کد خبر: ۲۰۴۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش ایرنا، بر اساس تبصره الحاقی 3 لایحه، نمایندگان مجلس دولت را موظف کردند از داروهای دامی آماده مصرف و واکسن های طیور مشابه تولید داخل معادل پنج درصد (5%) و غیرمشابه معادل دو درصد (2%) ارزش فروش محصولات وارداتی أخذ و به حساب درآمد عمومی نزد خزانه داری کل کشور واریز نماید.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
0
0
پس پیش بسوی واردات، از این ببعد و بیش از پیش واردات واکسن و داروی مشابه داخلی انجام خواهد شد! شک نکنید. تا به حالا شعار این بود که مشابه داخلی وارد نشود وضعمون اون بود حالاکه برای دولت همچین سودی لحاظ شده برای اینست که بودجه حاصله برسه به اون مراکزی که از این واردات آسیب میدیدند و اونها هم از این ببعد ساکت میشوند واردات مسیر خودش رو باز میکنه
ناشناس
|
-
|
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
0
0
تجربه نشان داده که اخذ عوارض واردات تاثیر مثبت روی حجم واردات میگذارد و افزایش واردات را بدنبال خواهد داشت. متاسفم که مسئولین فقط بفکر افزایش درآمد های زودهنگام برای دولت هستند نه آینده نگری حکیمانه بر اساس برنامه های بلند مدت. قطعا دستگاهها برخوردار از عواید این درآمد نسبت به واردات دارو و واکسن با روی خوش و آغوش باز برخورد خواهند کرد. بهانه حمایت از تولید داخلی با اجرایی این تصمیمات سرابی بیش نیست!
نظر شما
ادامه