کد خبر: ۱۰۰۸۵

حکیم مهر - سازمان دامپزشکی، نظام دامپزشکی و جامعه دامپزشکان ایران در پیام‏هایی جداگانه، درگذشت تعدادی از هموطنانمان در زلزله اخیر استان آذربایجان شرقی را تسلیت گفتند.

متن پیام سازمان دامپزشکی :

" بسم الله الرحمن الرحیم

شب بیست و سوم رمضان المبارک سال 1391 هجری شمسی به عنوان شب قدر و شب نزول قرآن ؛ همزمان با نزول امتحانی الهی در استان آذربایجانشرقی و وقوع زمین لرزه ای گردید که عده معتنابهی از هموطنان روزه دار و مؤمن کشورمان را  به ملکوت اعلی پیوند داد.
سازمان دامپزشکی کشور ضمن ابراز همدردی و آرزوی صبر جزیل برای بازماندگان ؛ جهت درگذشتگان این حادثه دردناک؛ غفران الهی و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت مینماید."

متن پیام سازمان نظام دامپزشکی :

"با خبر شدیم روز گذشته زمین لرزه شدیدی شهرستان اهر و ورزقان از توابع استان آذر بایجان شرقی را لرزاند که متاسفانه صدمات جانی و مالی بسیاری به ساکنین این منطقه وارد کرد.

روابط عمومی سازمان دامپزشکی ج.ا.ا ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با همه داغداران و آسیب دیدگان این حادثه دردناک، در شبی که تقدیر همگان مقدر خواهد شد، از خداوند متعال، غفران و رحمت الهی کشته شدگان، شفای عاجل مجروحان و صبر و شکیبایی بازماندگان و آسیب دیدگان را مسالت دارد."

(توضیح حکیم مهر : در این پیام، سایت سازمان نظام دامپزشکی به اشتباه نام "سازمان دامپزشکی" را ذکر نموده است.)

متن پیام جامعه دامپزشکان ایران :

" ضمن عرض تسلیت به هموطنان آذربایجان شرقی، جامعه دامپزشکان ایران از خداوند متعال برای کشته شدگان این حادثه رحمت الهی و برای مجروحان و بازماندگان شفا و شکیبایی مسئلت دارد."

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه