کد خبر: ۲۳۵۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

کانون بازنشستگان اداره کل دامپزشکی استان مازندران با دعوت از بازنشستگان این اداره ضمن تجلیل از آنان از زحمات چندین ساله آنان قدردانی کرد.

در این همایش که بمنظور گرامیداشت روز خانواده و بازنشستگان، در سالن اجتماات اداره کل برگزار شد، ابتدا دکتر رضوانی مدیر کل دامپزشکی استان این روز را تبریک و یادآوری کرد که این عزیزان روزی از مسئولین بوده که هم اکنون همکاران شاغل باید از تجربیات ارزنده آنان استفاده کنند.

وی بازنشستگان را از افتخارات هر دستگاه اداری عنوان کرد و فعالیت بیش از پیش کانون بازنشستگی اداره کل دامپزشکی مازندران را خواستار و اظهار نمود از هیچ گونه کمکی دریغ نخواهد نمود.

دکتر اخوان از پیشکسوتان دامپزشکی استان در سخنرانی خود یاد و خاطره همکاران بازنشسته درگذشته را گرامی داشته و مطالبی را در خصوص بهداشت و سلامتی حاضرین بیان داشت.

ایشان سروده ی خود را در وصف همکاران درگذشته در این همایش قرائت کرد که مورد استقبال قرار گرفت.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
0
0
واقعا درايت دكتر رضواني و جناب آقاي باكويي حرف نداره از اينكه اين كار ارزشمند رو انجام دادن واقعا جاي تقدير و تشكر داره به اميد افزايش چنين مديران فرهيخته اي و به اميد اينكه سازمان دامپزشكي كشور هم جداي از لفاظي هايي كه صورت ميگيرد از اداره كل مازندران سرمشق بگيرد
نظر شما
ادامه