کد خبر: ۱۰۱۰۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
این محموله شامل سموم، مواد ضد عفونی کننده و لوازم و تجهیزاتی نظیر سمپاش موتوری، لباس کار، چکمه سفید، عینک، ماسک یکبارمصرف و دستکش است...

حکیم مهر - معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور گفت: کمک های سازمان دامپزشکی شامل مواد مورد نیاز مرتبط با این بخش است که به مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی ارسال شده است.
دکتر خالد خداویردی با اعلام این خبر اظهار داشت: این محموله شامل سموم، مواد ضد عفونی کننده و لوازم و تجهیزاتی نظیر سمپاش موتوری، لباس کار، چکمه سفید، عینک، ماسک یکبارمصرف و دستکش است.

به گفته وی، سازمان دامپزشکی علاوه بر این، تعدادی پتو، چادر، تلفن و رایانه را نیز در قالب محموله خود ارسال کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی با اعلام اینکه ادارات کل این سازمان نیز کمک‌های خود را به صورت مستقیم به مناطق زلزله زده ارسال کرده اند، افزود: این نخستین محموله کمک‌های این سازمان بود و کمک های دیگری که شامل داروهای دامپزشکی است به زودی به این مناطق ارسال می شود.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر مرتضوی
|
-
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
0
0
از تمام دوستان به عنوان یک ورزقانی تشکر می کنم .و خدمت دوستان سازمان دامپزشکی اعلام آمادگی می نمایم که در هر روستایی به بنده ماموریت دادند برای درمان در آنجا کشیک باشم .ضمنا به استحضار می رسانم که من 5 سال در آنجا مطب داشته ام و با فلور فصلی بیماری های آن منطقه کاملا آشنا هستم و نگران دست به درمانم در دام های روستایی خیلی خوب است .....
آشنا
|
-
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
0
0
دکتر مرتضوی عزیز
بنی آدم اعضای یک دیگرند
این حقیر، به عنوان کارمند اداره کل دامپزشکی استان هیچ وقت بخش غیر دولتی را مقابل خود ندیده ام بلکه همواره همراه خود داشته ام.
بهتر است در کامنتهای خود به خصوص وظایف حاکمیتی سازمان در واردات گوشت تجدید نظر فرمایید. من به چشم خود دیدم که آقای دکتر حسن زاده- رییس دامپزشکی ورزقان با دهان روزه چقدر در تلاش بود که خدمات در حد وسع خود را به عزیزان زلزله زده ارائه کند. با همدلی و کنار هم بودن است که این رشته مظلوم و نیمه جان به حیات خود ادامه خواهد داد نه با تفرقه و تخطئه یکدیگر.
دکتر مرتضوی
|
-
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
0
0
آن بحث ربطی به این موضوع ندارد .دکتر حسن زاده و من بچه همان منطقه هستیم از طرف ایشان هم می گویم آنچه که انجام می دهیم ادای دین به وطن بوده و وظیفه داریم .اما این دلیل نمی شود که از حقوق خود صرف نظر کنیم .
همکار
|
-
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
0
0
ماشاالله به این اعتماد به نفس آقای دکتر مرتضوی!!!!
بازرس کشتارگاه طیور، کلینیسین، روزنامه نگار و مصاحبه گر، وارد کننده صادر کننده و صد البته آینده دار.
دکتر مرتضوی
|
-
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
0
0
همکار عزیز بنده دوران دانشجویی در روزنامه های سراسری و محلی خبرنگار بودم بعد از فارغ التحصیلی در ورزقان مطب باز کردم به مدت 5 سال سپس در صندوق بیمه ارزیاب بودم به مدت 3 سال و بعد مدت یک سال در کشتارگاه آراز مرغ مسول فنی بودم الان هم در یک شرکت بین المللی مشغول کار هستم .آینده هم دست خداست .
نظر شما
ادامه