کد خبر: ۱۱۳۵۷

حکیم مهر - خبرگزاری خانه ملت (مجلس شورای اسلامی) در خبری با عنوان " عملکرد سازمان نظام دامپزشکی در حوزه نظارت بر کشتار دام " نوشت :

"کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس عصر 12 آذر تشکیل جلسه داد که بر این اساس عملکرد سازمان نظام دامپزشکی کشور در حوزه نظارت بر کشتار دام و نیز مهار بیماری های مشترک بین انسان و دام با حضور رئیس این سازمان بررسی شد. محمد رضا امیر کهنوج در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، افزود: در جلسه امروز کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس طرح موافقتنامه اساسنامه دامپزشکی های کشورهای عضو اکو و شرایط لازم برای پایبندی سازمان نظام دامپزشکی کشور به اساسنامه این سازمان توسط اعضا و هیأت رئیسه کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم کهنوج و منوجان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در جلسه امروز کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی پس از بررسی های لازم، مقرر شد تا سازمان نظام دامپزشکی کشور شرایط لازم برای پایبندی به اساسنامه سازمان اکو را فراهم کرده و به آن پایبند باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در پایان یادآور شد: طرح اصلاح قانون تأسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی نیز در دستور کار امروز کمیسیون قرار داشت که مقرر شد تا جهت بررسی های بیشتر این طرح 13 آذر در کارگروه های کشاورزی، منابع طبیعی و امور دام انجام شود"

به نظر می رسد منظور این خبرگزاری از سازمان نظام دامپزشکی، سازمان دامپزشکی کشور بوده است.

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه