کد خبر: ۱۴۴۱۹

حکیم مهر - سه گروه صنعت طیور در نامه‌ای به اعضای کنگره هشدار دادند که طولانی شدن تعطیلی دولت آمریکا ممکن است تحویل واکسن‌هایی که تولیدکنندگان دام و طیور برای تضمین سلامت غذا و حیوانات نیاز دارند را متوقف کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، کارمندان وزارت کشاورزی آمریکا که نمونه‌های شرکت‌ها را مورد بررسی قرار داده و عرضه واکسن‌ها برای فروش تجاری را تایید می‌کنند، هفته گذشته در پی آغاز تعطیلی دولت به مرخصی اجباری رفتند.

در نامه‌ای که از سوی انجمن مرغ و تخم مرغ آمریکا، شورای ملی جوجه و فدراسیون ملی بوقلمون به فرانک لوکاس، رییس کمیته کشاورزی مجلس نمایندگان ارسال شد، هشدار داده شده که دو هفته توقف تحویل واکسن بر سلامت غذا، بهداشت دام و امنیت زیستی تاثیر خواهد گذاشت زیرا تولیدکنندگان ذخیره محدودی از این واکسن‌ها را در اختیار دارند و واکسن بسیار از شرکت‌های تولیدکننده گوشت طیور، خوک و دام در ظرف چند روز به پایان خواهد رسید.

بر اساس گزارش بلومبرگ، پیش از این وزارت کشاورزی آمریکا فعالیت‌هایی مانند بازرسی کارخانه‌های گوشت را ضروری اعلام کرده بود.

تاکنون مرخصی اجباری کارمندان وزارت کشاورزی بر فعالیت‌های تولیدکنندگان گوشت قرمز و طیور که به ذخایر واکسن دسترسی دارند، تاثیری نداشته است.

 

نظر شما
ادامه