کد خبر: ۳۱۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر -  معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ‌عسل چینی با قیمت یک‌هزار و 500 تومان وارد بازار شده است که لازم است خریداران در این مورد دقت لازم را داشته باشند.

ناطق معین‌الدین اظهار داشت: در استان قزوین عسل با کیفیتی به ویژه در منطقه الموت تولید می‌شود که عسل بسیار مطلوبی است.

وی ادامه داد: در استان قزوین 45 میلیون تومان موم برای زنبورداران خریداری شده و 30 میلیون نیز برای خرید ملکه زنبور عسل در قزوین اختصاص یافته است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: ما 50 میلیون تومان شکر برای زنبورداران استان خریداری کرده‌ایم زیرا شدت گرما سبب شده بود شهد گل‌ها خشک شده و نیاز به شکر باشد.

وی تصریح کرد: 52 هزار کلنی زنبور عسل در استان داریم که برای هر کندو یک کیلو تا یک کیلو و 200 گرم شکر اختصاص یافت تا این شکر جای شهد را پر کند و ملکه زنبور تخم‌ریزی خود را ادامه دهد.

معین‌الدین بیان داشت: در بحث آزمایش عسل طبیعی این کار در آزمایشگاه صورت می‌گیرد و با 100 درصد اطمینان اعلام می‌کنیم که عسل طبیعی و یا مصنوعی است و در مورد قیمت آن نیز تعاونی زنبورداران که تشکیل شده است در این خصوص کار می‌کنند.

وی عنوان داشت: ‌عسل چینی نیز با قیمت یک‌هزار و 500 تا 2 هزار تومان وارد بازار شده است که لازم است در این مورد خریداران دقت لازم را داشته باشند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: تولید عسل در سال 86 در استان قزوین 247 تن، در سال 87، 295 تن و در سال گذشته 470 تن بوده است.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایرانی
|
-
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۲
0
0
لعنت به چین که همچون روسیه لعنتی به مردم و میهن ما خیانت می کند.
جلال
|
-
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
0
0
هموطن محترم كه به چين و روسيه لعنت ميفرستي تا من و شما ايراني(مسولين دولتي ) شرايط را براي وارد كننده سهل و شرايط را براي توليد كننده ايراني سخت و نا ممكن ميكنند راه را براي واردات هموار كرده اند . من و شما هم اگر جايگاه چيني ها و روسها را داشتيم همين كار را ميكرديم . چون از ماست كه بر ماست .نيازي نيست كه خرابكاري هايمان را به ديگران نسبت دهيم .
نظر شما
ادامه