین همایش ملی فرآوری و بهداشت فرآورده‌های شیلاتی شرکت کنند امتیاز بازآموزی اختصاص خواهد داد.

بر این اساس حضور در این همایش برای اعضای سازمان نظام دامپزشکی بدون ارائه مقاله 10 امتیاز بازآموزی و با ارائه مقاله 20 امتیاز بازآموزی دارد.

نخستین همایش ملی فرآوری و بهداشت فرآورده‌‌های شیلاتی از سوی مرکز ملی تحقیقات فرآوری آبزیان از مراکز تابعه مؤسسه تحقیقات شیلات ایران و با همکاری سازمان شیلات ایران، سازمان دامپزشکی کشور، معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و دیگر سازمان‌ها و مؤسسات مرتبط 26 و 27 بهمن‌ماه امسال در بندر انزلی برگزار می‌شود.

روش‌های بهینه هندلینگ آبزیان، کاربرد فناوری‌های نوین در فرآوری، ‌نگهداری و عرضه، کاهش ضایعات و ایجاد ارزش افزوده، بهداشت و سلامتی، فناوری بسته بندی، مدیریت تولید و عرضه، بازاریابی و اقتصاد و فرآوری ارگانیک و تراریخته از محورهای این همایش است.

برگزاری نمایشگاه معرفی تولیدات شیلاتی و صنایع مرتبط، برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی و تشکیل انجمن علمی متخصصین فرآوری و بهداشت فرآورده‌های شیلاتی از برنامه‌های جانبی این همایش است.

مهلت ارسال خلاصه مقالات به دبیرخانه این همایش 1/8/89 تعیین شده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه الکترونیک این همایش به آدرس www.ifpc.ir مراجعه نمایید.

 

نظر شما
ادامه