کد خبر: ۱۰۰۸۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
خواهشمند است مقرر فرمایید به نحو مقتضی با اطلاع‎رسانی شایسته، به‎موقع و سریع فهرستی از اقدامات و خدمات همکاران ارزشمندمان در آن منطقه به تفکیک چه در زمینه بهداشت و چه در زمینه امدادرسانی از طریق رسانه‏های مختلف به آگاهی ملت شریف ایران برسد تا سبب رفع نگرانی‏ها گردد...

حکیم مهر - تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی بازدید کردند.

دهقانی نماینده مردم ورزقان در جریان این بازدید به تابناک گفت : وضعیت احشام بسیا خطرناک است و اگر مسئولین دامپزشکی سریعا" وارد عمل نشوند و اقدام به سم پاشی صورت نپذیرد با فاجعه انسانی بسیار بزرگتر از زلزله روبرو خواهیم شد.

در پی این اظهار نظر و انتشار آن در رسانه‏های عمومی، مدیرمسئول حکیم مهر در نامه به رئیس سازمان دامپزشکی از وی خواست فهرست اقدامات و خدمات دامپزشکان را در اسرع وقت به نحو شایسته در اختیار رسانه‎های مختلف قرار دهد تا نگرانی مردم در این باره رفع شود.

متن نامه دکتر محمد لطفی‎زاده خطاب به دکتر سیدمحسن دستور بدین شرح است :

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر سید محسن دستور

رئیس محترم سازمان دامپزشکی کشور

سلام علیکم

با احترام همانگونه که استحضار دارید زلزله غم‎بار استان آذربایجان شرقی در کنار آسیب جانی و مالی وارده به مردم عزیز آن استان سبب نگرانی روحی هموطنانمان در آن منطقه هم گردیده است. از آنجایی که برخی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از مناطق زلزله‎زده به موضوع تلفات دامی و خطر اشاعه بیماری ناشی از عدم دفن بهداشتی لاشه دام‎های تلف شده و عدم تصمیم به موقع در مورد دام‎هایی که دچار جراحت گردیده و درمان آنها ممکن نمی‎باشد اشاره نموده و موضوع در رسانه‎های مختلف منعکس و سبب نگرانی هموطنانمان و افزایش تألمات روحی حادثه‏دید‏ه‎گان گردیده است، با توجه به ارزیابی مستقیم ابعاد حادثه از سوی جنابعالی در سفر به مناطق زلزله‎زده و ان‎شاء‎ا... اتخاذ حداکثری تمهیدات بهداشتی، خواهشمند است مقرر فرمایید به نحو مقتضی با اطلاع‎رسانی شایسته، به‎موقع و سریع فهرستی از اقدامات و خدمات همکاران ارزشمندمان در آن منطقه به تفکیک چه در زمینه بهداشت و چه در زمینه امدادرسانی از طریق رسانه‏های مختلف به آگاهی ملت شریف ایران برسد تا سبب رفع نگرانی‏ها گردد.
از خداوند متعال برای جنابعالی و همه همکاران محترم توفیق خدمت مسئلت می‎نمایم.
دکتر محمد لطفی‎زاده / مدیرمسئول حکیم مهر

گفتنی است رئیس سازمان دامپزشکی کشور در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده در استان آذربایجان شرقی گفته است : محموله های دارویی ضد انگل، آنتی بیوتیک ها، سموم ضد عفونی کننده، مکمل های غذایی و دارویی به زودی به مناطق زلزله زده انتقال داده می شوند.

بازدید رئیس سازمان دامپزشکی و مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی از مناطق زلزله زده


وی اضافه کرده است : سازمان دامپزشکی علاوه بر فعالیت های مرتبط با حوزه کاری خود، محموله هایی همچون یخچال، پتو، چادر را به این مناطق ارسال خواهد کرد.
بنابراعلام روابط عمومی سازمان دامپزشکی، دکتر دستور در سفر به مناطق زلزله زده از شبکه دامپزشکی شهرستان هریس و تعدادی از واحدهای گاوداری و مرغداری این شهرستان هم بازدید نموده است.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
0
0
دکتر دستور خیلی کار خوبی کردن
دکتر مرتضوی
|
-
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
0
0
به عنوان یک ورزقانی از لطف تمام دوستان تشکر می نمایم .آقای دکتر دستور اگر می خواهید کمک بکنید الان فصل واکسیناسیون آنتروتوکسمی گوسفندان است و از طرفی چون امکان برداشت محصولات جو وگندم و عدس در این منطقه با شرایط فعلی وجود ندارد و مجبورا این مزارع به چرای دام ها داده خواهند شد و این امر باعث ابتلای بیشتر گوسفندان به این بیماری می شود و دارایی های مانده انها از دستشان خواهد رفت .
دکتر مرتضوی
|
-
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
0
0
و برای همین حداقل یک دوره واکسیناسیون آنتروتوکسمی را به رایگان برای این دام های این منطقا انجام دهید .
تائب زاده
|
-
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
0
0
سلام
تمنا دارم کلمه اگر را به ابتدای تیتر خبر اضافه نمایید.معنی 180 درجه با اشتباه خواندنش عوض می شود!!
ابتدا به گونه ای خواندم که گویی دامپزشکی نباید به سرعت وارد عمل شود .
مثل همان که می گوید:
بخشش، لازم نیست اعدامش کنید.
بخشش لازم نیست، اعدامش کنید.
با تشکر
ناشناس
|
-
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
0
0
آخه کی تیترو اینجوری میخونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ناسلامتی تحصیل کرده ایما
تائب زاده
|
-
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
0
0
کاش همه تحصیل کرده بودند و فقط مدرکش را یدک نمی کشیدند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دامپزشک 83
|
-
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
0
0
با آقای نایب زاده موافقم لطفا حداقل یک اگر ابتدای تیتر خبر بگزارید
نظر شما
ادامه