کد خبر: ۲۳۶۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

معارفه رئیس دامپزشکی کازرون

دکتر ابوذر دهقان در حکمی به عنوان رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون معرفی و از زحمات دکتر مرحمتی رئیس قبلی دانشکده قدردانی شد.

رئیس دانشکده دامپزشکی واحد کازرون در حاشیه مراسم معارفه خود در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا با تبریک روز ملی دامپزشکی و آغاز سال تحصیلی بیان کرد: این دانشکده واحد کازرون یکی از باسابقهترین دانشکدههای دامپزشکی کشور است که با 28 عضو هیاتعلمی در 3 رشته دکترایحرفهای، کارشناسی علومجانوری و کاردانی دامپزشکی فعالیت دارد .

دهقان افزود: این دانشکده با دارا بودن آزمایشگاه‌های پیشرفته و استادان توانمند و با ارائه خدمات تخصصیتشخیصی و درمانی نقش بسزایی در کنترل و پیشگیری بیماریهای مشترک بین دام و انسان ایفا می‌کند.

عضو هیات علمی دانشکده دامپزشکی واحد کازرون با توجه به مشکلات دانشکده از جمله جابجایی ساختمان دانشکده از غرب شهرستان به سایت دانشگاهی اظهار کرد: این مسئولیت بزرگ را با هدف خدمت و با اتکا به خداوند و حمایت همکاران دانشکده را به عهده گرفتهام و با یاری خداوند و همکاری و همدلی دوستان مشکلات را برطرف می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کازرون یکی از شهرهای بزرگ استان فارس است و اکثریت مردمش به شغل کشاورزی و دامداری مشغول هستند، گفت: دانشکده دامپزشکی واحد کازرون همچون گذشته آماده ارائه خدمت رسانی به دامداران عزیز در امر پیشگیری، درمان و مشاورهاست.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
0
0
............... یکی از اساتیدی است که هیچ اهمیتی به آموزش و پژوهش در دانشگاه نمی دهد ............................. متاسفم برای دانشکده کازرون .........................
نظر شما
ادامه