کد خبر: ۲۳۰۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر خلج ریاست سازمان دامپزشکی کشور به مناسبت هفته دولت در نشستی در سالن جلسات سازمان با مدیران تشکلهای بخش خصوصی و تعاونی های مرتبط با فعالیت های دامپزشکی دیدار کرد.

دکتر خلج در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته دولت از خداوند طلب کرد که در این ایام نقطه ای برای تعامل و مشارکت معنی دار تشکل های بخش خصوصی و تعاونی ها به عنوان سرمایه گذار در حوزه های مختلف دامپزشکی و سازمان دامپزشکی کشور قرار دهد به عنوان نماینده دولت که امانت دار سرمایه مردم می باشد.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف حرمت به مردم، استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت های بخش خصوصی برای نیل به اهداف جامعه و سازمان دامپزشکی می باشد.

رییس سازمان دامپزشکی کشور در ادامه گفت: لازمه صادرات محصولات تولیدی اجرای مقررات بهداشتی از مزرعه تا سفره جهت صادرات است که با نظارت های بهداشتی سازمان صورت می پذیرد و شرط نشاط در تولید، صادرات است و شرط صادرات، محصولات سالم میباشد.

در ابتدای جلسه مدیران تشکل های بخش خصوصی و تعاونی ها با معرفی خود و حوزه فعالیت ها به طرح سوالات از ریاست سازمان دامپزشکی و ارائه پیشنهادهای خود برای بهبود و ارتقای خدمات به مردم پرداختند.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
0
0
ا سلام و خسته نباشید
با توجه به دریافت خبرهایی مبنی بر اینکه در استخدامی اخیر سازمان دامپزشکی ، در برخی مراکز استخدامی استانها در خوشه کارشناس آزمایشگاه به جای استخدام کارشناسی ارشدهای گروه دامپزشکی از دکترهای دامپزشک و کارشناس ارشدهای گروه پزشکی که فارغ التحصیل دانشکده های وزارت بهداشت می باشند، استخدام به عمل آمده. این امر خلاف مقررات استخدامی بوده و سازمان دامپزشکی ملزم به استخدام فارغ التحصیلان دامپزشکی و کارشناسی ارشدهای با گرایش دامپزشکی می باشد چه بسا وزارت بهداشت در استخدامی های خود از کارشناسی ارشدهای با گرایش دامپزشکی ممانعت به عمل می آورد. خواهشمند است در صورت مشاهده هرگونه تخلف به سازمانهای ذیصلاح نامه نگاری و تذکر داده شود.لطفا اطلاع رسانی کنید.
نظر شما
ادامه