کد خبر: ۲۳۵۵۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
«دکتر محمدرضا صفری» در مراسم افتتاحیه نخستین کنگره ملی طب حیوانات همراه در دانشگاه آزاد واحد کرج، این چهار برنامه را سلامت دام، تحقیق و پژوهش، اقتصاد سلامت محور و تمرکز بر آینده اعلام کرد ...

حکیم مهر - رئیس سازمان نظام دامپزشکی اعلام کرد که این سازمان با چهار برنامه محوری سلامت دام، تحقیق و پژوهش، اقتصاد سلامت محور و تمرکز بر آینده، حرکت رو به جلو را در پیش گرفته است.

به گزارش ایرنا، «دکتر محمدرضا صفری» روز سه شنبه در کنگره ملی طب حیوانات همراه که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد، افزود: محور نخست بر سلامت دام و فرآورده های دامی متمرکز شده است.

وی ادامه داد: تحقیق و پژوهش از دیگر برنامه های سازمان نظام دامپزشکی کشور است که با جدیت دنبال می کنیم.

صفری ، محور سوم را اقتصاد سلامت محور تولید ذکر کرد و گفت : در این زمینه باید دامپزشک مدیر تربیت کنیم زیرا بخش دولتی در این زمینه نیاز به پویایی دارد.

رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: تمرکز بر آینده و توسعه فعالیت های دامپزشکی محور چهارم برنامه های این سازمان است که در تامین اشتغال و سلامت جامعه تاثیر گذار می باشد.

این مسوول باتاکید بر برگزاری مستمر کنگره ملی طب حیوانات در سال های آتی گفت: توصیه می شود در بیانیه پایانی این کنگره پیشنهاداتی تدوین شود.

وی افزود: در بخش آموزش حیوانات همراه در کشور ضعیف عمل شده و باید این بخش ارتقا یابد.

صفری اظهار کرد: باید به این مقوله ها بیش از پیش و با جدیت توجه شود و در حوزه پژوهش حیوانات همراه کارهای جدی صورت گیرد.

«دکتر پیام محبی» رئیس هیات مدیره جامعه دامپزشکان کشور نیز در این آیین به اهمیت پرورش اسب و بحث صنعتی سازی حرفه دامپزشکی اشاره کرد و گفت: برگزاری این چنین کنگره های بسیار مهم است

وی ادامه داد: در کنگره ملی طب حیوانات همراه به صورت تخصیصی به شیوه های نگهداری اسب، حیوانات خانگی و زینتی پرداخته می شود.

محبی اظهار امیدواری کرد بخش دامپزشکی کشور به سمتی پیش برود که شاهد ارتقای جایگاه دامپزشکان باشیم.

وی از مسوولان دانشگاه آزاد واحد کرج به خاطر برگزاری این کنگره تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: این کنگره آغاز همکاری خوبی بین جامعه دامپزشکی و دانشگاهی است.

در این کنگره پیام «دکتر رنه کایسون» رییس جامعه جهانی دامپزشکی قرائت شد.

کنگره ملی طب حیوانات همراه از امروز به مدت دو روز با حضور دامپزشکان و اساتید دانشگاه در کرج ادامه دارد.

درحاشیه این کنگره کارگاه های تخصصی برای بررسی چگونگی پرورش و نگهداری حیوانات همراه برگزار می شود.

 

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
0
0
آقای دکتر صفری شما بایستی مطابق قانون انتخابات نظام دامپزشکی رو در سطح استانها برگزار کنید بقیه برنامه‌ها رو بزارید برای دوره جدید شورای نظام دامپزشکی، زیرا در حال حاضرتیم کاری جنابعالی و همکاران شما در شورای نظام دامپزشکی استان ها دارای وجاهت قانونی نبوده و عملا کاری قابل انجام نیست .
مسول فنی
|
-
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
0
0
......... شما یک محور انتخابات نظام دامپزشکی راکه عقب افتاده انجام بده بقیه محورها پیشکش.
دکتر محمد لطفی زاده
|
-
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
0
0
بسمه تعالی. با اهداء سلام و احترام. جناب دکتر صفری حتماً توجه فرموده اند که در قانون سازمان نظام دامپزشکی همکاری با مراکز تحقیقاتی انتظار می رود نه اینکه سازمان نظام دامپزشکی مستقیم به حوزه پژوهش و تحقیق ورود کند که اساساً اینکار با روح صنفی این سازمان در تضاد است. حالا فرض کنیم که این حق برای سازمان محفوظ، می شود بفرمایند مثلاً یک نمونه از جدیتی که در تحقیق یا پژوهش داشته اند و منجر به نتیجه شده و علم کشور در حوزه دامپزشکی را پیشرفت داده است کجا و کی و چگونه انجام شده است؟
ناشناس
|
-
|
۰۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
0
0
عضو سازمان نظام دامپزشکی: این سازمان سازمان بی خاصیت و بدون محوری است.
و من الله توفیق
همکار بخش خصوصی
|
-
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
0
0
آقای دکتر صفری سازمان نظام دامپزشکی یک سازمان صنفی است نه یک نهاد دولتی .جا پای دولتی ها نگذارید که در آن صورت نه کاری برای مردم ونه اقدامی برای صنف خواهد بود .شما ضرورتی ندارد تبدیل شوید به یکی از دستگاه های دولتی فشل و بی خاصیت .لطفا یک نهاد صنفی فعال باشید تا منافع مشروع اعضا را پیگیری کنید .این محور های که گفتیید کدام با منافع اعضا ارتباط دارد ؟؟؟!!!فکر میکنم صندلی نظام را با صندلی های قبلی اشتباه گرفته ایید .
نظر شما
ادامه