کد خبر: ۲۸۶۷۵
 

سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی، متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحيم

سي و هفت سال از پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي ايران مي‌گذرد و در تمامي اين سال‌ها ملت هوشيار و سرافراز ايران اسلامي با  تبعيت از ولايت فقيه براي پايداري اين نظام مقدس در تمامي عرصه‌ها حاضر و آماده ايثار و فداکاري بوده‌اند.

بدون ترديد انتخابات يکي از مهمترين عرصه‌هاي تجلي و ظهور مردم سالاري ديني است و در تمامي سال‌هاي پس از پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي شاهد حضور حماسي و افتخار آفرين مردم در پاي صندوق‌هاي رأي بوده‌ايم.

در انتخابات پيش رو نيز با توجه به رقابت‌هاي انتخاباتي و فضاي گرم و پرشور تبليغات همچون سال‌هاي قبل شاهد اين حضور دشمن شکن خواهيم بود و اين انتخابات بار ديگر به همه جهان اثبات مي‌کند که نهاد‌هاي اصلي و ارکان نظام اسلامي برآمده از رأي و اراده ملت بزرگ ايران است.

بي شک فرد فرد اعضاي فرهيخته سازمان نظام دامپزشکي جمهوري اسلامي ايران که به‌عنوان سربازان گمنام عرصه سلامت بار بزرگ پيشگيري از بيماري‌هاي قابل انتقال بين انسان و حيوان، تأمين امنيت غذائي با منشأ دامي و تضمين سلامت غذا از مزرعه تا سفره را بر دوش مي‌کشند، همپاي تمامي اقشار جامعه در اين روز بزرگ  و سرنوشت ساز در پاي صندوق‌هاي رأي حاضر خواهند بود و رأي خود را پشتوانه نظام مقدس جمهوري اسلامي خواهند ساخت.

سازمان نظام دامپزشکي جمهوري اسلامي ايران از آحاد مختلف مردم ايران عزيز در سراسر کشور دعوت مي‌کند که همچون هميشه بسان روزهاي بزرگ با حضور پرشور و حماسي در پاي صندوق‌هاي رأي با انتخاب نمايندگان اصلح در مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري، بار ديگر عزت و سربلندي ايران اسلامي را به نمايش بگذارند.
 
 
نظر شما
ادامه