کد خبر: ۱۳۳۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
حکیم مهر - 10 هزار دانش آموخته فعال بخش کشاورزی در کشور امسال استخدام می‌شوند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، منصور خاکی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: مراحل نام‌نویسی از این دانش‌آموختگان با شناسایی ناظران واجد شرایط آغاز شده و براساس دستورالعمل جذب می‌شوند.

وی با اشاره به سامانه فراخوان دانش‌آموختگان کشاورزی افزود: اکنون بیش از 180 هزار دانش آموخته عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی منابع طبیعی کشور هستند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: داشتن حداقل دو سال متوالی سابقه فعالیت در بخش کشاورزی از شرایط استخدام است و جذب‌شدگان متعهد می‌شوند تا 10 سال به صورت مداوم در مراکز جهاد کشاورزی خدمت کنند.

سازمان دامپزشکی کشور زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی است و پیش از این وعده هایی از جذب چندهزار نفری از زمان ریاست دکتر نوروزی بر سازمان دامپزشکی تاکنون داده شده اما همچنان علاقمندان به استخدام در بخش دولتی دامپزشکی در آرزوی تحقق این وعده‎ها هستند!

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
.........................
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
0
0
دامپزشکی سرابی بیش نبود. حیف از سالهای جوانی ام که برای این رشته هدر شد. نه جایگاه شغلی دارد نه جایگاه اجتماعی حتما چند سال دیگرهم که اوضاع بهتر شد و استخدامی صورت گرفت می گویند سنتان زیادشده و شرایط استخدام ندارید.از ما که گذشت دیگران چشم بگشایند عمرشان را هدر نکنند
دکتر دامپزشک
|
-
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
0
0
دامپزشکی هییچ ارزشی برای رئیس روسا این رشته نداره و همه به فکر خویشند.
دامپزشکی تو کشور رو به نابودیه، یه تهدیده و باید زودتر جلو از بین رفتن عزت دامپزشکارو گرفت
نظر شما
ادامه