کد خبر: ۱۳۵۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
حکیم مهر - دامهای 900روستای استان قزوین، تحت پوشش واکسیناسیون علیه بیماری تب برفکی قرار خواهند گرفت .
به گزارش حکیم مهر، رئیس اداره مبارزه با بیماریهای دامی اداره کل دامپزشکی استان قزوین با اعلام این خبر افزود: فاز اول واکسیناسیون تب برفکی  سال 92در دامداریهای صنعتی پرورش گاو وگوساله به پایان رسید و طی این عملیات که به مدت 20روز کاری از اواسط خرداد ماه سال جاری توسط اکیپهای دامپزشکی در سراسر استان انجام گرفت، تعداد 40هزار راس گاو وگوساله برعلیه بیماری تب برفکی واکسینه شدند.
دکتر حمید زینالی درادامه گفت :فاز اول واکسیناسیون تب برفکی  سال 92  واحدهای اپیدمیولوژیک روستایی وسنتی در گاو وگوساله از 15 تیر ماه آغاز گردیده که این فاز نیز 20روز کاری ادامه خواهد داشت وپیش بینی می شود در این عملیات که در سطح 900 روستا در استان اجرا خواهد شد ،تعداد 100هزار راس گاو وگوساله مایه کوبی شوند.
وی در پایان از دامداران روستایی خواست در زمان انجام واکسیناسیون همکاری لازم با اکیپهای مایه کوب را به عمل آورند.
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
0
لطفا آقای دستور توضیح بفرمایند با این حجم هزینه های ی سر سام اور و وحشتناک که برای کنترل تب برفکی مصرف می شود به چه دلیلی رکوردار تعداد موارد بیماری تب برفکی در دنیا هستند. آقای دکتر دستور بفرمایند زمانی که اجازه واردات ذام زنده از تمام کشورهای آلوده به تب برفکی توسط سازمان دامپزشکی کشور داده می شود واکسیناسیون چه مفهومی دارد و نهایتا وجود سازمان چه مفهومی دارد . .......... کارشناس سازمان
ناشناس
|
-
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
0
0
ظاهرا ..................- همکار
نظر شما
ادامه