کد خبر: ۱۳۳۸۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - افزایش هزینه های زندگی در انگلیس سبب شده است تا بسیاری از مردم حیوانات خانگی خود را به دلیل نداشتن هزینه نگهداری رها کنند.
به گزارش حکیم مهر به نقل از واحد مرکزی خبر، انجمن سلطنتی حمایت از حیوانات انگلیس درباره افزایش رها سازی حیوانات خانگی در این کشور ابراز نگرانی کرده است.بسیاری از خانواده های انگلیسی به دلیل شرایط بد اقتصادی و نداشتن هزینه نگهداری از حیوانات خانگی خود از جمله سگ و گربه،آنها را رها می کنند که این موضوع سبب تلف شدن این حیوانات می شود.

مایک پودی مشاور انجمن سلطنتی حمایت از حیوانات انگلیس در این باره می گوید: رها سازی حیوانات خانگی هنوز یکی از مشکلات بزرگ به شمار می رود.تمام تلاش بازرسان و ماموران انجمن ما محدود کردن این موضوع است اما با این وجود میزان رها سازی حیوانات هنوز بالای سی و چهار درصد است.
دانکن دیارسی هاوارد جراح و دامپزشک گفت: شمار زیادی از مراجعان به مطب ما از بیکار شدن و نداشتن نقدینگی لازم برای نگهداری از حیوانات خانگی خود با ما حرف می زنند.به نظر می رسد که بیشتر آنها قصد دارند تا با رها سازی حیوانات خانگی خود از نگهداری و تقبل هزینه نگهداری آنها شانه خالی کنند.آنها فکر می کنند این بهترین کاری است که می توانند برای حیواناتشان بکنند.اگرچه ما تلاش می کنیم تا با محدود کردن هزینه های خود بهترین و کم هزینه ترین درمان را به آنها ارائه دهیم تا از رها سازی حیوانات جلوگیری شود اما باز هم شاهد بالا رفتن نرخ رها سازی حیوانان هستیم.
جورجینا مور که یک سگ و دو گربه خانگی دارد گفت: من دو گربه خانگی دارم اما هزینه نگهداری از آنها این روزها حقیقتا خیلی بالا رفته است.
چلسی کینگ هم که یک سگ دارد گفت: هزینه ها خیلی خیلی بالا رفته است. شما باید برای بردن حیوان خانگی خود به دامپزشکی و یک معاینه ساده آن پنجاه تا پنجاه و هشت پوند بپردازید که این مبلغ بالایی است.آنها تنها به شما می گویند که حیوانتان سالم است و کار دیگری برای حیوان شما انجام نمی دهند.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جواد خوش نگاه
|
-
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
0
0
این اتفاق در ایران نیز به مرور قابل مشاهده است به ویژه آنکه تعرفه های کلینیک های خصوصی دامپزشکی در ایران بسیار عجیب، متفاوت و بعضا بی رحمانه است. به عنوان مثال در مشهد مقدس، یازده کلینیک فعال حیوانات خانگی وجود دارد که در گران تر بودن! هزینه‎ی واکسیناسیون با یکدیگر رقابت می کنند و می گویند واکسن گران تر، یعنی کیفیت بهتر! سازمان نظام دامپزشکی هم که اصلاً کاری به کلینیک‎های حیوانات خانگی و حقوق مردم ندارد. ای کاش دامپزشکی هم یک شماره ی 124 شکایات مردمی داشت... (جواد خوش نگاه: عضو کمیسیون واکسن سازمان دامپزشکی کشور)
دکتر افروز
|
-
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
0
0
ضمن احترام به نظر جناب آقای خوش نگاه. خدمت ایشان عرض می شود. که بسیاری از همکارنم در مورد قیمت واکسن اینچنین که شما به تصویر کشیده اید بی انصاف نیستند. بسیاری از دستدارن و حامیان حیوانات را همین دامپزشکان کمک می کنند و واکسن به نرخ خرید را برای آنهال حساب می کنند و یا بدون دریافت هزینه برای حیوانات بی سرپناه خدمات ارائه می کنند. نیاد با اینگونه سخنان موجبات بدبینی را در دوستداران حیوانات و دامپزشکانی که نگاه مادی به قضیه ندارند ایجاد شود
فاطمی
|
-
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
0
0
ج
نظر شما
ادامه