کد خبر: ۹۲۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
در این کنگره که به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار خواهد شد از مقام علمی چهره ماندگار دامپزشکی کشورمان، دکتر علی اسلامی (استاد ممتاز بازنشسته دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران) تجلیل به عمل خواهد آمد / استاد دکتر اسلامی چندی قبل به دلیل کسالت در بیمارستان بستری شد که خوشبختانه پس از انجام معاینات و کنترل‎های لازم به سلامت از بیمارستان مرخص گردید...

حکیم مهر - دومین کنگره ملی علوم آزمایشگاهی دامپزشکی توسط سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه سمنان، 22 و 23 آذر 1391 برگزار می شود.

در این کنگره که به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار خواهد شد از مقام علمی چهره ماندگار دامپزشکی کشورمان، دکتر علی اسلامی (استاد ممتاز بازنشسته دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران) تجلیل به عمل خواهد آمد.

محورهای کنگره عبارتند از:
-استاندارد های ایمنی و مدیریت در آزمایشگاه

- تشخیص و ردیابی عوامل باکتریایی، ویروسی، انگلی و قارچی

- آسیب شناسی تشریحی و بالینی

- آزمونهای جیره و مواد غذایی


مهلت ارسال مقالات به این کنگره پایان مهرماه سال جاری اعلام شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره به نشانی http://www.vetlab91.com مراجعه نمایید.

پیش از این در نخستین کنگره، سازمان نظام دامپزشکی در اقدامی شایسته از مقام علمی استاد دکتر تاج بخش تجلیل بعمل آورده بود.

گفتنی است استاد دکتر اسلامی چندی قبل به دلیل کسالت در بیمارستان بستری شد که خوشبختانه پس از انجام معاینات و کنترل‎های لازم به سلامت از بیمارستان مرخص گردید.

حکیم مهر به نوبه خود برای این چهره ماندگار دامپزشکی کشورمان و همه اساتید پیشکسوت، سلامتی و توفیق روزافزون از درگاه خداوند متعال مسئلت می‎نماید.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رها
|
-
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
0
0
اینجانب کارشناس علوم آزمایشگاهی دامپزشکی بوده و به مدت سه سال سابقه کار در آزمایشگاه بالینی دارم. نام این رشته وجود خارجی در خارج از کشور ایران و به صورت بین المللی ندارد. و یک رشته کاملا من در آوردی بوده و باتوجه به مقایسه سر فصل دروس این رشته با رشته علوم آزمایشگاهی بالینی کاملا مشخص است که دو رشته کاملا یکسان با دو نام متفاوت در دانشگاههای ایران تدریس می شود از مسؤولین امر خواهان آن هستم گرایش دامپزشکی را از این رشته حذف نمایید همان کاری که امسال در مقطع کارشناسی ارشد بر روی رشته های گروه دامپزشکی انجام شد .اکثریت فارغ التحصیلان علوم آزمایشگاهی دامپزشکی دروس کاروزی خود رابه علت نبود آزمایشگاه دامپزشکی در آزمایشگا ه های پزشکی می گذرانند و باتوجه به دروسی که در دانشگاه پاس می کنند قابلیت کار را حتی در مواردی بیش از گرایش بالینی در آزمایشگاه بالینی را دارند. لطفا این گرایش را از روی این رشته بردارید تا این رشته به صورت علوم آزمایشگاهی عمومی برگزار شود و زمینه کار در اکثر آزمایشگاه ها برای این رشته فراهم شده و از بیکاری بیشتر فارغ التحصیلان پیشگیری شو د.

زمینه کاری در کشور برای این رشته بسیار کم بوده ولی با این حال سیل فارغ التحصیلان از دانشکده های دامپزشکی در این رشته هر ساله روانه بازار کار می شود لطفا در این همایش از محدود کردن پذیرش این رشته در دانشگاه ها صحبت کنید اکثر فارغ التحصیلان این رشته بیکار هستند و همچنین به تازگی به علت بیکاری بالای دکترهای دامپزشک این قشر وارد آزمایشگاه های دامپزشکی شده وجای کارشناسان راگرفته اند. رشته ای با این اوصاف کاری وشرایط بد بازار کار نیاز به همایش نداشته بلکه نیاز به کنفرانس بحران دارد خودمن اگر شرایط کاری برایم مهیا بود در این عرصه فعالیت میکردم ولی به علت نبود کار دراین رشته وارد آزمایشگاه بالینی شدم از مسؤولین خواهان آن هستم اگر قرار است عاقبت این رشته این باشد که در آزمایشگاه های بالینی خصوصی با حقوق اداره کار، کار کنیم لطفا گرایش این رشته را بر دارید و به صورت علوم آزمایشگاهی عمومی برگزار کنید تا بدون دلیل نام گرایش دامپزشکی را به خود یدک نکشد وزمینه استخدام در بخش

های بالینی نیز برای ما فراهم شود وهم اینکه پذیرش دانشجودر این رشته رادر دانشگاههای دولتی وبویژه آزاد محدود کنید.با تشکر

نظر شما
ادامه