کد خبر: ۱۰۸۸۸
تعداد نظرات: ۶ نظر

حکیم مهر - اعضای هیأت علمی بخش فیزیولوژی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران با ارسال پیامی به حکیم مهر درگذشت استاد دکتر مسعود تشفام را تسلیت گفتند.

متن این پیام که از سوی دکتر مرتضی زنده دل استادیار این بخش ارسال گردیده به این شرح است :

" انا لله و انا الیه راجعون                                                             
سعدیا مرد نکونام نمیر د  هرگز                           مرده آنست که نامش به نکویی نبرند
با نهایت تاسف  و  تاثر، درگذشت استاد محترم دانشکده، جناب آقای دکتر مسعود تشفام را به خانواده محترم، اساتید ، کارکنان و دانشجویان  تسلیت عرض نموده  و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت  و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‎نمائیم.         
اعضای هیأت علمی بخش فیزیولوژی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران "

 

در پی بروز این ضایعه، رئیس هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران نیز پیام تسلیتی بدین شرح صادر نمود :

" بسمه‌تعالی

سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز
مرده آنست که نامش به نکویی نبرند
خانواده‌ی محترم استاد فقید دکتر تشفام
با نهایت تأسف و تأثر درگذشت همسری دلسوز، ‌پدری مهربان و معلمی خوش‌خلق را خدمت شما عزیزان و تمامی بازماندگان،‌ همکاران و دانشجویان آن مرد بزرگ تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم. استاد فقید مرحوم دکتر تشفام به گواه و اذعان دوست و آشنا، همکار و استادی خوش اخلاق و بسیار مهربان بود که مصاحبت با او در مقام همکار و تلمذ از کلاس‌های شیرین درس فیزیولوژی وی در مقام دانشجو جزِ خاطرات خوش و بیاد ماندنی تمامی آشنایان، دوستان و دوستداران وی بوده و خواهد بود. تواضع و فروتنی وی در برابر استادان، همکاران و حتی دانشجویانش-حتی در حوزه‌‌ی تخصصی فیزیولوژی- جزِ شاخص‌ترین ویژگی‌ها و سجایای اخلاقی آن بزرگ‌مرد بود. انتشار خبر بیماری صعب‌العلاج و طولانی‌مدت مرحوم دکتر تشفام، برای همگان سخت و طاقت‌فرسا بود و اینک که شاهد فقدان وی پس از تحمل دوره طولانی بیماری و درد هستیم؛‌ از درگاه خداوند منان، برای آن مرحوم رحمت و آرامش و برای شما عزیزان صبر جزیل و اجر جمیل مسألت می‌نمایم. امید که خداوند همه‌ی ما را مورد توجه و عنایت ویژه‌ی خود قرار دهد.
ایام عزت مستدام 
دکتر حمید قماشچی / رئیس هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران "

 

همچنین معاون دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات هم با ارسال پیامی به مدیرمسئول حکیم مهر ضایعه درگذشت دکتر تشفام را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است :

" انا لله و انا الیه راجعون
طی ۱۰ سال آشنایی با مرحوم دکتر تشفام همواره جز تواضع و گشاده رویی از ایشان چیزی بیاد ندارم. انسانی بسیار شریف که در اخلاق و گفتار الگویی مناسب برای همه ما بود. اینجانب از طرف خود و سایر همکارانم در دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزآد اسلامی واحد علوم و تحقیقات فقدان این استاد ارجمند را در ابتدا به خانواده محترم ایشان و سپس به جامعه دامپزشکی و دانشگاهی کشور تسلیت عرض نموده برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل آرزومندم..

دکتر پژمان مرتضوی / معاون دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات "

 

پیام تسلیت اعضای هیأت علمی بخش فیزیولوژی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در حالی منتشر شده که انتظار می‌رفت رئیس این دانشکده پیش‎تر پیام تسلیتی منتشر نماید.

دکتر سید محسن دستور و دکتر سیدمحمد آقامیری نیز که هم اینک ریاست و اداره سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی را به عهده دارند ترجیح داده‎اند انتشار پیام تسلیت را به سایت این دو سازمان واگذار نمایند.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
0
0
دکتر لطفی زاده فکر می کنم اینجا جای حاشیه سازی نیست هرکس می خواهد پیام بدهد یا ندهد به خودش مربوط است لطفا از مرگ عزیزانمان سو استفاده نکنید./
محمد
|
-
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
0
0
شما بزرگواری .........................
دكترتخله
|
-
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
0
0
درگذشت استادارجمند جناب اقاي دكترتشفام را تسليت عرض ميكنم از درگاه خداوند منان، برای آن مرحوم رحمت و آرامش مسألت مي نمايم.
جمعي از دانشجويان دانشگاه علوم و تحقيقات
|
-
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
0
0
گلچين روزگار عجب با سليقه است مي چيند آن گلي كه به عالم نمونه است.
دکترمحمدرضا رحیم نژاد
|
-
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
0
0
بنام خداوند بخشنده ومهربان درگذشت مرحوم استاد دکتر مسعود تشفام که حق استادی وپیشکسوتی بر عموم جامعه دامپزشکی ایران زمین دارند را به خانواده گرامی ایشان و تمامی همکاران و دانشجویان آ ن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن سفرکرده رحمت و بخشایش و برای بازماندگانشان صبر واجر جزیل آرزومندم. دکتر محمد رضا رحیم نژاد استادیار فیزیولوژی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی کرج
از طرف خانواده دکتر تشفام
|
-
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
آنکس که مرا روح و روان بود پدر بود

آنکس که مرا مونس جان بود پدر بود

افسوس که رفت از سرم این سایه رحمت

آنکس که برایم نگران بود پدر بود

از طرف خانواده دکتر تشفام:
با سپاس از همدردی شما بزرگواران عزیز،ممنون از حضور اساتید و دانشجویان گرامی،پدر عزیزمان شمارا عین فرزندانشان دوست داشتند.مهم نبود که ورودی چه سالی و کجای کشور هستید.مطمئن باشید دکتر تشفام شمارا دوس داشتند و دارند.
مراسم ختم دکتر تشفام نیز با همکاری همین سایت در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت و ممنونم از سایت حکیم مهر بخواطر اطلاع رسانی.
عکس و فیلم دکتر تشفام را به مدیر سایت خواهیم داد.
ای کاش تا این اساتید زنده هستند قدردانی بکنیم
از همه ممنون
نظر شما
ادامه