کد خبر: ۱۳۳۱۰
حکیم مهر - مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: کیفیت گوشت‌های وارداتی هیچ مشکلی ندارد هرگونه شایعات در مورد مشکل بهداشتی یا عدم کیفیت آنها را تکذیب کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی به نقل از بهراد زندیه مدیر دامپزشکی استان اعلام کرد: با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام پذیرفته در سال‌های گذشته بستر لازم برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در صنعت دام و طیور در استان فراهم است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در حال حاضر زمینه سرمایه‌گذاری در صنعت دامداری استان بیش از هر زمان دیگری فراهم است، افزود: استان آذربایجان شرقی از لحاظ بیماری‌های خطرناک دامی و مشترک بین انسان و دام پاک بوده و چندین سرمایه‌گذار خارجی علاقمندی خود را برای آغاز فعالیت دامپروری و صنایع وابسته اعلام کرده‌اند.

مدیر کل دامپزشکی استان همچنین با عنوان اینکه کیفیت گوشت‌های وارداتی هیچ مشکلی ندارد هرگونه شایعات در مورد مشکل بهداشتی یا عدم کیفیت آنها را تکذیب کرد و یادآور شد که سازمان دامپزشکی کشور نسبت به ذبح و واردات گوشت سفید و قرمز نظارت شرعی و بهداشتی دارد.

زندیه خاطرنشان کرد: فرآورده‌های خام دامی با نظر دامپزشکی کاملا بهداشتی و سالم بوده و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در تولید و عرضه فراورده های خام دامی مراتب را با شماره تلفن 1512 به اداره کل دامپزشکی استان اطلاع دهند.

 

نظر شما
ادامه