کد خبر: ۱۰۰۶۲

حکیم مهر - اکیپ‌های اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی از سراسر استان جهت کمک رسانی به دامداران آسیب دیده از زلزله شهرستانهای ورزقان، هریس و اهر به این مناطق اعزام شدند. 
دکتر بهراد زندیه مدیرکل دامپزشکی این استان با اعلام این خبر گفت: اکیپ‌های صحرایی دامپزشکی استان با بسیج تمام توان و امکانان موجود خود به مناطق زلزله‌زده استان در شهرستانهای ورزقان، اهر و هریس اعزام شده‌اند.

وی افزود این اکیپ‌ها با ایجاد پستهای دامپزشکی نسبت به ضد عفونی و دفن بهداشتی لاشه دامهای تلف شده و واکسیناسیون دامهای موجود جهت پیشگیری از بروز بیماریهای واگیر دامی و بیماریهای مشترک اقدام خواهد نمود.

دکتر زندیه گفت: در همین راستا با حضور دامپزشکان نسبت به برپایی چادرهای مداوای دامهای زخمی جهت درمان دامهای آسیب دیده دامداران اقدام شده تا حتی المکان، سرمایه دامی منطقه حفظ گردد.

در خاتمه مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی ضمن ابراز همدردی خود و جامعه دامپزشکی استان با آسیب‌دیدگان و بازماندگان این حادثه دلخراش اعلام کرد؛ اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی تمامی تلاش خود را به کار خواهد بست تا در حوزه فعالیت خود امدادرسانی کاملی را در مناطق زلزله‌زده انجام دهد.
 
خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه