کد خبر: ۱۷۶۱

حکیم مهر -  نخستین فستیوال و نمایشگاه تخصصی فرآورده های لبنی،پروتئینی وآشامیدنی های سالم کشوراز 2 الی 4 تیر 1389 در تهران برگزار می شود.

در دنیای امروز متناسب با رشد جمعیت، پیشرفت و توسعه علم در کلیه زمینه ها و بالارفتن مصرف موادغذایی به عنوان اصلی ترین عامل زنده نگهداشتن انسان,صنایع غذایی از اهمیت بالایی برخوردارگشته و به موازات پیشرفت سایر علوم,این رشته نیز به موفقیت های چشم گیری دست یافته است.
با توجه به اهمیت بالای غذایی فرآورده های لبنی، پروتئینی و نوشیدنی در سلامت افراد جامعه و در راستای اشاعه فرهنگ مصرف مداوم این نوع فرآورده ها در سبد خانوار جامعه، لزوم برنامه ریزی و ایجاد راهکارهای متناسب با نیاز جامعه احساس می شود.
بدین منظور نخستین فستیوال و نمایشگاه تخصصی فرآورده های لبنی،پروتئینی وآشامیدنی های سالم کشور ازتاریخ 2 لغایت 4 تیرماه 1389 همزمان با مراسم تجلیل ازتولیدکنندگان برتر کشور,با نظارت و همکاری معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت,درمان و آموزش پزشکی، وزارت آموزش و پرورش،شهرداری تهران، دانشگاهها و مراکز علمی آموزشی، انجمنهای صنفی و صاحبان صنایع در مرکز نمایشگاههای کانون برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری این جشنواره توجه ویژه جامعه به اصلاح میزان مصرف این نوع فرآورده ها در برنامه روزانه غذایی می باشد که متاسفانه آمارها نشان از پایین بودن مصرف سرانه این نوع فرآورده ها نسبت به آمارهای جهانی است.
برگزاری نمایشگاه تخصصی در فضایی بمتراژ 5000 متر مربع, برپایی برنامه های فرهنگی و هنری ویژه کودکان,تقدیر از واحدهای نمونه کشوری و ... از برنامه های این فستیوال خواهد بود.
علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو غرفه و مشارکت در برنامه های فرهنگی هنری با شماره های دبیرخانه جشنواره به شماره های 4-77515570 تماس حاصل فرمایند.

نظر شما
ادامه