کد خبر: ۱۱۹۲

حکیم مهر -  تاکنون بیش از 50 پرنده سخن گو که بیشتر از خانواده طوطیان است در نخستین نمایشگاه «پرندگان سخنگو» ثبت‌نام کرده‌اند و پس پایان ثبت‌نام، نمایشگاه و مسابقات طی سه روز در 28,27 و 29 دی ماه برگزار می‌شود.

 

محسن سلیمانی فاخر، مدیر روابط عمومی فرهنگسرای رازی و مراکز فرهنگی هنری منطقه 11 با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه با هدف تلطیف فضای زندگی شهری و انس شهروندان با دیگر مخلوقات خداوند و به مناسبت روز هوای پاک برگزار می‌شود.
وی افزود: در این نمایشگاه علاوه بر نمایش و هنرنمایی پرندگان، مسابقات ویژه‌ای میان صاحبان پرندگان اجرا و جوایز نفیسی اهدا می‌شود.
سلیمانی فاخر ادامه داد: هیت داوری متشکل از افرادی که در حوزه پرندگان صاحب نظر هستند می‌شود و طی توافق این تیم و بررسی های کارشناسی سه پرنده برتر در خانواده مینا، طوطی و کاسکو برگزیده می‌شوند.
مدیر روابط عمومی فرهنگسرای رازی تصریح کرد: در بخش دیگری از این نمایشگاه به زیباترین پرنده نیز جوایزی اهدا می‌شود. شرط ورود به این مسابقات به پرندگانی مرتبط می‌شود که می‌توانند حداقل یک کلمه سخن بگویند .
وی در پایان از تشکیل کانون حمایت از پرندگان سخن گو در فرهنگسرای رازی خبر داد.
علاقمندان می‌توانند تا 25 دی ماه در این نمایشگاه به نشانی دبیرخانه واقع در میدان قزوین، خیابان شهید مرادی فرهنگسرای رازی مراجعه کنند و یا با شماره 9-55404028 تماس بگیرند.

 

نظر شما
ادامه