کد خبر: ۲۴۴۶۹
تعداد نظرات: ۶ نظر

پورمحمدی

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: با وجود محددیت‌های دولت در بودجه سال ۹۵، اعتبار بخش‌های آبخیزداری، تحقیقات، دانه‌های روغنی، آبیاری تحت فشار و دامپزشکی تقویت شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «حمید پورمحمدی» معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در نشست مدیران وزارت جهاد کشاورزی با معاون اول رئیس جمهور با اعلام این خبر اظهار کرد: حرف بخش کشاورزی قابل فهم‌تر و عملکرد آن قابل نظارت‌تر است که این امر به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای ساماندهی امور کمک می‌کند.

وی افزود: با وجود تمام محدودیت‌های دولت سعی شده است که بخش‌های آبخیزداری، تحقیقات، کشت دانه‌های روغنی، دامپزشکی و آبیاری تحت فشار در بودجه سال 95 تقویت شود.

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با اشاره به اینکه وزارت جهاد کشاورزی اهتمام خوبی در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دارد، گفت: برنامه امنیت غذایی یکی از برنامه‌های دوازده‌گانه اجرای سیاست‌های اقتصادی مقاومتی و برعهده وزارت جهاد کشاورزی است که برای اجرای آن وزیر، 10 مجری از معاونت‌ها تعیین کرده است.

پورمحمدی اضافه کرد: وزارت جهاد کشاورزی در اجرای اصول و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی خوبی دارد به طوری که می‌توان از آن به عنوان الگو و مدل برای سایر بخش‌ها استفاده کرد.

 

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسن موسي خاني
|
-
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
0
0
اگر آن توجهي كه از نظر حقوق و مزايا به كارمندان وزارت خانه هاي نيرو ؛ نفت ؛ مخابرات ؛ بانك ها و غيره ميشه در كارمندان وزارت جهاد بويژه دامپزشكي هم از سوي حضرات اعمال ميگرديد الان بيش از 50 درصد برنامه اقتصاد مقاومتي كشور اجرا شده بود توجه به كشاورزي و سلامت جامعه نقش اساسي را در پيشرفت يك كشور بازي ميكند
ناشناس
|
-
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
0
0
پول ریختن تو ادارات دامپزشکی کار اشتباهی هست. خیلی از کارهایی که ادارات دامپزشکی انجام میدن رو باید به بخش خصوصی بدن. کارمندها با در نظر گرفتن منافع شخصیشون میگن که به دامپزشکی پول بدید وگرنه دادن پول به دامپزشکی خیانت به ملت هست. هرچقدر هم به دامپزشکی پول بدید هیچ فایده ای برای مردم ایران نداره و تنها زیان هست چون هیچ تغییری در وضعیت بهداشت دام در کشور ایجاد نمیشه و تنها کارکنان این ادارات که همین الان از خیلی از ادارات دیگه بیشتر پول میگیرن سود خواهند برد.
دکتر حسین علی خادمی -البرز
|
-
|
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
0
0
آن نظری ک نام ونشانی نداره در مورد بی فایده بودن تخصیص اعتبار ب دامپزشکی نشان از ناآگاهی نسبت به مسئولیتهای حاکمیتی دامپزشکی در عرصه اقتصاد ملی و امنیت غذایی و نقش آن در بهداشت عمومی می باشد علاوه براین دامپزشکی نقش پیشرو در واگذاری امور تصدی گری ب بخش خصوصی داشته است بیش از دستگاههای دیگر و موفق تر .
کارمند
|
-
|
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
0
0
با وضعیت فعلی اگر در سازمان محترم جهاد کشاورزی دو سه اطاق به دامپزشکی داده شود خیلی بهتر است چون در حال حاضر از دامپزشکی کاری ساخته نیست
ناشناس
|
-
|
۰۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
0
0
دریافتی کارمندان زحمتکش دامپزشکی با توجه به حجم کار و خطرا ت شغلی بسیار پایین و قابل مقایسه با ادارت دیگر نیست دریافتی دکتر دامپزشک 16000 آیا زیاد است . میکند یک پزشک تازه فارغ التحصیل چندین برابر این حقوق را دریافت. حتی آموزش وپرورش با تعطیلی های بسیار مبلغی دریافتی همین حدود و بیشتر را دارد
همکار
|
-
|
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
0
0
اداره و سازمانيكه ........................................................... در سازمان محترم جهاد كشاورزي ادغام شود بهتر كارايي خواهد داشت ،كلينيك مرجع مسكوت مانده است ،صدور مجوز داروخانه معلق مانده است ،از بهداشت مواد غذايي فقط اسمي باقيست ،بيماريهاي انفلوانزا و تب برفكي و سل و مشمشه و تب مالت امارش در حال صعود است انتصابات كلا با نظر مقامات غير دامپزشكي انجام ميشود نظارت صفر ،
نظر شما
ادامه