کد خبر: ۲۱۴۸۶

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زنجان گفت: با تغییر مکان میدان عرضه دام میدان کنونی به محل عرضه طیور زنده در زنجان تبدیل می‌شود.

محمد سعید بهرامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تلاش‌ها برای جمع‌آوری و ساماندهی محل عرضه طیور زنده از دو سال پیش در شهر زنجان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه بنا به ماده 55 قانون شهرداری‌ها جمع‌آوری مراکز عرضه دام زنده بر عهده شهرداری است، خاطرنشان کرد: مکاتبات حقوقی این موضوع با شهرداری انجام گرفته است.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه میدان جدید دام زنده در حال احداث است و به زودی این میدان از محل کنونی خود انتقال می‌یابد، تاکید کرد: با این انتقال شرایط برای جا به جایی طیور به محل فعلی میدان دام فراهم می‌شود.

بهرامی با بیان اینکه با ساماندهی مکان‌های عرضه طیور زنده امکان نظارت بر سلامت آنان نیز افزایش می‌یابد، عنوان کرد: با تجمیع این مرکز عرضه اداره کل دامپزشکی بر فعالیت‌های این میدان نظارت بیشتری می‌کند.

وی با بیان اینکه محل عرضه طیور زنده در همه استان‌ها و شهرهای کشور وجود دارد، گفت: این محل‌ها با ساماندهی مطلوب می تواند محل مناسبی برای خرید و فروش طیور زنده باشد.

 

 

نظر شما
ادامه