کد خبر: ۲۳۵۱۰

اولین نشست هم اندیشی علمی تخصصی دست اندرکاران صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان در اداره کل دامپزشکی مازندران تشکیل شد.

بمناسبت گرامیداشت هفته دامپزشکی، نخستین جلسه هم اندیشی علمی تخصصی دست اندرکاران صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان با حضور روسای تشکل های پرورش دهنده دام، طیور و آبزیان، واحدهای برتر تولیدکننده خوراک دام، اساتید دانشگاه و نمایندگان دستگاه های دولتی شیلات و معاونت بهبود تولیدات دامی در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

در ابتدا دکتر رسولی زاده معاون سلامت با خیرمقدم و تبریک فرا رسیدن روز ملی دامپزشکی به نقش سلامت خوراک دام در سلامت دام و دستیابی به شعار سال " سلامت غذا از مزرعه تا سفره" پرداختند و ضمن ارائه آمار عملکرد در حوزه خوراک دام ، طیور و آبزیان بر تعامل بیشتر تولیدکنندگان تشکلها با سازمانهای دولتی و نظارتی تاکید کردند.

در ادامه دکتر گلپایگانی رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی مازندران به بیان وضعیت و جایگاه صنعت خوراک دام در استان و انتظارات فیمابین پرداخت و با عنایت به تشکیل این جلسه بعد از 10 سال پیشنهاداتی را مطرح و خواستار پیگیری از سوی حاضرین شد.

سپس هر یک از حاضرین به بیان مشکلات و ارائه راهکارهایی در این خصوص پرداختند. شایان ذکر اینکه به نقل از دکتر گلپایگانی چهار کارخانه خوراک طیور و آبزیان در مازندران دارای گریدA  می باشند.

 

 

نظر شما
ادامه