کد خبر: ۳۲۲۹

حکیم مهر -  سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران ، در روز 31 شهریورماه 1389 ، در همایش فروش و بازاریابی صنایع دام ، طیور ، فرآورده های لبنی و صنایع وابسته ، میزبان مسئولین ، اساتید ، تشکلها ، دامپزشکان ، کارشناسان ، پژوهشگران و فعالان بخش دام و طیور و صنایع وابسته خواهد بود .

کمیته اجرایی این همایش ، ایجاد همبستگی و ترسیم وابستگی و بررسی چالشها و مشکلات و ارائه راهکارهای علمی و عملی با توجه به شرایط حاضر در جهت بهبود وضعیت اقتصادی ، تعاون ، اشتغال زایی ، بهداشت و سلامت جامعه میان طیفی گسترده و پیوسته اعم از مسئولین دولتی ، تولیدکنندگان ، کلینیسین ها ، مدیران بخش خصوصی ، کارشناسان ، پژوهشگران و محققین این بخش را از اهداف اصلی خود دانسته اند .
محورهای اصلی این همایش عبارتند از :

استفاده از روشهای مدرن تبلیغات و فروش در صنایع دام و طیور

نقش تجارت الکترونیک در صنایع دام ، طیور و صنایع وابسته

راهکارهای فروش محصولات در هنگام ظهور بیماری های نوپدید و بازپدید
اهمیت گروه طرح و توسعه در فروش محصولات این صنایع

هدفمند سازی یارانه ها و تاثیرات آن بر فروش و بازاریابی صنایع دام و طیور

افزایش باورهای صادراتی در صنایع دام و طیور و تسخیر بازارهای منطقه ایی و جهانی

کاهش قیمت محصولات از طریق افزایش بهره وری در صنایع

راهکارهای تعدیل قیمت محصولات پروتئینی

نوآوری و خلاقیت در فروش محصولات دام و طیور

تعاون و صنعت دام ، طیور ، لبنیات و صنایع وابسته

بیمه و تاثرات آن بر فروش محصولات دام ، طیور ، لبنیات و صنایع وابسته  
گفتنی است که کمیته علمی این همایش ، مهلت ارسـال خلاصـه مقالات به این همایش در محورهای یاد شده را ، تا تاریخ 20/6/89 اعلام نموده است . مقالات ارسالی به این همایش می بایسـت حداکثـر 500 کلمه بوده و در نرم افزار Word 2003 تایپ گردیده و به آدرس ایمیل Congress@tlpf.irآدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید ارسال شود .

قابل ذکر است به تمامی حاضرین در این همایش ، گواهی حضور و به ارائه دهندگان مقاله ، گواهی پذیرش مقاله تعلق خواهد گرفت . به مقالات برتر نیز جوایزی نفیس اعطا خواهد شد .

ثبت نام :
مبلغ ثبت نام در این همایش ،400.000 ریال میباشد که شامل حضور در همایش ، دریافت اسناد همایش ، پذیرایی های میان وعده ، ناهار و گواهی حضور است .
برای ثبت نام در این همایش ، پس از پر نمودن فرم ثبت نام ، آن را به شماره فکس 88832361 – 021 یا آدرس پست الکترونیک Congress@tlpf.ir ارسال نمائید .
دریافت فرم ثبت نام : http://www.tlpf.ir/files/registration.doc

 

 

نظر شما
ادامه