کد خبر: ۱۳۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
این در حالی است که برای سازمان نظام پزشکی به میزان چهارمیلیارد و پانصد میلیون تومان ، سازمان نظام پرستاری به میزان یک میلیارد و صد میلیون تومان ، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به میزان ششصد میلیون تومان و سازمان نظام روانشناسی به میزان 250 میلیون تومان کمک در نظر گرفته شده است...
25qzl2w

حکیم مهر -  لایحه بودجه سال آینده به تازگی توسط رئیس جمهوری تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است.

 در جدول پیوست شماره (18) این لایحه که به میزان کمک دولت به اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی می‌پردازد کمک دولت به سازمان نظام دامپزشکی برای سال 89 به میزان پانصد میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

این در حالی است که برای سازمان نظام پزشکی به میزان چهارمیلیارد و پانصد میلیون تومان ، سازمان نظام پرستاری به میزان یک میلیارد و صد میلیون تومان ، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به میزان ششصد میلیون تومان و سازمان نظام روانشناسی به میزان 250 میلیون تومان کمک در نظر گرفته شده است.

گفتنی است سازمان نظام دامپزشکی بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی سازمانی غیردولتی است که بر اساس قانون می‎تواند بخشی از بودجه خود را از محل کمک دولت تأمین نماید.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دانش
|
-
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۰
0
0
مسئولين محترم سازمان نظام دامپزشكي كشور
از ماست كه بر ماست، عوض تاخت وتاز بهم ديگه به خاطر مثال شخصي اگر فكر ارتقاي دامپزشكي بوديم چنين تصميم گيريهاي صورت نمي پذيرفت .
نظر شما
ادامه