کد خبر: ۱۰۶۷۲
تعداد نظرات: ۱۴ نظر
از همه مسئولین در بخش دولتی و غیردولتی مصرانه می‎خواهم اولویت اول خود را رسیدگی به وضعیت اشتغال دامپزشکان و سایر رده‎های دامپزشکی جوان قرار دهند که اگر این کار به ثمر برسد ان شاء الله در پیشگاه خداوند متعال مأجور خواهند بود و آثار ماتقدم و ماتأخر آن ذخیره قیامت مسئولین می‎شود و اگر خدای‌نکرده از آن غفلت شد آنگاه باید منتظر سؤال سخت در روز قیامت باشیم که میز و پست و مقام در اختیارمان بود و کاری نکردیم!...

حکیم مهر -  مدیرمسئول مرکز مجازی پژوهش‎های راهبردی دامپزشکی (حکیم مهر) در پیامی فرارسیدن روز ملی دامپزشکی را به دامپزشکان و سایر رده‎های دامپزشکی و عموم بینندگان حکیم مهر تبریک گفت.

دکتر محمد لطفی‎زاده در این پیام از مسئولین خواست اولویت نخست خود را رسیدگی به وضعیت اشتغال جامعه دامپزشکی کشور بخصوص دامپزشکان و سایر رده‎های دامپزشکی جوان قرار دهند.

متن کامل پیام مدیرمسئول حکیم مهر بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

همکاران محترم، دامپزشکان و سایر ردههای دامپزشکی ارجمند و بینندگان گرانقدر حکیم مهر

فرارسیدن روز ملی دامپزشکی (14 مهر) را بدین‎وسیله به همه شما تبریک عرض می‎کنم. سال گذشته به همین مناسبت از دلی نگران اما چشمانی امیدوار گفتم و لازم می‎دانم امسال هم نگرانی عمیق خود را از وضعیت اشتغال دامپزشکان و سایر رده‎های دامپزشکی جوان ابراز نمایم. هر چند در این باره به فضل الهی بسیار امیدوارم اما نگرانی اینجانب از غفلت برخی مسئولین و عدم بکاربستن تدابیر لازم برای رفع دغدغه همکاران جوان‎مان است.

کم نیست پیامک، ایمیل، نامه و تماس‌های تلفنی که مرتب دریافت می‌کنم و در آنها همکاران گرانقدرمان به رغم وجود انگیزه بالا از عدم یافتن شغل مناسب شکایت دارند. بنده بدین وسیله از همه مسئولین در بخش دولتی و غیردولتی مصرانه می‎خواهم اولویت اول خود را رسیدگی به وضعیت اشتغال دامپزشکان و سایر رده‎های دامپزشکی جوان قرار دهند که اگر این کار به ثمر برسد ان شاء الله در پیشگاه خداوند متعال مأجور خواهند بود و آثار ماتقدم و ماتأخر آن ذخیره قیامت مسئولین می‎شود و اگر خدای‌نکرده از آن غفلت شد آنگاه باید منتظر سؤال سخت در روز قیامت باشیم که میز و پست و مقام در اختیارمان بود و کاری نکردیم!

پس از طرح این نگرانی لازم است به مناسبت روز ملی دامپزشکی از تلاش و زحمات همه همکاران محترم در عرصه‎های مختلف چه در بخش دولتی و چه در بخش غیردولتی صمیمانه تشکر نمایم. امیدوارم با شناخت بهتر جامعه از نقش و خدمات دامپزشکان و جامعه دامپزشکی کشور روز به روز شاهد برجسته‎تر شدن این خدمات و آگاهی عمیق و مناسب مردم از این نقش و اهمیت آن باشیم.

ان شاء الله دو هدیه نیز از طریق حکیم مهر به مناسبت روز ملی دامپزشکی به بینندگان محترم و ارجمند که نگاه حاکی از اعتماد خود را با همدلی به ما سپرده‎اند تقدیم خواهد شد. بر این اساس به زودی یک باکس جدید در حکیم مهر راه‎اندازی می‏شود تا از طریق آن مسئولینی که بیش از دیگران پاسخگو هستند شناخته شوند و یک بسته علمی نیز برای اولین بار در کشور از طریق حکیم مهر تقدیم خواهد گردید. جزئیات این دو هدیه به تدریج اطلاع‎رسانی خواهد شد.

ضمن پوزش به دلیل همه ‎کاستی‎های احتمالی و تشکر از انعکاس انتقادات بجا و عامل پیشرفت روزافزون، مجدداً فرارسیدن روز ملی دامپزشکی را به همه شما تبریک عرض می‎کنم و موفقیت، سلامتی و شادکامی همگان را از خداوند متعال مسئلت می‎نمایم.

دکتر محمد لطفی‎زاده / مدیرمسئول حکیم مهر

پنج‎شنبه 13 مهر 1391

 

خبر مرتبط :

 
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
تائب زاده
|
-
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
0
0
سلام این روز را *تبریک* عرض می کنم در حالیکه دلی اندوهناک دارم از مشکلات و معضلاتی که هم نهفته و هم عیان ، در دل بخش اموزشی و بخش اجرایی رشته مقدس دامپزشکی است...
بهنام پناهی
|
-
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
0
0
سلام
در رابطه با روز قیامت برای این مسئولین سخن میگید ؟ در رابطه با پاداش و جزا میفرمایید ؟
اگر مسئولین به این چیزها اعتقاد داشتند اینطور ما فارغ التحصیل های دکتری رو با سیاست های غلطشون حروم نمیکردند که بعد از این گذراندن این همه دروس سنگین بیکار باشیم و هر جا بخواهیم بریم و میریم به دنبال نخود سیاه میفرستنمون ./ فارغ التحصیل دانشگاه شیراز دامپزشک
م.ا
|
-
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
0
0
مظلوم ترین قشر تحصیل کرده ما دامپزشک ها هستیم که 7 سال از عمرمون رو صرف این رشته ی مقدس میکنیم در حالی که مورد هجمه ی مردم وتمسخر افراد و بی توجهیی مسئولین هستیم
مهدی
|
-
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
0
0
شاید اشتباه کردم دامپزشکی رو ادامه دادم شاید هم نه...اما در هر حال از تلاش های شما سپاسگذارم
vida
|
-
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
0
0
سلام آقای دکتر
این روزو به شماتبریک میگم
باآرزوی موفقیت
dr doctor
|
-
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
0
0
ba salam. azizam ghoshe nakhor ghesse newise ma KHODAst.
علی کریم پور
|
-
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
0
0
سلام، من نیز به نوبه خودم روز ملی دامپزشکی را به کلیه شاغلین در حرفه دامپزشکی تبریک عرض نموده وامیدوارم این حرفه نیز مانند سایر حرفه ها و شغل ها به مردم عزیز شناخته شود،در روز 14مهر تریبونهای نماز جمعه بهترین مکان و نقطه برای اعلام این روز به احاد مردم بود ،اما متاسفانه در شهر ما از هر مناسبت کوچک و بزرگی صحبت شد بجز حرفه و روز مظلوم دامپزشکی آیا علت چیست و چرادر روز 14مهر از یک تیم کوچک ورزشی تقدیر میشود ولی اسمی از روز دامپزشکی با این همه کار و مشقت حرفه ای برده نمی شود،آیا ما خودمان نمی خواهیم یا مسئولین نمی خواهند اسمی از این حرفه و سختیها و ....آن باشد؟
متشکرم کوچک شما علی کریم پور 09166604340
رستگار
|
-
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
0
0
همکار ارزشمند جناب آقای دکتر لطفیزاده
ضمن تقدیر فراوران از توجه زائدالوصف حضرتعالی به حرفه محروم ومحجور دامپزشکی، روز 14 مهر را به شما و سایر دوستان همکار تبریک عرض نموده و امیدوارم این روز نقطه ختمی بر شکاف موجود که از راس هرم به سمت استانهادر حال پیشروی است باشد.
دکتر رسولی
|
-
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
0
0
سلام ضمن عرض تبریک روز دامپزشکی خدمت جنابعالی، دامپزشک و دامپزشکی با وجود سرورانی مثل دکتر لطفی زاده است که دارد جون میگیرد. موفق و پیروز باشید دکترجان
روزبه شباك
|
-
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
0
0
در اين دوران بي مهري ،مهرتان روز افزون باد
daneshju dr
|
-
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
0
0
omidvarim dr lotfi hamishe injuri havemuno dashte bashan
دکتر دامپزشک
|
-
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
0
0
ضمن عرض سلام. روزنامه بازار کار یازده مهر به نقل از دکتر دستور اعلام کرده بود که مجوز استخدام حدود 400 دامپزشک را از دولت گرفته ایم، در صورت امکان جزئیات بیشتری از این خبر را اعلام بفرمائید. با تشکر از آقای دکتر لطفی زاده.
و.ف
|
-
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
0
0
با عرض سلام وخسته نباشید من نیز روز دامپزشکی را به شما و همه همکاران محترم در بخش دامپزشکی تبریک می گویم .وضعیت حقوق همکاران در بخش دولتی بسیار بد می باشد نه اضافه کار می دهند نه ما موریت ، نه از تبدیل وضعیت خبری است ،و نه از پاسخگویی مسئولین . یاس و نا امیدی در بین همکاران موج می زند حقوق دریافتی ما از کار گر دامداری کمتر می باشد .اینظور پیش بروند دامپزشکی کشور نابود خواهد شد خدا رحم کند .
دکتر دامپزشک بیکار
|
-
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
0
0
مشکل اصلی دکترای جوان بیکار بحث امتیاز بازآموزی واسه گرفتن پروانه هستش که فقط توی این سازمان دامپزشکی این جوری اجرا میشه. دکترای پزشکی واسه گرفتن پروانه به امتیاز نیاز ندارن فقط فقط واسه تمدید پس از 5 سال نیاز به امتیاز باز آموزی دارند:
http://treatment.tbzmed.ac.ir/uploads/30/CMS/user/file/47/aennameh/parvaneh-daem.pdf

اینم بگم ...... هستند اصولا دامپزشک دکتر نیستند یا کاردانی و یا لیسانس هستند که به دامپزشکی هم ربطی نداره مثل مدیرت و حسابداری و اونایی هم که دامپزشک هستند اولا .... باعث ایجاد آیین نامه های 100% ..... از سوی اونا شده که به دامپزشکان جوان اجازه کار ندهند. مثلا قوانین تاسیس درمانگاه و داروخانه که کاملا غرض ...تصویب شده. آقا ما باید از پزشکان و وزارت بهداشت یاد بگیریم که پروانه کاری پزشکو دانشگاه علوم پزشکی میده نه یه مهندس یا کاردان کشاورزی یا علوم دامی.
مثلا توی تبریز شهر خود بنده حدود 100 تا دامپزشک بیکار میشناسم که دنبال کار میگردند اما ما به عینه میبینیم که ..... دو شغله یا سه شغله هستند و هر وقت میری ....... نیستند فقط یه منشی خانم گذاشتند که به تلفنا جواب بده اگه اونم باشه .هر وقت میری میگه برو ....... اونجا دفترشه. .......... اصولا باید دامپزشکی از وزارت کشاورزی جداشه و به وزارت بهداشت ملحق بشه که شان دکتر دام (پزشک) حفظ شه و با این کارای کشاروزان قاطی نشه. اصلا اشتباه از اینه که رشته علوم دامی جز کشاورزیه و ...........اینا حقایقی که بنده عینا دیدم و لمس کردم .
واقا واسه دکتر دامپزشک جوان که با هزاران مصیبت دکترا گرفته دل آدم میسوزه که بیاد ........خدا کنه این رویه عوض بشه وگرنه این دامپزشکای جوان یه کاری دست خودشون میدن با این سرکوبای خانواده و اطرافیان و جامعه واسه کار نداشتن و ازدواج نکردن با داشتن مدرک دکتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتترا .
ممنوم اگه کسی دستش به یه جایی میرسه بگه شاید فرجی حاصل بشه
در پایان واسه مسئولین بی مسئول باید بگم که خدایی هسش و قیامتی و حساب و کتاب اعمال .
اللهم عجل الولیک الفرج
نظر شما
ادامه