کد خبر: ۳۲۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر -  عضو کمیته تحقیق و تفحص از واردات دام زنده با اشاره به واردات 40 هزار راس دام زنده به کشور،گفت: سازمان دامپزشکی سلامت دامهای وارداتی را مورد بررسی قرار داده است و همگی از سلامت کامل برخوردارند.    
سیدمحمدرضا حاجی اصغری نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون کشاورزی طی ماه های اخیر برای بررسی علل شیوع تب برفکی میان دام های کشور کمیته ای را برای تحقیق و تفحص از واردات دام زنده به کشور تشکیل داده است گفت:این کمیته با محوریت بررسی علل واردات دام زنده به کشور و با در نظر گرفتن شیوع تب برفکی میان دامهای زنده آغاز به کار کرده است.

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی ،تصریح کرد:واردات این دامها جهت کاهش قیمت گوشت قرمز در کشور بوسیله وزارت جهاد کشاورزی و بازرگانی برنامه ریزی شده و سازمان دامپزشکی نیز بر سلامت این دامها نظارت کامل دارد
 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشك
|
-
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۷
0
0
سازمان دامپزشكي آنقدر دچار كمبود نيرو انساني است كه الان بيشتر كارهاي را به زور و به صورت سطحي و ناقص انجام ميده به گونه اي كه اكثر اين كارها رو هم سربازان امريه و نيروي طرح انجام ميدن اون وقت چه جوري سلامت چهل هزار دام تاييد ميشه؟! با كدو نيرو؟!!!نيروي هاي رسمي اندكي نيز كه به كشورهاي خارجي ميرند جهت تعيين سلامت دامها به صورت صوري مي باشد. ضمن اينكه سازمان دامپزشكي در واردات دام هيچ كاره است و هر وقت كار وزارت كشاورزي و بازرگاني با ورود دام به كشور و ايجاد آلودگي دچار اشكل ميشه اون وقته كه يقه دامپزشكي رو ميچسبن!!!! سازمان دامپزشكي هم كه جيكش در نمي آد- واقعيت دامپزشكي ايران
كارشناس دامپزشك
|
-
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۹
0
0
سلام
موافقت با واردات دام زنده كه به احتمال زياد به سازمان دامپزشكي تحميل شده است صد در صد غير علمي ومغاير مقررات وموازين بهداشتي پذيرفته شده بين المللي است .قطعا سرنوشت شومي براي آينده بهداشت صنعت دام پيش بيني مي گردد . نمي دانم صاحب نظران دامپزشكي چگونه حاضر به سكوت شده اند .گويا آقاي خليليان با خلف خود (مهندس اسكندري ) در نابود كردن صنعت دام كشور وحدت نظر دارند و قسم ياد كرده اند تا قبل از برداشتن گام مثبت براي رشد و توسعه صنعت دامداري ابتدا جمعيت دام موجود را ريشه كن و سپس مطابق ايده كارشناسان خبره وزارت ! از نو بسازند . خدا به دامداران مظلوم رحم كند .
نظر شما
ادامه