کد خبر: ۱۸۹۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

وزیر جهادکشاورزی و ریاست سازمان دامپزشکی کشور از مزارع پرورش میگو و کارگاههای فرآوری آبزیان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر، مهندس محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و دکتر مهدی خلج ریاست سازمان دامپزشکی کشور صبح روز پنجشنبه در نخستین برنامه کاری خود در سفر به استان بوشهر راهی جزیره شیف شده و از مزارع پرورش میگو و همچنین برداشت میگو در این جزیره بازدید کردند.

وزیر جهاد کشاورزی را در این بازدید رئیس سازمان دامپزشکی کل کشور، مدیران مجموعه وزارت جهاد کشاورزی در استان بوشهر، استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان همراهی می‌کردند.

دکتر مرتضی بحرانی مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر در حاشیه این بازدید به خبرنگار فارس در بوشهر، گفت:‌ سال گذشته تولید میگوی پرورشی در استان بوشهر 8 هزار تُن بوده و انتظار می‌رود این میزان امسال به 12 هزار تُن افزایش یابد.

وی افزود: تعداد مزارع آماده بهره‌برداری پرورش میگو در جزیره شیف 57 مزرعه است با مساحت 4 هزار هکتار و تاکنون هزار و 200 تن میگو از این مزارع برداشت شده است.

در ادامه نیز از کارگاههای فرآوری آبزیان دریازاد و لیان موج که در حال فرآوری و بسته بندی میگوهای پرورشی جهت انجام صادرات هستند بازدید بعمل آوردند و در پایان این بازدیدها جلسه ای در استانداری بوشهر با حضور مسئولان برگزار شد.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشك
|
-
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
0
0
با سلام و خداقوت به مجموعه همكاران دامپزشكي بخش خصوصي و دولتي
و قدرداني از دكتر خلج و تاييد اينكه بازديدهايي از اين دست بايد به كرات توسط مسئولان رده بالا و همه مسئولان دامپزشكي در ادارات كل و شهرستان ها برنامه ريزي شود تا اگاهي مجموعه دولت و كليه دستگاه ها از عملكرد و اقدامات دامپزشكي و سختي كار و درجه اهميت و تأثير گذاري ان با خبر شوند به اميد بالند گي روزافزون دامپزشكي
همكار دامپزشك
|
-
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
0
0
با سلام
در مورد عكس ها يكبار ديگه لطفا با دقت مشاهده نماييد:
وزير محترم و ريئيس محترم سازمان دامپزشكي و همكاران ديكر دامپزشكي كه در عكس ها هستند، متاسفانه حتي نحوه درست پوشيدن گان و روپوش روند نيستند. همه گان ها رو برعكس پوشيدند.
تو رو خدا مسئولين محترم لطفا با اين كاره اعتبار دامپزشك و دامپزشكي را پيش همه مخصوصا همكاران وزرات بهداشتي نبريد.
در ضمن مسئول محترم وبسايت حكيم مهر، لطفا شما هم در انتخاب عكس ها بصورت گزينشي عمل نماييد و دقت كنيد تا مسخره عام و خاص نشويم. وقتي ما بلد نيستيم كه يك گان ساده را بصورت صحيح به تن كنيم مي خواهيد كه....................

نو رو خدا مراعات فرماييد


با احترام
همكار دامپزشك
نظر شما
ادامه