کد خبر: ۲۱۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر -  سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران به اعضای این سازمان که در دوره آموزشی ایزو 22000 که یازدهم و دوازدهم خرداد ماه برگزار می شود شرکت کنند، امتیاز بازآموزی اختصاص خواهد داد.
ایزو 22000 سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی است و قرار است در این دوره آموزشی که شرکت بین المللی مشاورین بینش کارآمد مجری برگزاری آن است سرفصل‌هایی چون معرفی سیستم ایزو 22000 ، مسئولیت مدیریت و موارد مربوط به آن در اجرای سیستم ایزو 22000 ، مدیریت منابع در این سیستم، طرح ریزی و تحقیق محصولات ایمن بر مبنای اصول HACCP ، تصدیق و صحه گذاری و بهبود سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی برای شرکت کنندگان این دوره آموزشی تدریس می‌شود.
علاقمندان به شرکت در این دوره آموزشی که با مشارکت نهادها و سازمان‌های مرتبط در حاشیه نمایشگاه اگروفود تهران برگزار می‌شود می‌توانند با شماره تلفن 88832361-021 تماس بگیرند و یا به پایگاه اطلاع رسانی www.wfso.ir مراجعه کنند.


 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امید
|
-
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۲
0
0
آيا مي دانيد مدرس اين دوره مديركل دفتر ....... است كه در وقت اداري با تخصص غیرمرتبط ( و نه بهداشت مواد غذايي) اين دوره را تدريس مي كند . به ارائه تصورات شخصي ايشان در باره haccp توجه كنيد
نظر شما
ادامه