کد خبر: ۱۲۴۶۸

حکیم مهر - معاونت بهداشت، آموزش و توسعه سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران عناوین و تاریخ برگزاری نخستین نشست‌های علمی تخصصی این سازمان در سال جدید را اعلام کرد.

تشخیص تفریقی و راه‌های درمان بیماری‌های پوستی در دام کوچک و مدیریت زخم و اورژانس‌های جراحی در دام‌های کوچک موضوع نخستین نشست‌های علمی تخصصی اعلام شده توسط معاونت بهداشت، آموزش و توسعه این سازمان در سال جدید می‌باشد.

بر پایه این گزارش دوره آموزشی "تشخیص تفریقی و راه‌های درمان بیماری‌های پوستی در دام کوچک" با تدریس دکتر سیامک مشهدی رفیعی و دوره آموزشی"مدیریت زخم و اورژانس‌های جراحی در دام‌های کوچک" با تدریس دکتر حمیدرضا فتاحیان به ترتیب در تاریخ‌های ۱۰ و ۱۸ اردیبهشت هرکدام با ۵ امتیاز بازآموزی در محل سالن جلسات سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای شرکت در نشست‌های مذکور، با تکمیل فرم ثبت نام به واحد آموزش سازمان نظام دامپزشکی به شماره ۰۲۱۶۶۴۱۴۱۷۱ دورنگار نمایند، واحد آموزش سازمان از متقاضیان درخواست کرد، پیش از ثبت نام قطعی برای اطلاع از ظرفیت پذیرش با شماره تلفن‌های ۱۳۱و ۶۱۰۶۱۱۱۹-۰۲۱ تماس بگیرند.

برای دریافت فرم ثبت نام اینجا کلیک نمایید.

 

 

 

نظر شما
ادامه