کد خبر: ۱۴۶۴۶
حکیم مهر - طی حکمی از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دکتر آرش رشیدیان به عنوان سرپرست موسسه ملی تحقیقات سلامت جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، در متن این حکم از سوی دکتر سید حسن هاشمی آمده است: «جناب آقای دکتر آرش رشیدیان، دانشیار محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران، با سلام، نظر به سوابق و تجربیات علمی و اجرایی جنابعالی و به استناد ماده 6 اساسنامه موسسه ملی تحقیقات سلامت جمهوری اسلامی ایران و مستند به پیشنهاد ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران، جنابعالی به مدت دو سال به عنوان سرپرست موسسه مذکور منصوب می‌شوید.

امید است در دستیابی به اهداف پیش‌بینی شده در ماده 3 اساسنامه موسسه، با بهره‌گیری از توان بالقوه‌ای که در مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور و موسسات تحقیقاتی و سازمان‌های مرتبط وجود دارد، فعالیت موسسه را به عنوان پشتوانه علمی و تحقیقاتی برای توسعه و تعالی سلامت، در افق 20 ساله کشور، اهداف برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران و نقشه جامع علمی کشور تداوم بخشیده و ارتقا دهید.

انتظار می‌رود تلاش وافری با همکاری مجموعه وزارت در زمینه استقرار برنامه دیده‌بانی سلامت کشور، تقویت ساختار و توان علمی موسسه، گسترش همکاری‌ها در زمینه وظایف با دانشگاه‌ها و بخش‌های مختلف وزارت و ایجاد سازوکارهای مناسب برای پاسخگویی دقیق و به موقع به انتظارات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز ارزیابی برنامه‌ها صورت گیرد.

امیدوارم با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته مأموریت‌های ابلاغی با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و مؤید باشید».

 

نظر شما
ادامه