کد خبر: ۱۳۳۰۷
تعداد نظرات: ۶۱ نظر

حکیم مهر - یکی از بینندگان محترم حکیم مهر نامه‏‎ای با عنوان "چرا مدیرکل دامپزشکی استان قزوین نباید بومی باشد؟" به نمایندگی جمعی از کارکنان دامپزشکی استان قزوین (البته بدون نام و امضاء!) ارسال نموده‎ که متن آن بدین شرح است :

 

" این سئوال چند سالی هست که هر از چند گاهی میان پرسنل اداره کل دامپزشکی استان قزوین مطرح می شود ولی در نهایت هیچ جواب قانع کننده ای یافت نمی شود ولی رایزنی ها در ساختمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه دارد.
از سال 1376 به بعد تمامی مدیرکل های منصوب شده در این اداره کل غیر بومی بوده و این روند تا کنون نیز ادامه دارد.
چرا رئیس سازمان دامپزشکی جواب این سئوال را نمی دهد؟
مرحوم دکتر اویسی اولین مدیر کل غیر بومی بود که در سال 1376  این پست را در اختیار گرفت.
پس از فوت ایشان دکتر صفری ( ریاست فعلی جهاد کشاورزی استان قزوین ) دومین مدیر کل غیر بومی بود که در سال 1381 به این پست منصوب شدند.
سومین مدیرکل غیر بومی هم در سال 1386 به این سمت منصوب شد. دکتر امیدواریان که از شهر مقدس قم در این اداره کل استخدام شده بود تا سال 1390 سمت مدیرکل دامپزشکی استان قزوین را بر عهده داشت.
و در پایان در سال 1390  مدیرکل وقت دامپزشکی اردبیل با دستور رییس سازمان دامپزشکی ، مدیر کل دامپزشکی استان قزوین شد. و دیری نیست که ایشان به سمت رییس سازمان نظام برگزیده شدند و دوباره این سئوال در میان پرسنل اداره کل دامپزشکی استان قزوین مطرح شد که چرا مدیر بومی نه؟؟؟
کدام جریان نمی خواهد مدیرکل دامپزشکی قزوین بومی باشد؟
مگر فرد متعهد و متخصص بومی نداریم که سکان هدایت اداره دامپزشکی قزوین را برعهده بگیرد؟
تا کی باید سمت مدیرکل دامپزشکی استان قزوین به دید یک سکوی پرتاب جهت مدیران سایر استانها انگاشته شود؟
آقای دکتر دستور، مدیرکل غیر بومی دلسوز شهر و مجموعه شهر قزوین نیست. پس لطفا این بار از مسئولینی که............................................... و با مدیرکل بومی قزوین مخالفند مشورت ننمایید."

 


 

انتشار یافته: ۶۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
0
2
من به عنوان کسی که در میان همکاران اداره کل قزوین هست باید عرض کنم که یکی از دلایلی که مدیر کلاین استان نمی تواند بومی باشد این است که افرادی که به اصطلاح بومی می باشند اینجا با هم سر ناسازگاری دارند و از طرف دیگر افراد بومی را داریم که با داشتن مدرک دیپلم رئیس اداره فنی بسیار مهمی می باشند و اگر مدیر کل هم بومی باشد اینگونه افراد زیاد خواهند شد از سوی دیگر مگر مبنای انتخاب مدیر کل بومی و غیر بومی بودن است؟ مبنا شایسته سالاری است که کلیه افرادی که تا به حال مدیر کل در این استان بوده اند از موفق ترین مدیران سازمان بوده اند که الحق و والانصاف نقش بسیار مهمی در پیشرفت این استان داشته اند و این مهمترین مسئله است ما بومی ها هم باید تلاش کنیم و شایستگی خودمان را اثبات کنیم تا به این پست دست یابیم
دکتری که به ادعای برخی اصلا سرکار نمی آید!
علی
|
-
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
0
0
در خصوص نظر منتشر شده باید عرض شود که هیچکدام از روسای ادارات ستادی دیپلمه نمی باشند و در تمام ادارات فنی دکتر دامپزشک و در ادارات غیرفنی هم همگی کارشناس می باشند.نویسنده این نظر ظاهرا در اداره کل قزوین مشغول بکار نبوده و یا منظور خاصی دارد
كارشناس
|
-
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
1
0
درپاسخ به نظر اول
اولا هيچ كدام از روساي فني اين اداره كل ديپلم نيستند وتمام روسا دكتر دامپزشك هستند.
ثانيا بودن يك مدير كل بومي از نظر آشنايي با منطقه وپرسنل ،همچنين آگاهي داشتن از نقاط ضعف وقوت منطقه در بهبود عملكرد مي تواند موثر باشددر ضمن لازم به ذكر است مديران ياد شده 2 تن مدت طولاني در اين اداره كل مشغول بوده ومسئوليت مهمي داشتند از جمله معاونت فني ورياست شبكه ورياست ادارات ستادي.ثالثا يك مدير بومي خيلي بهتر مي تواند به مجموعه خود خدمت كند چراكه به صورت كامل در اختيار مي باشد متاسفانه استان قزوين به علت نزديكي به تهران سكوي پرش مديران شده است.زمزمه مدير غير بومي ديگر شنيده مي شود كه انتخاب شده است.
ث.
|
-
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
2
0
معلومه که واقعا این آقای دکتر سر کار نمیاد.
چون توی اداره کل مسئولین همه دارای دکتری یا حداقل کارشناسی هستند.....
ثانیا: واقعا حرف دل همه بچه ها اداره کل همینه.
چرا توی استانی مثل اردبیل فقط مدیرکل بومی باید باشه؟ ولی اینجا نه؟
مدیرکل غیر بومی باعث پس رفت اداره کل قزوین میشه.
علی
|
-
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
0
0
با سلام و احترام و تشکر از اینکه پیام همکاران ما را در سایت گذاشتید . در سازمان دامپزشکی و ادارات کل بین همکاران دکتر دامپزشک و سایر رده های دامپزشکی با مدرک تحصیلی دیپلم ، فوق دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس اختلاف و تبعیض زیادی در شاخه های اداری ، مالی و غیره وجود دارد بطوریکه همکاران دکتر بر سایر رده های دامپزشکی حکومت می کنند و همه کارهای از تایپ نامه گرفته ، انجام کارهای فنی و اداری و رانندگی و حنی بردن وسیله خونه دکترها را انجام می دهند و هیچ گونه مزایا ندارند از جمله : نمی توانند در هیچ قسمتی مسئول بشوند چون طبق تعریف سازمان دامپزشکی همه مسئولین حتماٌ باید دکتر دامپزشک باشد – مبالغ اضافه کاری و محرومیت برای دکترها بیشتر از سایر رده ها است با یک بررسی ساده می توان این موضوع را بررسی کرد – دکتر می توانند حق محرومیت از مطب بگیرند و یا بعدالظهر ها در بخش خصوصی در حرفه دامپزشکی فعالیت نمایند چنانچه این حق به سایر رده ها داده نمی شود و با درخواست مکرر آنان جهت فعالیت در بخش خصوصی بصورت نیمه وقت در حرفه خود مخالفت می شود و برای این مخالفت نیز هیچ گونه مدرک محکمی ندارند و یا نمی خواهند سایر رده ها پیشرفت کنند با توجه به هزینه های زیاد زندگی هیچ گونه مزایای مانند محرومیت از واکسن ویا هر اسم دیگر مانند دکترها ندارند –در خصوص واردات گوشت قزمر و سفید ( مرغ و گوساله ) از دیگر کشورها دکترهای دامپزشکی به کشورهای مانند برزیل ، ترکیه وهند و غیره اعزام می شوند و به ماموریت چند ماهه می روند که علاوه بر تجربه کاری و سیر وسیاحت مبالغ گزافی بعنوان ماموریت می گیرند در صورتی که اغلب آنان در کشتارگاههای طیور ودام کار نکرده اند و تجربه ای ندارند با توجه به اینکه اغلب همکاران فوق دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس سالها در کشتارگاه ها کار کرده اند و تجارب خیلی زیادی دارند که می توان از آنها در کنار دکترها دامپزشک انجام وظیفه نمایند . با تشکر در ضمن همکارانمون در استان قزوین نیز مطلبی نیز نوشته بودند که چرا از مدیر کل های غیر بومی استفاده می کنند متاسفانه این موضوع باب شده و زیان های خیلی زیادی در این قسمت به همکاران وارد می شود
دکتر
|
-
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
0
0
با توجه به این که نظام موجود در کشور مردم سالاری است در نتیجه بهترین راه اینه که از پرسنل این اداره کل به این صورت نظرسنجی بشه:
کدام گزینه برای مدیرکلی اداره کل استان قزوین مناسب است؟
1- مدیر کل غیر بومی که دارای سوابق مدیریتی در استانهای دیگر باشد
2- مدیر کل بومی که دارای سوابق فنی در استان قزوین باشد
3- مدیر کل غیر بومی که داری سابقه فنی در اداره کل استان قزوین باشد؟
ناشناس
|
-
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
0
0
سلام . جناب دكتر دستور با سلام و عرض ادب . لطفا به پيشنهاد ذيل جهت مدير كلي دامپزشكي استان قزوين تامل فرمائيد . با تشكر .
1- دكتر وحيد كشاورز زمانيان
2- دكتر دكتر حميد زينالي
3- دكتر بهمن نقيبي
ناشناس
|
-
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
0
0
میتونم در مورد ریاست محترم اداره قرنطینه سئوال کنم یا نه ، آیا به نظر شما اداره قرنطینه استانی مثل قزوین را باید به کسی که مدرک کاردانی دامپزشکی دارد باید سپرد- میتونم بپرسم که چند پروژه بین المللی که در قزوین مصوب شده به چه دلیلی ناقص مانده ، اگر نمی دانید بنده خدمتتان عرض کنم به علت تنگ نظری های استانی و بومی از سوی دیگر بیش تر از 70 درصد کارکنان اداره کل قزوین غیر بومی می باشند این اطلاعات به اندازه کافی نشاندهنده علت عدم انتخاب بومی می باشد
ناشناس
|
-
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
0
0
باسلام در رابطه با نظریه اول ایشان با توجه به املائ کلمات مشخصه که مدرکی پائین تر ازدیپلم دارند و لازم به یادآوری می باشد که ما در اداره کل کارمند اداری و فنی دیپلمه نداریم مگر عزیزان در قسمت خدمات و مطلب ارائه شده نشانه ...ورزی می باشد ولی به انتخاب گزینه بومی جهت مدیر کلی استان اعتقاد دارم و این پدیده تقریبا در تمام استانها در ادوار مختلف اتفاق افتاده است



ناشناس
|
-
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
0
0
دوست عزیز سلام ، لازم به ذکر است مسئول اداره قرنطینه استان درحال حاضر دارای 2 مدرک لیسانس و1 مدرک فوق لیسانس می باشند وضمناً در زمان تصدی گری ایشان در پست مذکور استان قزوین در زمینه قرنطینه وامور بین الملل چندین سال مقام برتر کشوری را کسب کرده که این امر شایسته تقدیر است .
ناشناس
|
-
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
0
0
باسلام خدمت همه همکاران ودوستان عزیز اداره کل دامپزشکی استان قزوین ، من یکی از کارکنان اسبق اداره کل دامپزشکی استان قزوین بوده که در حال حاضر در استان دیگری مشغول به خدمت می باشم در خصوص انتخاب مدیر کل بومی باید عرض کنم بنده حالا که در استانی به سر می برم که دارای مدیر کل بومی می باشد به راحتی شاهد اهمیت این مسئله می باشم چراکه دغدغه ای که یک فرد بومی برای استان خود دارد قطعاً یک فرد غیر بومی نمی تواند داشته باشد چون در واقع او نمی تواند چشم انداز بلندی برای آن استان داشته باشد چون می داند که صرفاً برای یک مقطع در آن استان به سر می برد وشناخت او به کلیه مسائل استان نسبت به یک فرد بومی بسیار کمتر خواهد بود که این مسلماً در تصمیم گیریها ومدیریت صحیح او اثرگذار خواهد بود .
ج
|
-
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
0
0
دکتر زینالی واقعا شایسته این پست هست ولی یک جریان خاص توی مجموعه هست که از این موضوع هراس داره.....
کارشناس فنی
|
-
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
0
0
حالا گیر دادی به اداره قرنطینه!!!!!!!!!!
چی میشه یکی از ادارات فنی رییسش از سایر رده ها باشه؟
این یه پست رو هم برای سایر رده ها زیادی می بینید؟؟؟؟
واقعا که
ناشناس
|
-
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
0
0
سلام من می خواستم حکایتی را نقل کنم در زمانی حاکمی بود که بسیار به مردم ستم می کرد مردم شکایت به نزد پادشاه بردند پادشاه حرف مردم را باور نکرد و شروع به تعریف و تمجید از آن حاکم نمود پیری از میان جمع به پادشاه گفت این فرد اگر انقدر خوب است از انصاف و عدالت به دور است که سایر شهر ها از آن حاکم استفاده نکنند شرش را از سر ما کم کن ّما هم خدمت آقای دکتر دستور در آخرین ماه های ریاست خود،در خواستی داریم که حرکتی برای استان قزوین انجام دهندکه یک یادگاری ودعای خیر برای خود بگذارند و با انتخاب یک نیروی بومی مناسب روح جدید تحول و حرکت در این استان دمیده شود
محمد
|
-
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
0
0
با سلام واحترام لطفا به عرض ریاست محترم سازمان دامپزشکی وسایر مسئولین مرتبط برسد با تشکر
ناشناس
|
-
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
0
0
بنده فقط میخوام دو تا سوال مطرح کنم:
1) حالا مدیرکل به کنار،چرا همیشه هر دو تا معاون اداره کل (فنی و اداری-پشتیبانی) هم باید غیر بومی باشند در حالیکه لااقل چند گزینه شایسته تر رای این پستها در اداره کل و شهرستانها وجود دارند.واقعا چه اصراری هست؟
2) اوایل سال که دکتر ع.ر. به ریاست یکی از ادارات فنی منصوب شد چرا علیرغم شایستگی های فنی ایشان دو هفته حکمشو بهش ندادن و سعی کردن (بخصوص معاونین) در مقابل انتصابش مقاومت کنن؟ آیا این کار دلیلی غیر از بومی بودن ایشان داشت؟
قضاوت به عهده شما
كارشناس اداره كل دامپزشكي
|
-
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
0
0
با سلام
در اين گونه مواقع اصولا روابط عمومي هر اداره دست به كار مي شود وجهت روشن شدن اذهان عمومي به اظهار بيان درست وتاييد ويا تكذيب موارد ذكر شده مي پردازند.وضمن انعكاس مطالب به مسئولين مر بوطه (رياست محترم سازمان دامپزشكي كشور وساير مسئولين درجريان امر)اقدام مي نمايند.
در مطالب اظهار شده مورد چشمگيري كه جلب توجه مي كند پيشنهاد اجراي نظر سنجي در سطح اداره كل دامپزشكي قزوين بين كليه كارمندان مي باشد( کدام گزینه برای مدیرکلی اداره کل استان قزوین مناسب است؟
1- مدیر کل غیر بومی که دارای سوابق مدیریتی در استانهای دیگر باشد.
2- مدیر کل بومی که دارای سوابق فنی در استان قزوین باشد.
3- مدیر کل غیر بومی که داری سابقه فنی در اداره کل استان قزوین باشد.)

كه همكاري مسئولين روابط عمومي -حراست - بازرسي وامورعمومي ونمايندگي ولي فقيه را مي طلبد تانسبت به برگزاري نظر سنجي داخلي در شرايط سالم اقدام نموده ونسبت به انعكاس آن به رياست محترم سازمان دامپزشكي كشوراقدام نمايند.تا به همه بحث ها به نحو شايسته اي پايان داده شودوبر اساس خرد جمعي كاركنان دامپزشكي تصميم قاطعي گرفته شود.ودامپزشكي استان از بلا تكليفي فعلي بيرون ‌بيايد با تشكر.
ناشناس
|
-
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
0
0
ايول چه خبره اينجا .
ناشناس
|
-
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
0
0
با سلام و صبح جمعه شما بخیز و شادی . همکاران محترم دامپزشکی سایر استانها در خصوص مطالبی که دوست عزیزمان نوشته اند مشکل اساسی و غریب سایر رده ای دامپزشکی ( دیپلم ، فوق دیپلم ، لیسانس و فوق لیسانس )است لطفا اطلاع رسانی نمایید و همگی از جناب آقای دکتر دستور ریاست محترم سازمان بخواهید که :
1- اجازه فعالیت در بخش خصوصی خارج از ساعات اداری بصورت نیمه وقت به همکاران سایر رده های دامپزشکی بدهند
2- درخواست ماموریت خارج کشور برای واردات گوشت نیز این همکاران با توجه به تجاربی که دارند از آنان نیز استفاده شود
3- مسئولین ادارات ، بخشها حتماٌ نباید دکتر باشد براساس شایشته سالاری از افراد کارشناس استفاده شود
لطفا همکاران محترم در قسمت ارسال نظرات پیام بگذراند واز آقای دکتر دستور نیز تقاضا دارم با نظر مثبت به این مسئله فکر نمایند . با تشکر
ناشناس
|
-
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
0
0
فقط دو تا سال دارو و بعد قضاوت بعهده خود خوانندگان:
1) گذشته از مدیرکل چرا همیشه باید دو تا معاون اداره کل (فنی و اداری-پشتیبانی) هم غیر بومی باشن اونم در شرایطی که برای هر کدام از این پستها چند گزینه بومی مناسب تر در استان و شهرستانها وجود داره؟
2) چرا اول سال که دکتر ع.ر. رو برای ریاست یکی از ادارات ستادی فنی درنظر گرفتن.معاونین غیربومی در مقابل این انتصاب موضع گیری و مقاومت کردن؟در حالیکه اون فرد بعنوان یکی از فنی ترین دامپزشکان اداره کل مطرح هست و تنها جرمش قزوینی بودنش بود؟
ناشناس
|
-
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
0
0
ملاحظه فرمودید که وقتی می گویم رئیس فنی ترین اداره اداره کل دامپزشکی استان قزوین دامپزشک نیست دروغ خدمتتان عرض نکردم ، ایشان سابقا رئیس تدارکات و پشتیبانی اداره کل بود و هیچ گونه سابقه ای در زمینه فنی قرنطینه نداشته اند ، اینها همگی ناشی از فشارهای دوستان بومی می باشد چه تضمینی وجود دارد که با آمدن مدیر کل بومی اینگونه افراد کلیه سمتهای فنی و مهم اداره کل را اشغال ننمایند ، دوست عزیز شما بفرمایید 10 مدرک لیسانس از الهیات بگیر تا علوم سیاسی دارند اتفاقا این مسئله بعدی است که در اثر فشار نیروهای بومی اتفاق افتاده دوست عزیز اگر ادامه تحصیل در حین خدمت ممنوع است چگونه این امر برای برخی بومی ها آزاد است با این حساب و در مجموع ایشان دامپزشک یا متخصص دامپزشکی نمی باشند و در حالیکه کلی دامپزشک فرهیخته و با سواد در این اداره کل وجود دارند باید از نیروهای شایسته و دارای تخصص مرتبط استفاده کرد نه کارشناس .... حال این مسئله چه ارتباطی با مدیر کل بومی دارد متاسفانه باید بگویم که وجود افراد با تحصیلات نامرتبط در پست های کلیدی حاصل فشارهای بومی است دوستان همکار من از داخل خود شما هستم و تمامی گفته هایم برمبنای واقعیات می باشد لطفا اجازه بدهید مابقی مسائل را ذکر نکنم.
ناشناس
|
-
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
0
0
مدير كل بومي باشد يا غير بومي هيج فرقي نميكند مدير كل بايد با تجربه / با درايت / مدير و مدبر باشد يادتان است واحد دامپزشكي سازمان عمران دشت قزوين را در سال 1371 چه كسي به شبكه دامپزشكي منطقه دشت قزوين تبديل كرد / فراموش نكنيد در شش سال مديريت دكتر رضايي دامپزشكي قزوين در جه جايگاهي قرار گرفته بود با توجه به اينكه در آن زمان قزوين شهرستان بود و زير نظر استان زنجان فعاليت ميكرد دكتر رضايي با جه مديريتي و درايتي كاري كرد كه بودجه قزوين ( با وجود شهرستاني ) بودنش از بودجه استان زنجان منفك كردد / افتخاري كه دكتر رضايي براي پرسنل دامپزشكي قزوين در تمامي رده ها آورد فراموش نشدني است / يادتان است براي اكثر پرسنل فرآورده هاي خام دامي از شخص رئيس دادگاه انقلاب اسلامي شهر كارت بازرسي دريافت كرد كه به امضائ شخص رئيس دادگاه انقلاب اسلامي بود / فراموش نكنيد آن آن اضافه كاريهاي آنچناني را / فراموش نكنيد ماموريتهاي 20 روز تمام وقت را حتي پرسنل طرح نيروي انساني كه نه ماموريت ونه اضافه كاري شامل حالشان ميشد آنها هم مانند سايرين دريافت ميكردنند مزايا ويا حضور مدير بومي در هر اركاني اگر مزايا نداشته باشد معايب اصلان ندارد انصافا از سال 1380 تا كنون آيا در رابطه با اضافه كاري / ويا ماموريت همكاران اطلاعي داريد ؟ آقايان از سال 1376 تا كنون يا سرباز بودن يا طرح نيروي انساني پست مديريت را گرفتن و اگر به همين منوال باشد تا روزي كه بازنشسه شوند در اين اداره مدير خواهند بود / .......ما با مدير غير بومي مخالف نيستيم ما با .......كه هيچ درايتي از خودشان ندارنند مخالفيم چه باور كنيد چه باور نكنيد ....../ بدانيد و آكاه باشيد اگر اين سيستم 100 سال هم طول بكشد در اين 100 سال دكتر كشاورز رئيس اداره طيور استان است دكتر نجار معاون فني / دكتر نقيبي معاون پشتيباني و ..... شبكه ها را هم به .....كه ظاهرا قزويني هستند ولي در كل هيج اختياري از خود ندارند ميدهند كه بگويند ما بوميها را هم در نظر ميگريم / بنظر من بهتر ين كار دعا كردن است بيائيد همه با هم دعا كنيم شايد فرجي شد

آقای دکتردستور
بحث مدیرکل بومی وغیربومی مطرح نیست بلکه مجادله دراین است که چرا پست مدیرکلی استان قزوین به پرسنل(شما بخوانید مدیران) ... سازمان دامپزشکی کشور ،با توجه به جذابیت استان قزوین(نزدیکی به تهران) برای مدتی موقت که تماماً صرف بررسی راههای انتقال به تهران سپری می گردد ، واگذار می شود.
......این تجربه ناموفق چند باردیگر می بایدتکرار شود تاریاست سازمان تدبیری دیگر بیندیشند؟
آیا برای سازمان مسائل فنی هم مد نظر قراردارد؟
جناب آقای دکتردستورخواهشمندم شفاف پاسخ دهید
باتشکر ازشما
ناشناس
|
-
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
0
0
متاسفانه اين واقعيت دارد ..........را حق مسلم خود مي دانند- r l
دکتر مرتضوی تبریز
|
-
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
0
0
آقا مگه عهده ناصرالدین شاهه که دامپزشک کم بود بجاش دیپلم و سیکل استفاده می کردند ، قزوین انقدر دامپزشک استخدام کرده که برای ریاست اداره اش دامپزشک کم نداشته باشه ، اگه دامپزشک کم دارید من حاضرم از تبریز بیام رئیس اداره قرنطینه بشم
موسا
|
-
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
0
0
سلام.
یادتون بیاد که الان چندین ساله بودجه هایی که اداره کل قزوین میگیره کمترین میزان در بین سایر اداراته.
این هم از همون معایب مدیرکل غیر بومیه که دلش به حال مجموعه نمی سوزه. پیش خودش میگه که 2 سالی که اینجا هستم بودجه کمی بگیرم تا مسئولین ازم راضی باشن و به پستهای بالاتر برسم.ولی دریغ از اینکه خبر از جیب و مخارج کارمنداش داشته باشه.
ناشناس
|
-
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
0
0
سلام
توی اداره کل استان قزوین ....... بهلول دانا
ناشناس
|
-
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
0
0
امیدوارم بعد از اتفاقات خجسته ای که برای ایران عزیزمان رخ داده ، از جمله انتخاب دکتر روحانی به ریاست جمهوری و صعود تیم ملی به جام جهانی ، اینبار نیر با خبر انتصاب دکتر زینالی به سمت مدیر کل دامپزشکی استان قزوین ، موجبات شادی و انگیزه برای کارکنان این اداره کل ....میسر گردد .
رضا محسني
|
-
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
0
0
پرداختن به موضوع نخ نما شده بومي يا غير بومي نشان از دنبال كردن برخي منافع توسط بعضي اشخاص است است كه در قالب اين بحثها انجام مي شود.يك مدير بايد داراي شرايط ذيل باشد تا بتواند كارآمد و مؤثر باشد و منافع اداره و نه افراد خاص را تأمين نمايد. وحيه كار كردن توأم با اخلاص، جلوگيري از ايجاد فضاي دوقطبي و يا تشطط در محيط كار و داشتن انصاف و عدالت ، ارتباط صميمانه با همكاران و عدم يكسو نگري و نگاه تبعيض آميز قوميتي، هماهنگي بين بخشي و تعامل در سطوح ملي و استاني و پرهيز از تقابل و تنش.آنچه مسلم است تعيين مدير استان از اختيارات رئيس سازمان است كه معمولابا هماهنگي هاي استاني انجام مي شود و هوچي گري و جو سازي هاي اينگونه مدتهاست كه رنگي براي كسي ندارد. عشق به قدرت، رسيدن به ثروت با روشهاي تزويري محلي از اعراب براي كاركردن صادقانه ندارد. موفق باشيد.
دكتري ، كارشناسان و كاردانها
|
-
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
0
0
با سلام.
ما جمعي از پرسنل بومي اداره كل دامپزشكي قزوين تقاضا داريم در تقسيمات كشوري دامپزشكي، اداره كل دامپزشكي استان قزوين جزو توابع يكي از استانهايي مانند مازندران، گيلان، خراسان شمالي و اردبيل قرار گيرد!!!!!!!!!!
(بيچاره ما كه شناسناممون از قزوين صادر شده) :-)
کارشناس بخش خصوصی
|
-
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
0
0
سلام به همه دوستان.
این سئوال رو از مدیر کل و معاونین فنی و پشتیبانی می پرسم که چرا با وجود تعداد زیاد فارغ التحصیلان کاردان و کارشناس و کارشناس ارشد که بومی استان می باشند چرا یه نفر باید از کرمانشاه برای طرح نیروی انسانی در آزمایشگاه انتخاب کنید که کارشناسی ارشد انگل شناسیه؟
واقعا چرا؟
اگه شما دنبال یه کارشناس ارشد انگل شناسی بودید چرا از بچه های بومی استفاده نمی کنید که چند نمونه رو توی استان داریم؟؟؟ (اگه لازم شد اسمشون رو هم ذکر کنم)
آقایون معاونین فنی و پشتیبانی میدونم که الان این نظر رو میخونید پس منتظر جواب شما هستم.
عدم پاسخگویی شفاف حاکی از این موضوع خواهد بود که شما با بومی گزینی مخالفید

ناشناس
|
-
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
0
0
.........هم شده مثل محسن رضايي هربار در جابجايي مديركل تلاشهاي گسترده اي مي كند ولي حائز اكثريت آرا نمي شود!!! خوبست كارنامه عملكردايشان در پستهايي كه داشته اند بررسي شود . ........حرف ديگري براي گفتن دارند. انشاء الله هدف خدمت باشد. در دوره اي كه همه از زير بار مسؤوليت فرار مي كنند چگونه بعضي براي آن سرو دست مي شكنند. نامه نگاري مي كنند. .........! ......... احمدي

آقا چرا راه دور میری...
همین 2 ماه پیش مگه نبود که برای رییس یه اداره ستادی ابلاغ زدن بره رییس شبکه بشه ولی نرفت!!!!
چون این شخص بومی نبود باهاش کاری نداشتن و با کلی خواهش و تمنا فرستادنش یه جای دیگه که خودش خواسته بود.
حرف مدیرکل هم افتاد روی زمین.
حالا اگه ما بچه های قزوین از ابلاغ مدیرکل سرباز می زدیم حسابمون با کرام الکاتبین بود.
لطفا منتشر کنید.مرسی- بهلول نادان

مدير غير بومي اصلا بدرد نمي خوره، نه ..... كه ......، نه ....كه ..... و نه ...... ....، بابا بزاريد دورهمي يكارش مي كنيم ديگه . مگه چيه يكي ميشه كدخدا شما بگيد مدير؛ بقيه هم رعيت .
.....جون كه خوش سابقه هم كه هست چقدر هم بهش مياد كدخدايي( ببخشيد مدير كلي )- علي رمضاني

لطفا در اظهار نظر ها از اسم افراد نام نبريد چون ممكن است ناراحت شوند. چراكه كارهايي را كه براي رضاي خدا انجام داده اند ريا مي شود.!!!
دكتر ......، دكتر .......، ... اگر هنوز اينها كانديداهاي مديريت هستند كه واي به حال مديريت و واي به حال استان قزوين. حيف پرسنل زحمتكش و خوب دامپزشكي كه اينها بخواهند مديرشون بشوند.- حسين محمدي

با مدیرکل شدن دکتر ...... رئیس ...... معاون فنی خواهد شد و دقیقا از همین زمان است معیارهای نامناسب در اداره کل دامپزشکی استان لحاظ شده و موجبات پسرفت خواهد شد البته هیچ گونه صحبتی در توانائیهای دکتر ..... نیست چرا که ایشان نیز همانند دکتر ..... ، دکتر .......و ... توانائیهای خوبی دارند ولی متاسفانه بخش تمامیت خواه بومی اجازه رفتار مناسب به وی نخواهند داد به نظر ما جمعی از کارکنان اداره کل اعتقاد داریم دکتر نقیبی بهترین گزینه برای مدیر کل شدن است البته دکتر نجار هم گزینه فنی مناسبی است ، حتی اگر این عزیزان به مدیر کلی برسند نامه نگاریهای بخش بومی با هدایت دوستان چند مدرک لیسانس و فوق لیسانس شروع شده و اجازه نفس کشیدن به آنها نخواهند داد

سخني كوتاه با همكاران در دامپزشكي استان قزوين
آيا ميدانيد در عرض اين 23 سال تاسيس دامپزشكي قزوين تا كنون چند مدير كل منصوب گرديده ؟؟؟ چند نفر بومي بودنند !!! چند نفر غير بومي ؟ تا كنون استان قزوين 6 مدير بخود ديده كه يكنفر بومي بوده و 5 نفر ديگر غير بومي .
آيا ميدانيد چرا ؟؟/!!!!! چون از ماست كه بر ماست
چرا وقتي دكتر علوي را به قزوين آوردنند استان اردبيل حداقل چند ماه بدون مدير كل بود . آيا ميدانيد چرا ؟؟ بخاطر اينكه پرسنل فداكاري داشتنند . بخاطر اينكه پرسنل اردبيل حداقل به خودشان دروغ نميگفتند ؟/ بخاطر اينكه پرسنل اردبيل به خاطر 2 روز ماموريت اضافي و يا چند ساعت اضافه كاري بيشتر .......... شما هم بياييد باهم متحد شويد خواهيد ديد كه ديگر كسي ...... 13 سال رئيس اداره نميشود . واقعا اگر ما با هم متحد شويم اين آقايان ميتوانند اينطوري مانور دهند
منتظر جوابتان هستم

جناب آقاي دكتر دستور
رياست محترم سازمان دامپزشكي كشور
با سلام فراوان خدمت حضرتعالي و عرض خسته نباشيد از آنجائيكه جنابعالي را يك فرد مومن و با خدا ميدانم و مطمننم كاري كه در آ» رضاي خداست انجام ميدهيد و ميدانم زمان بازنشستكي جنابعالي نزديك است از شما تقاضا دارم جهت گماردن مدير كل در اين استان حداقل عملكرد كارشناسان را مد نظر قرار دهيد واقعا از خودتان سوال كرديد چرا .............اينقدر از نيروهاي بومي ترس و هراس دارد چرا ؟؟؟ !!!!! دليلش چيست اگر همه چيز برابر مقررات باشد اگر در گذشته كه ايشان ..........بودنند كارها را برابر مقررات انجام دادن جه ترس و هراسي بايد باشد از سال 1370 كه دامپزشكي وابسته به جهاد تاسيس شد اين ششمين مدير كلي است كه منصوب ميشود . جنابعالي كاملا در جريان هستيد زماني كه دكتر مطلبي دكتر اوويسي را مدير كل اين استان كردنند ...................نيروهايي مانند دكتر .../ ..../ ..../ ..../ .....و..... به اين استان اعزام كرد كه بعضي از اين نيروها براي گذاردن سربازي و بعضي ها براي كذاردن طرح به اين استان آمده بودنند لذا .......پست رئيس اداره در اداره كل استان داد كه الان كه 16 سال است از آن موقع ميگذارد هنوز هم آنها ....... هستند . خود به خداي خودتان قضاوت كنيد ...... تا روستا بازديد نكرده خواهش ميكنيم يك بازرس بفرستيد كه خودش مشاهده كند اگر ......اسم 20 روستا را بلد بود //فقط اسم روستا را بلد بود .....گواراي وجودش باد ولي همين آقا در رابطه با ............ كاملا اشراف دارنند
جناب دكتر دستور اي كاش ميشد كسي سر زده از ادارت اداره كل بازديد ميكرد آنموقع متوجه ميشديد ما از جه چيزي رنج ميبريم آيا ميدانيد .........خدمتتان عرض ميكنيم بخاطر اينكه هر روز هر اخبار وخبري حتي اگر ارزش هم نداشته باشد بايد به عرض دكتر .......شايد باور نكنيد / شايد هم خنده دار باشد آقاي دكتر ..... هر روز بايد اخبار را دسته بندي كند و بعد از نشان دادن به دكتر / ؟ و دكتر ؟؟ .......ببرد . آيا باور ميكنيد . اگر باور نكنيد حق داريد چون هيج ..........در ظاهر اگر باهاشان صحبت كنيد قبول نميكنند ولي حقيقت دارد . اين .....سرتان را درد آوردم شرعا وظيفه داشتم چيزهائيكه ميدانم بكويم . بقيه اش بشما مربوط ميشود خدا نكهدار
ناشناس
|
-
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
0
0
متاسفم براي سايت حكيم مهر كه مطالب دوستان را با علامت .... سانسور ميكند
ناشناس
|
-
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
0
0
در جواب به نظری که گفته ......باید عرض کنم که :
عزیزم هیچکدوم از پرسنل ... از ایشون راضی نیستند.
خودم و همکارانم هیچگونه رضایتی از رفتار و علم ایشون نداریم- ......
ناشناس
|
-
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
0
0
آقا چرا راه دورمیری...
....... ، این ....... هم تماما توسط عوامل ......... اداره کل و دارودسته دکتر ........ ........ طرحریزی شده است ودارند ماقزوینی ها را محک میزنند تاسرهم بکوبیم ویک مدیرکل غیر بومی دیگر بیاورند وگرنه همه میدانند که.........به قزوین هجوم آوردند و...........حالا ماگفتیم یکوقت نگید نگفتیم .دیرگفتیم ...یک کم فکرکنید ببینید این عوامل چرا دوباره زمان انتخاب مدیر کل جدید اینجوری شما را می آزمودن.لطفا منتشر کنید. مرسی بهلول دانا دان

باسلام خدمت همه همکاران زحمت کش در اداره کل دامپزشکی استان قزوین در این چند روز نظرات بسیاری را عزیزان بیان نمودند به نظر بنده از مسیر اصلی داریم خارج میشویم و بسمت مسیر انحرافی می رویم کسی در خارج از مجموعه داره بین ما تفرقه می اندازد که ........... ما در اداره سالیان درازی است که با هم کار می کنیم و مشکلی هم نداریم و همه ما باید تلاش کنیم که یکی از همکاران اداره به مدیر کلی برسد هر کدام از عزیزان که برای این پست در نظر گرفته شده و یا مطرح شده اند و در صورت انتخاب با عدالت بر خورد کند چون این روز ها خواهد گذشت و ما باید از اتفاقات گذشته پند بگیریم ویک اشتباه را دوبار تکرارنکنیم
جمعی از کارکنان اداره کل و شبکه تاکستان
|
-
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
0
0
اتفاقا به نظر من آقای دکتر معدنپور بهترین گزینه برای مدیر کلی استان قزوین هستند همانطور که میدانید ایشان از گزینه های بسیار با سطح معلومات بالا در استان قزوین می باشند داشتن تخصص در زمینه بهداشت مواد غذایی ، دکتری عمومی دامپزشکی و فوق لیسانس ایمنی مواد غذایی و چندین و چند مقاله علمی از جمله آثار ایشان می باشد انتخاب ما جمعی از کارکنان اداره کل دامزشکی استان قزوین دکتر سیاوش معدنپور چهره محبوب اداره کل
ناشناس
|
-
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
0
0
آخه چه خبره اینجا ما تو اداره کل و شبکه تاکستان دکتر معدنپور نداریم ، یه آقای معدنپور داریم که اونم دکتر نیست تازه ایشون بومی هم نیست و ما اصلا مدیرکل غیربومی نمی خواهیم بهترین گزینه از نظر من دکتر توکلی است
علیرضا اکبرشاهی
|
-
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
0
0
ضمن تشکر از تمامی همکاران مجموعه دامپزشکی استان قزوین که به نوعی نظرات مختلف خود را در این خصوص بیان نمودندبر خود لازم دانستم که نکات ذیل را عنوان نمایم:
1- بومی بودن از نظر اینجانب بر خلاف نظر برخی از همکاران محترم منوط به محل تولد و یا شناسنامه نمی باشد بلکه شخصی که سالیان متمادی در یک استان فعالیت نموده است بومی مجموعه محسوب می گردد و بر این اساس عنوان غیر بومی بودن جهت مدیران کل قبلی مجموعه دامپزشکی قزوین جای سوال و تامل دارد چه برسد به برخی از همکارن محترم که در نظرها بعنوان غیر بومی یاد شده اند، حال آنکه سالیان متمادی برای مجموعه دامپزشکی استان زحمت کشیده اند.
2- دامپزشکی استان قزوین به اذعان اکثر مراجعین و ارباب رجوع ها از نقطه نظر انجام امور و رعایت قوانین جز بهترین مجموعه های اداری می باشد که دستیابی به این امر جز با زحمت تک تک نیروهای فعال در دامپزشکی استان از پایین ترین رده ها تا بالاترین آنها بدست نیامده است و این امر مرهون همدلی و هماهنگی تک تک نیروهای دامپزشکی استان می باشد و بومی بودن یا نبودن مدیریت یک مجموعه شاید تاثیر کمی در بدست آوردن موفقیت های عنوان شده داشته باشند. هرچند بومی بودن مدیریت یک مجموعه (با توجه به استنباط اینجانب از بومی بودن) به شرط دارا بودن مدیریت قوی سبب ارتقا بیشتر و با سرعت بیشتر مجموعه می گردد.
3- به نظر می رسد برخی از نظرات عنوان شده فقط به قصد تخریب چهره موفق دامپزشکی استان قزوین نگارش گردیده است چرا که عزیزانی که واقعا به نظر نگارش شده خود با مستندات قطعی معتقد می باشند اقدام به درج مشخصات کامل خود در ذیل نظر ارائه شده می نمودند حال آنکه اکثر قریب به اتفاق نظرات درج شده فاقد مشخصات نویسنده می باشد.
4- در پایان از مجموعه همکاران دامپزشکی استان خواهش می کنم با همدلی بیش از پیش نسبت به ارتقا روز افزون مجموعه دامپزشکی استان قزوین از طریق حمایت مدیر کل آتی (که انشاا... بومی استان با توجه به تعریف انجام شده باشد) اقدام نمایند.
با تشکر مجدد از تک تک نیروهای مجموعه دامپزشکی استان قزوین
دکتر علیرضا اکبرشاهی
ناشناس
|
-
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
0
0
درود بر آقا یا خانوم احمدی
لازم دانستم در جواب نوشته شما پاسخی قابل تامل ارسال نمایم .
جنابعالی آقای دکتر ... را با محسن رضایی مقایسه نمودید . به قول شما آقای محسن رضایی حائز اکثریت آرا نمیشوند ولی دیدیم که آقای دکتر ... در تنها انتخاباتی که برگزار شد منظورم انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان که با حضور چهره های مجبوبی هم بر گزار گردید ایشان بیشترین رای را آوردند . همچنین لازم به یادآوری است که ایشان هیچوقت خودشان به طور مستقیم علاقه ای به مدیر کل شدن نشان نداده اند ، بلکه این همکاران اداره کل دامپزشکی ، همکاران بخش خصوصی استان و حتی اکثریت دامداران و کسانی که به این رسته وابستگی دارند ، نام ایشان را جهت مدیر کلی استان مطرح مینمایند . الحق و انصاف در 4 مدیر کل قبلی که استان داشته کدامشان از لحاظ بار علمی ، روابط اجتماعی ، مسائل اخلاقی و شرعی و پایبندی به نظام از ایشان سرتر بوده اند ؟ به همین دلیل مدیر کلی استان حق مسلم ایشان میباشد .
ناشناس
|
-
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
0
0
مدير بومي يا غير بومي بحثهاي كه ناشي از عدم توسعه فكري ماهاست مدير بايد شايسته باشه جامع نگر باشه لجباز نباشه از همه نيروها و پتانسيلها بتونه استفاده كنه
جمعي از پرسنل دامپزشكي استان قزوين
|
-
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
0
0
متسفانه مسؤولين سازمان دامپزشكي به جاي حل مسائل ،صورت مسئله راپاك مي كنند.
ايشان طوماري راكه بصورت رسمي از طرف پرسنل دامپزشكي استان قزوين(كاردان وكارشناس وكارشناس ارشد) درخصوص پرداخت حق الزحمه به پرسنل داراي مدرك غير از دامپزشك كه اجازه فعاليت در بخش خصوصي ندارندرا بدون پاسخ بايگاني نمودند،
مطالب درج شده در قسمت بازرسي وپاسخگويي به شكايات پورتال سازمان دامپزشكي كشور در همين خصوص را بدون پاسخ گذاشتند،
حال توقع داريد در انتخاب مدير كل، به دغدغه هاي شما اهميتي دهند.......
ناشناس
|
-
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
0
0
خدمت عزیزان عرض کنم که دکتر اکبر شاهی باید هم چنین نظری داشته باشند .......اگر این نظری که در حال حاضر دارد را قبلا داشت ایشان الان در جایگاهی که هست نبود ویک نفر غیر بومی در جای او بود .........

به نظر حقير بدون هيچگونه تعصب خاص روي فرد خاصي يكي از گزينه هاي با لياقت براي تصدي پست مدير كلي اقاي دكتر اكبر شاهي است فردي علمي فني دقيق جسور و بدون حاشيه اميدوارم رياست سازمان دامپزشكي و نيز رياست سازمان جهاد كشاورزي با واقع نگري ....... مديري شايسته انتخاب كنند
ناشناس
|
-
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
0
0
سلام - مطالبی که دوستان نوشته اند و سر آن وقت گذاشتند بسیار سپاسگذارم و امیدوارم که آقایان دکتر و دستور و مسئولین آن را مطالعه کرده و مشکلات این اداره کل و باتبطع ادارات کل دیگر را حل کنند و آنچه مسلم است فردی که بعنوان مدیر کل انتخاب می شود باید علاوه بر بومی بودن براساس شایسته سالاری و لیلقت باشد و بتواند سکان مدیریت استان را بگیرد . از دوستان تقاضا داریم وارد حاشیه ها نشوند و به کسی توهین نکنند آقای مهندس سیاوش معدنپور یکی از افراد شایسته و با وجدان کاری بالاست و امیدوارم افراد صرفا به مدرک اکتفا مکنند به سوابق کاری رجوع کنند . چه ایرادی دارد فردی توانمند ( کارشناس )بتواند مسئولیت یکی از ادارات ستادی رابگیرد حتماٌ مسئول نباید که دکتر باشد و از آقای مهندس فرحی مسئول روابط عمومی تقاضا دارم به عنوان مسئول و کارشناس وارد شود و بعضی مزالب را باز کند . جناب آقای فرهی با توجه به روحیه کاری شما یه تقاضایی داشتم که بصورت آنلاین موضوعات را پیگیری نماید و قسمتی از موضعات بیان شده را در صورت امکان در سایت اداره کل دامپزشکی قرار دهید . موضوع دوم نامه و طوماری که جهت اشتغال به بخش خصوصی همکاران غیر دکتر ( کاردان - کارشناس ) به ریاست محترم سازمان ارجاع داده شد چه شد و بکجا انجامید .
ناشناس
|
-
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
0
0
لطفا دقیقا مطالعه کنید ونظر دهید ؟؟
اگر پست و یا جایگاه ادارات را به 5 ( پنج ) ردیف تقسیم کنیم مثلا ردیف اول مدیر کل دوم معاونتها سوم مسولین ستادی چهارم مسولین شهرستانها وآخرش یا پنجم پرسنل باید بگویم ما بومی کری را فقط به فقط در حد ردیف اول مدیر کلی درخواست میکنیم نه در رده های دیگر آقای دکتر اکبر شاهی عزیز رئیس شبکه دامپزشکی قزوین یا اشتباه بر داشت کرده اند یا اصلا متوجه نشد ه اند چه مینویسند دکتر جان بنظر ما بومیهای مستقل نه خود فروخته اگر مدیر کل بومی باشد بخاطر اینکه حرفی برایش در نیاورنند همه نیرو های استان را مد نظر قرار میدهد حداقل از طریق عملکردشان مدیر بومی نمیتواند هر طوری که خواست مانور بدهد چون باید تا آخر عمرش در آنجا زندگی کنند خودش میداند که این پست ها چند سالی بیش نیست / چون خانواده اش در آن استان زندگی میکند بلاخص در استانی مانند قزوین که همه همدیگر را میشناسند حال چنانچه رده های دوم ببعد در اختیار افراد غیر بومی باشد نه اصلا ضرری ندارد بلکه فایده هم دارد آن افراد به خاطر اینکه به استانشان منتقل شوند به خاطر اینکه جایگاه بهتری دریافت کنند حتما بهتر کار و فعالیت میکنند تا به آنجا که میخواهند برسند خودت اینها را خوب بلد هستی ........ کجا هستند الان آن نیروهای غیر بومی که ..... به این استان آمدن سفر خارج شان را رفتن پست سازمانیشان را گرفتن خانه و زندگیشان را درست گردنند در بهترین شهرستان استان مستقر شدن و همه اشان همه وهمه اشان پست مدیریتی گرفتن و زمانی که به بار دهی رسیده بودن منتقلی گرفتن و به استان خودشان رفتن میدانی چرا چون مدیریت اینجا(منظورم مدیرکل است ) دست یک نفر غیر بومی بود وفقط به فقط میخواست کاری کند که همه ازش راضی باشند اگر روزی خواست به تهران برود در پرونده اش یک اعتراض هم نداشته باشد دکتر اکبر شاهی منظور ما قزوینی ها از بومی بودنند یعنی مدیر کل استان فقط به فقط مدیر کل استان باید بومی باشد نه بقیه رده ها............ .........نمیشود همه حرف ها را در اینجا کفت و نوشت هم از حوصله ما خارج است و هم ممکن است چاب نکنند ..............

جناب دکتر اکبرشاهی همان گونه که مطلع هستید ..... در بخش خصوصی فعالیت دارند اگر بخش خصوصی برای تکنسین و کاردان و غیره بصورت نیمه وقت ممنوع است چرا جلوی فعالیت آنان را نمی گیرید اگر ممنوع نیست چرا اجازه فعالیت به سایر افراد را نمی دهید . با نامه نگاری موضوع حل نمی شود لطفا راه حلی مناسب بنویسید . که همکاران بصورت قانونی کار کنند و.........

سخني با همكارانم در دامپزشكي استان قزوين
سلام عليكم. الان نوشته دكتر عليرضا اكبر شاهي را خواندم.اولش خيلي ناراحت شدم خواستم تلفنا جوابش را بدهم ولي بعد از چند لحظه درنگ به خودم گفتم شايد من هم جاي ايشان باشم اينگونه بنويسم و حال از شما همكاران سوال ميكنم اگر خواستيد تحت هر اسمي جوابم را بدهيد ( شايد من اشتبله ميكنم اگر بفهمم اشتباه از من است خدا را گواه ميگيرم از ايشان معذرت خواهي كنم
1....................... هم ميگفت استان ما بيشتريت بودجه دامپزشكي كشور را گرفته با آمدن دكتر علوي مشخض شد در بين 32 استان بودجه ما 31 ( سي يكمي ) بوده در كشور جنابعالي اينطوري مقايسه ميكني . ...........در غياب نكهبان جاي نهكبان كار ميكني در غياب تلفنچي ، اداري و ... جاي آنها انجام وظيفه ميكني ....... اينكونه استان ما بهترين تشخيض داده شده است .......... باز هم ميگويي فرقي بين بومي و غير بومي نيست ؟؟ .................

با سلام و عرض ادب - از همکاران محترم و دوستان تقاضا دارم که هدف اصلی خود را فراموش نکند و به بیراهه نروند . اهداف ما :
1- انتخاب مدیر کل بومی شایسته که بتواند تمام نیازهای اداره کل و سایر شهرستانها با رایزنی استانی و کشوری حل کند و به فکر انتقالی ( انتقالی به محل استان خود به استان ........و .... ) و یا گرفتن سمت بالاتر ..........نداشته باشد .
2- در خصوص فوق العاده خاص سنگ تموم بگذارد و با گرفتن ماموریت و اضافه کاری خاص و سایر مزایا و ... کارمندان خودش رو فراموش نکند همان گونه که مطلعید همکاران استانهای دگیر و حتی سازمان دامپزشکی که ساعت 8 صبح سر کار هستند و ظهر هم 30/2 و روزهای پنجشنبه ها هم تعطیل هستند اضافه کاری و ماموریت و فوق العاده خاص و دگیر مزایای بیشتری می گیرند و مدیر کل محترم جدید باید حق همه همکاران محترم را زنده کند
3- درخواست همکاران کارشناس در خصوص فعالیت در بخش خصوصی بصورت نیمه وقت را پیگیری نماید و آن را سرانجام برساند
4- با نظرات کارشناسی خود در خصوص ماموریت خارج از کشور همکاران کارشناس در کنار همکاران دکتر دامپزشک مانند سالیان قبل اقدام نمایند
در پایان از همکاران محترم خواهش می کنم که این 4 بند ارائه شده پیشنهادات خود را بنویسند و به راه انحرافی نروند و به سایر همکاران دیگر توهین ننمایند . با تشکر
ناشناس
|
-
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
0
0
با سلام و خسته نباشید . تقاضایی که همکاران مجموعه دامپزشکی از ریاست سایت دارند این است که مطالب ذکر شده در این سایت که چرا مدیر کل دامپزشکی استان قزوین نباید بومی باشند را لطفا از قسمت آرشیو درآورده و در صفحه اصلی بگذارید . جمعی از کارشناسان دامپزشکی استان
ناشناس
|
-
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
0
0
با سلام و خسته نباشید . تقاضایی که همکاران مجموعه دامپزشکی از ریاست سایت دارند این است که مطالب ذکر شده در این سایت که چرا مدیر کل دامپزشکی استان قزوین نباید بومی باشند را لطفا از قسمت آرشیو درآورده و در صفحه اصلی بگذارید . جمعی از کارشناسان دامپزشکی استان
ناشناس
|
-
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
0
0
......، دوستان عزیز و محترم به اصطلاح بومی قزوین!!! مگر کسانی که از سایر استانها به استان 10 سال تشکیل شده شما آمده اند دزدی کرده اند و دست به تاراج و غارت زده اند که اینگونه در برابر آنها موضع میگیرید مگر عملکرد دکتر صفری برای شماها کم فایده داشت این انسان و همکار گرانقدر آنقدر موفق عمل نمودند که اکنون رئیس جهاد کشاورزی استان است اگر به دست شما بود که می بایست از جهاد استان هم اخراج می شد و یا یونولیت واکسن دستش میگرفت و برای واکسیناسیون به روستاها می رفت نه به این معنی که این امور بی ارزش هستند خیر ؟
لطفا چشمان خود را باز کنید و خوب به مسائل بنگرید طی مدت 10 سال گذشته کلیه مدیران جوری عمل کرده اند که اداره کل ما جزو پیشرو ترین و مهمترین استانهاست اگر واقعا فیمابین خود (اصطلاحا بومی ها که من اعتقادی به این تقسیم بندی ندارم) انسان فرهیخته ای دارید بدانید که مدیریت سازمان زودتر از شما نسبت به وجود چنین فردی اشراف دارد و لازم نیست شما با لابیگری و راه انداختن موج اینترنتی سازمان را تحت فشار بگذارید شاید همین فشار شما نشانه ای مبنی بر انجام امور غیرقانونی می باشد که می خواهید به لطف یک فرد بومی آن را انجام دهید وگرنه تمامی امور قانونی با وجود یک فرد غیر بومی هم قابل انجام است لطفا دست از بحث بیهوده و بی سرانجام بردارید و سعی کنید انسان فرهیخته علمی و با شخصیت مدیر کل ما شود نه فردی که منافع عده ای را تامین کند انگار که در طی سالهای گذشته افراد بومی استان را درون شیشه حبس کرده اند و در بیرون شیشه مشغول چاپیدن استان بوده اند و کوچکترین سهمی به بومی ها نداده اند به والله آدم از حرفهای شما خنده اش میگیرد
ضمنا حرفهایی که راجع به همکاران کارشناس زده می شود هم جالب است نظر شما چیست که حق محرومیت از مطب را برای همکاران کاردان و کارشناس هم برقرار کنیم و یا آنها را برای نظارت بر واردات بفرستیم !!! بابا دست بردارید از این حرفها خوب دوست عزیز کارشناس من حد فعالیت شما را مدرکتان تعیین می کند اگر خیلی علاقه به حق مطب دارید و دوست دارید به ماموریت نظارتی اعزام شوید خوب راه حلش ادامه تحصیل است ، ادامه تحصیل دهید و از این مزایا بهره مند شوید آنوقت دیگر اینها برای شما مزایا نیست حق است خوب دوست عزیز دکتر دامپزشک دو برابر شما زمان برای تحصیل گذاشته و ضمنا کسی جلوی ادامه تحصیل شما را نگرفته این حرفها حرف انسانها تنبلی است که دوست دارند دهان باز کنند تا لقمه آماده بدون زحمت به دهانشان بیافتد و اتفاقا تجربه ثابت کرده به هیچ یک از حقوق خود قانع نیستند مثل همکار کارشناس ما که ادعا می کند در پست ریاست فنی ترین اداره اداره کل بهتر از یک دکتر دامپزشک عمل می کند برادر من شما دانش لازم را برای آن پست نداری تمام!!! نه خودت را خراب کن نه آن پست را می ترسم از روزی که بر مبنای این حرفها دامپزشکان کارشناس عادی در اداره کل ادعای مزایای مدیر کلی را داشته باشند خود شما کارشناسان امور مالی اولین افرادی هستید که نامه شکوائیه تان گوش فلک را کر خواهد کرد
دکتر عزت مزید - قزوین
کارشناس فنی
|
-
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
0
0
برادر دکتر عزت مزید
حرفت قبول عزیزم
ما کارشناس ها هم تا مثل شما نشیم اجازه نمیدن بریم خارج برای نظارت ولی چند تا نکته میخوام بهت بگم...
1- اولا توی کشتارگاه های داخل بیشتر از کاردان ها و کارشناس ها استفاده می کنند ، دلیلش میدونی چیه؟من بهت میگم!چون آقایون دکتر توی کشتارگاه کار کردن رو در شان خودشون نمیبینن ولی وقتی حرف از برزیل و استرالیا میشه سریع تغییر موضع میدن و اسبشون رو زین می کنند.
2- الان تقریبا توی همه ادارات کل کارشناس ها هم دارن درس میخونن.توی همین اداره کل قزوین 4 یا 5 تا کارشناس ارشد داریم که بهترین رتبه هارو توی کنکور phd آوردن .بهتره از اون روز بترسید که ما کارشناس ها مدرک phd بگیریم و اونوقت شما مجبور بشی برای خارج رفتن بری درس بخونی....
3- مثل اینکه شما تعریف محرومیت از مطب رو نمیدونی.. من برات روشن میکنم...
شما به خاطر اینکه با مدرکت میتونی فعالیتی توی ساعت خارج از ساعات اداری داشته باشی ولی اداره به شما یه مبلغی میده تا وقتت رو برای اداره بزاری...
خوب ما کاردان ها و کارشناس ها هم میخوایم بعد از ساعات اداری بریم از مدرک و درسی که خوندیم استفاده کنیم، حالا اگه مشکلی نداشته باشه باید بهمون مجوز بدن ولی به هر دلیلی اگه بخوان ماها کار نکنیم باید مثل حق محرومیت شما به ما هم یه مبلغی بابت محروم نمودنمان از قابلیت کار در بخش خصوصی بدن.

ناشناس
|
-
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
0
0

جناب آقای دکتر عزت مزید!
نوشته جنابعالی را خوندم و تاسف خوردم از اینکه این بحث مدیرکل بومی یا غیر بومی ؟ اینچنین به بیراهه کشیده شده . اینچنین استنباط مینمایم که جنابعالی با ادبیات مودبانه خود کل مجموعه دامپزشکی استان قزوین را مورد تحقیر خود قرار داده اید . ای کاش میتوانستم حقایق پنهانی را جهت تنویر افکار خوانندگان اینجا ذکر نمایم . ولی اولا به خاطر مصالح اداره عزیزمان و دوما به علت سانسوری که از طریق سایت میشود از ذکر این حقایق خودداری مینمایم . ولی در خاتمه خدمتتان عارضم که ای کاش شهامت داشتید و نام واقعیتون را هم ذکر مینمودید ، تاخوانندگان بتوانند قضاوت درستی از نوشته شما درک کنند . مطمئنا شما از مجموعه دامپزشکی استان نیستید که اینگونه به این مجموعه تاخته اید .
ناشناس
|
-
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
0
0
دکتر عزت مزید
با تاسف نسب به نظراتی که شما بیان کردید لطفا به ما بگید از کدام .....و ... و یا دانشگاه آزاد کجا ..... مدرک گرفتید آیا مدرک شما معتبر هست یا نه بعد بیا با هم بشنیم صحبت کنیم . همان گونه که می دانید کارشناسی که در کشتارگاه کار می کند از لحاظ علمی و تجربی از آقایانی مثل شما که خود را دکتر دامپزشک می دانند ( ببخشید فوق لیسانس ) بالاتر می باشد از ادبیات نامه نگاری و لغات بر می آید که متاسفانه شما ......و خود رو از همه بالاتر می بینید . آقای فوق لیسانس اگر اینقدر به خودتان امیدورا هستند توصیه می کنم چند روزی به کشتارگاه دام و یا طیور بروید و دانش خود را با همکاران ما محک برنید و ببیند شنیدن کی بود مانند دیدن و امثال شما فقط مدرک خود را یدک می کشید و تجربه ای در آن ندارید
آقای عزت مزید فوق لیسانس دامپزشکی اگر امثال شما .............. بجای ماهانه دویست یا سیصد هزار تومان محرومیت از مطب می توانستید در بخش خصوصی کار کنید و حداقل ماهانه یک یا دو میلیلون کار کنید . توصیه من به شما لطفا خودتون رو کوچک نکنید و بقول خودتون دهانتان را باز نکنید تا لقمه محرومیت از مطب را ببلعید بلکه اشتغال زایی در بخش درمان بکنید و به غیر از خودتان چند نفر دیگر را نفر شاغل کنید و شان دامپزشکی و دکتر دامپزشک را با اظهار نظر غیر کارشناسی و بیهوده پایین نیاورید . کارشناس-
كارشناس بخش دولتي قزوين
|
-
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
0
0
از خوانندگان محترم تقاضا مي كنيم دقت فرماييد!!!!
فردي مثل آقا يا خانم عزت مزيد كه حتي تعداد سالهاي تحصيلات يك ليسانس(4سال ضربدر2 مي شود8سال) يافوق ليسانس(6سال ،برابر دامپزشك) را نمي داند وبا توجه به اينكه زمان استان شدن قزوين كه 17 سال است را 10سال ذكر مي كند، پس قطعا از مجموعه ما نيست وحال و روزش معلوم بوده وپاسخ به چنين فردي كه وقصد تفرقه افكني دارد فقط هدر دادن وقت است.

از رياست محترم سازمان دامپزشكي هم تقاضا دارم با پاسخ به نامه كارشناسان دامپزشكي استان قزوين در خصوص پرداخت حق الزحمه به كارشناسان به دليل عدم صدور مجوز فعاليت در ساعات غير اداري به كارشناسان از طرف سازمان دامپزشكي(چراكه دامپزشكاني كه محرميت از مطب نمي گيرند مجوز فعاليت در ساعات غير اداري را دارند) وتعيين هرچه سريعتر يك مدير كل شايسته، به بحثهاپايان دهند.
تا خداي ناكرده ادامه ابن ديالوگها باعث سوءاستفاده دستگاههاي اجرايي ديگر نگردد....
ناشناس
|
-
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
0
0
از همکاری که با نام کارشناس فنی نظر داده اند متشکرم تمامی صحبت های شما را قبول دارم و اصلا انتظار این را نداشتم که صحبت های بنده را مبتنی بر جسارت خدمت همکاران کارشناس یا کاردان فرض نمائید بنده در بسیاری از موارد فنی کاردان ها و کارشناس های خبره در امور تخصصی خودشان سراغ دارم و همینطور دکترهای عمومی دامپزشکی و همچنین تخصصی ولی تمام صحبت بنده این است که حد و مرز فعالیت و رتبه ماها را مدرکمان تعیین می کند نه تبحرمان شما هم وقتی مدرک دکتر عمومی و یا تخصصی بگیرید حالا تبدیل به همکاری همسطح شده اید که تمامی حقوق برایتان متصور است اینجا صحبت من از قانون است و رویه های علمی پذیرفته شده در دنیا، محرومیت از مطب هم که تکلیفش از نامش پیداست هرکسی اجازه تاسیس مطب دارد حق دریافت حق محرومیت از مطب را هم داراست
واما در مورد آقای بی نام اول که خود نامشان را ننوشته اند و از من انتظار نوشتن نام واقعی را دارند ، شاید قسمتی از قصد من بی پرده نمودن رفتارهای امثال این شخص در اداره کل بوده است که به راحتی برای رسیدن به اهداف خود همه کس و همه چیز را به اتهام می کشانند در پستی که من نگاشته ام فقط صحبت از خدمات دکتر صفری برای استان قزوین نموده ام و یا سایر مدیر کل های استان که فکر میکنم اسناد و مستندات آن قابل دسترس برای همه هست و از صحبت هی شما اینگونه بر می آید که واقعا با دکتر صفری و امثال ایشان که مدیران موفق دامپزشکی بوده اند مشکل دارید ضمنا تاختن به زیاده خواهی برخی عناصر نامطلوب در این اداره کل تاختن به کل مجموعه نیست،

و اما در جواب آق یا خانم کارشناس-- باید عرض کنم که مطمئنا مدرک من و محل اخذ آن از روی ادبیات نوشتارم معلوم است و هیچ گونه عقده خود برتر بینی یا خود کم بینی ندارم اگر روح و روان شما با گفتن فوق لیسانس به دکترای عمومی دامپزشکی آسوده می شود من مشکلی با این خواسته شما ندارم و به اندازه کافی در حیطه تخصصی خود اعتبار و جایگاه چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی دارم ، موقعیت من و عملکردم اگر به بخش خصوصی کشیده شود مطمئنا در زمینه علمی نه تنها کم نخواهد بود بلکه با تعامل با کلیه همکارانم روزهای خوبی را برای خود و اطرافیانم متصور خواهم بود، شما نگران شان دامپزشک و دامپزشکی نباش
در نهایت دوکلمه حرف حساب ، کلیه مدیران کلی که در استان ما بوده اند چه بومی و چه غیر بومی به گواه سازمان مرکزی و وضعیت دامپزشکی در استان موفق عمل کرده اند هرچند مانند همه انسانها کاستی هایی را هم داشته اند و دوم اینکه جایگاه هرکس را مدرکش مشخص می کند مطمئنا مزایای من که تخصص دارم با کاردان دامپزشکی یکی نیست با احترام تمامی که به کلیه همکاران خود در بخش کاردانی و کارشناسی قائلم والسلام
دکتر عزت مزید - قزوین
ناشناس
|
-
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
0
0
آقای عزت مزید اگر این افراد انقدر که شما میگید مهم هستند چرا در استان خودشان حتی به عنوان نیروی طرحی هم مورد پذیرش استان خودشان نبوده اند در مورد بعضی از این آقایان که به استان خود برگشتندحتی پائین ترین پستها را در دور ترین نقاط استان به آنها محول نکردند که این آقایان مجبور به برگشتند به استان قزوین شدندو تعدادی نیز تمام استانهای کشور را دور زده و مسئولین استانها مختلف آنها را بیرون کردند تا به اینجا رسیدند ..........
ناشناس
|
-
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
0
0
آقای عزت مزید(..- ..) آن گونه که از ظواهر امر پیداست حضر تعالی از مسئولین ........ هستید و عدم حمایت شما از ایشان در این وادی قطعاً موقعیت شغلی فعلی و آتی شما را به مخاطره می اندازد
ناشناس
|
-
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
0
0
همکاران عزیز با سلام واحترام خدمت همه شما عزیزان زحمت کش در تمام رده های دامپزشکی بنده دست تمام شما را می بوسم و تقاضادارم از مسیر اصلی خارج نشوید کذشته نمام شده است و با ید از آن پند گرفت در حال حاضر ما به یک مدیر کل بومی با درایت و با تجربه کافی و مومن ومتعهد نیاز داریم که به این بحث ها خاتم دهد و با عدالت در بین پرسنل برخورد نموده واز حق همه، بومی و غیر بومی ، کارشناس ، کاردان ودکتران در جای خود دفاع نماید چرا در این زمان بحث های حاشیه ای را مطرح می نماید هر کس که به چنین بحث های دامن می زند خائن به دامپزشکی در مرحله اول و به پرسنل اداره کل در مرحله بعد می باشد هر کس نظرخود را بیان نماید بند به عنوان همکار برای این پست آقای دکتر زینالی را معرفی می کنم که انشا... بتواند برای همه منشا خیر و برکت باشد .التماس دعا
ناشناس
|
-
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
0
0
آقای بی نام و نشان من که نمی دانم جنابعالی چه چیزی در مورد بنده نگاشته اید ولی محض احتیاط ...... موضوع این تاپیک مدیر کل دامپزشکی استانمان است نه بنده و در مورد بی پایه و اساس بودن بومی و غیر بومی در مقابل شایسته سالاری و لزوم تبعیت از قانون صحبت می کنیم همانگونه که رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) نیز در مورد انتخابات ریاست جمهوری فرمودند ملاک در خصوص انتخاب افارد شایسته سالاری و تبعیت از قانون است و مطمئن باشید آقای دکتر دستور نیز از این چهارچوب پا را فراتر نمی گذارند و شما نیز اگر دنبال مدیر کل شدن هستید توانائیها و شایستگی های خود را ارتقاء دهید مطمئنا نوبت به انسانهای شایسته و توانمند خواهد زسید و اینگونه شانتاژ نمودن و راه انداختن موج اینترنتی دردی از شما دوا نمی کند ، خوشبختانه بنده با آقای دکتر صفری ، نقیبی و ... هیچ نسبتی ندارم و هیچ مسئولیتی هم از کسی دریافت نکرده ام یکه دامپزشک عادی ولی بدون قصد و غرض سوء هستم - کسانی که از سایر استانها به استان شما آمده اند اگر بیشتر از شما زحمت نکشند مطمئنا کمتر نمی کشند و در برابر مسئولیتهای که به آنها واگذار می شوند سختکوش و تلاشگر هستند پس مطابق سنت حسنه قزوینی بی منت کردن اجر زحمات آنها را زایل نفرمائید
در کلام آخر شایسته سالاری - عدم جو سازی و متهم نمودن افراد و شستن چشمها
دکتر عزت مزید - قزوین
ناشناس
|
-
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
0
0
آقای عزت مزید اگر جوی سازی صورت گرفته فقط از طرف شما انجام شده است و ظاهرا شما هستید که از افراد نام می برید وحمد وستایش آنها را می کنید و با توهبن کردن به کاردان . کارشناس و همچنین همکاران و متهم کردن افراد به عدم درک و فهم ایجاد فتنه نموده اید گفتار ضد و نقیض شما مشخص کننده این مطلب است که شما ثبات شخصیت نداشته ویا این مطالب به شما دیکته می شودو ما در اداره با صفا و صمیمیت در کنار هم مشغول به کار هستیم وافراد بومی و غیر بومی هیچ مشکلی با هم ندارند و عده قلیلی از ایجاد این بحث ها به دنبال منافع صرفا شخصی خود هستند که آن افراد در خارج از اداره ما می باشند و این نیز مشخص می نماید که شما در داخل اداره ما مشغول به کار نمی باشیدو بدنبال بد نام کردن افراد و ایجاد تفرقه در بین همکاران هستید ( آقای عزیز دوباره داری بازی می خوری)
ناشناس
|
-
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
0
0
آقای بی نام و نشان بعدی جو سازی با درخواست نابجای شما آغاز شد که برای تحت فشار گذاشتن رئیس سازمان برای انتخاب مدیر کل جدید نامه خودتون رو که قاعدتا باید به دست رئیس سازمان می رسید اینترنتی و سرگشاده منتشر کردید در هیچ کجا هم بنده شروع کننده نام بردن نبودم و نامهایی هم که بردم دیگر قابلیت مدیر کل شدن را ندارند مثل دکتر صفری که این دوره را طی کرده ، در هیچ یک از متنهایم به همکاران کاردان و کارشناسم توهین نکردم و برعکس بسیار هه برایم قابل احترام و دست داشتنی هستند از نگاه من وقتی با کسی همکار هستم دیگر مدرکش برایم مهم نیست بلکه مهم همکار بودن و تلاش برای ارتقاء سلامت همشهریان قزوینی است اگر ابراز عقیده و بیان نظراتی که با شما در یک راستا و سلیقه نیست از نظر شما معادل فتنه انگیزی و عدم ثبات شخصیت و یا دیکته شدن است پس هما بهتر که شما را در عالم غفلت خودتان رها کنم مطمئنا همگی در اداره کل با صفا و صمیمیت در حال کار کردن بدون مشکل هستیم ولی این دلیل بر یکسان بودن نظرتمان در بعد فنی و اداری نیست و اتفاقا این نشانگر پویایی اداره کل قزوین است نه نشانگر اختلافات ، در بعد فنی آمار و ارقام بیانگر موفق بودن عملکردمان است و هیچ جای شکی در این بین نیست و صحبت من هم تاکید بر انتخاب اصلح بدون در نظر گرفتن هر مولفه بی پایه و اساس همچون بومی بودن و نبودن است در هیچ یک از صحبتهای قبلی من نیز کلمه ای در باب بدنام کردن کسی نمی یابید تشریف ببرید پائین و دوباره مطالبم را بخوانید اگر دوباره خواندید درک می کنید که قصدم یکپارچه ساز همکارانم در انتخاب فرد شایسته بدون تبعیض های قومی ، بومی و .... می باشد
ضمنا این روزها خانم ها نیز حرفهای بسیاری برای گفتن دارند نمی دانم چطور تشخیص دادید که آقا هستم
بازی خوردن یا نخوردن من مهم نیست ، مهم انتخاب فرد اصلح بر مبنای شایسته سالاری و علمی برای این اداره کل ، ادامه روند رو به جلو و پیشرو اداره کل دامپزشکی قزوین و طولانی تر شدن دوستیهایمان بدون نگرش قومی قبیله ای باشد هرکسی در چهار چوب مرزهای این مملکت برای اعتلای نام میهن اسلامیمان تلاش میکند ستودنی و قابل تقدیر است یک روز در کسوت کاردان یک روز در کسوت دکتر یک روز در کسوت کارشناس و یک روز در کسوت مدیر کل القاب و عناوین مهم نیست در هر پستی که باشی حکم کارگزینی خود را که بنگری کلمه مستخدم دولت را می یابی و معنای این کلمه بجز خدمت نیست
از بحث در خصوص شخصیت من خودداری کنید چون ارتباطی به موضوع ندارد
آخرین کامنت بود والسلام - دکتر عزت مزید قزوین
محمود...
|
-
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
0
0
همکاران عزیز سلام
شیوه جدید عده ای از دوستان مقام دوستمان ارائه نقطه نظرات روسنفکرانه و ارائه استدلالهای ظاهر فریب است. نامه بدون مهر و امضا مسبوق به سابقه است.بخصوص که پای خدمت صادقانه!!! در میان باشد که دیگر سر از پا نمی شناسند ! رفتن به ستاد های انتخاباتی، چسباندن خود به نماینده های مجلس و ... همه نه برای خدمت به مردم که رسیدن به قدرت و استفاده حداکثری ازمنافع است. راستی به مدتی بعضی از افراد بومی توسط یکی از مدیر کلها برکنار شدند، هیج کس نبود بگه علتش چی بود. خودشون هم گویا اعتراضی نداشتند و می گفتند با حضرت علی هم همینکار ها رو کردند. ولی کاهش یه ذره دقیق تر باشیم. اگه مدیرکل بومی باشه جرأت می کنه با تخلفات بزرگ برخورد کنه یا نه فقط آفتابه دزدها رو می بینه ؟ من خودم بجه استان قزوینم ولی قزوینی نیستم. قزوینی ها حاضرند یک نفر از تاکستان یا بوئین زهرا مدیرکل بشه یا نه فقط از بومی بودن منظور شون قزوینی و اونم ....جونه!
قزوینی
|
-
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
0
0
سلام با خواندن نظرات متاسف شدم که چرا در مقابل افراد بومی قزوین اینچنین جبهه میگیرند. من خود شاهد(به علت سکونت خویشان) بودم در استانهای شمالی و صحبتهای افراد مستقر در قزوین از استانهای شمال غرب و غرب طبق قانون نانوشته در مصاحبه از پذیرش غیر بومی جلوگیری بعمل می آورند شاهد این مدعا تعداد افراد شاغل در ادارات دولتی این استانهاست که تماما بومی اند. حال چرا باید در قزوین با داشتن افراد کاردان و متخصص و بالیاقت از افراد غیربومی(که بعضا از کوره دهات استانهای دیگرند) استفاده کرد و جوانان این استان سهم اندکی از کار داشته باشند.اما در جواب دوستی که مدت استان شدن شهر ما را با تمسخر عنوان کرده بودند عارضم که تاریخ 38ساله این شهر برای استان شدن را که با وجود داشتن قطبهای صنعتی و کشاورزی چرا و چرا به تعویق افتاد بیشتر تامل کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
0
0
این حق قزوینهاست که مدیران و کارکنانش بومی باشند و از شایسته سالاری استفاده بشه نه رابطهای
ناشناس
|
Canada
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
0
باسلام خدمت به جامعه و مردم اسم و رسم نمی خواد دکتر ومهندس یا کاردان فرق نمیکن انسان باید به شخصه مردم سالار باشه ودیگران نظر بدن
نظر شما
ادامه