کد خبر: ۷۸۲۰۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد از کشف و توقیف بیش از 90 تن تخممرغ غیر بهداشتی در طرح تشدید نظارت های بهداشتی نوروز و ماه مبارک رمضان در پایانه گمرک شهید خیبری این شهرستان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد، «دکتر محمد سیاح» در حین اجرای نظارت های عالیه از مراکز و واحدهای نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی شهرستان به پایانه گمرکی شهید خیبری مراجعه و از روند خدمت رسانی همکاران بازدید نمود که در این فعالیت تعداد 3 کانتینر تخم مرغ صادراتی به وزن 70 تن به دلایل مختلفی نظیر آلودگی خودرو، عدم سورت مناسب تخم مرغ های بارگیری شده و نامناسب بودن کارتن های حاوی تخم مرغ، توقیف و از صادرات این محموله ها تا رفع نقص جلوگیری گردید.

وی همچنین افزود: یک کانتینر تخم مرغ خوراکی دیگر نیز به وزن 20 تن که از مبدا خارج استان به مقصد شهرستان مشهد حمل شده بود، به دلیل نداشتن گواهی بهداشتی حمل دامپزشکی تا تعیین تکلیف نهایی توقیف گردد.

 

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
سرخورده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
3
2
کشف ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در کانتینر در کمرگ !
این محموله ها جهت ارسال به افغانستان بودند و هیچ چیز پنهان و پوشیده ای نداشته است ، تماما تولید روز دارای ازمایشات معتبر و بازدید بوده اند ، در عجب از اینگونه تیتر زدن و خودزنی کردن های اینچنینی برای دیده شدن و ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
2
1
اولا گفتید غیر بهداشتی
یعنی معدوم سازی
اگر غیر بهداشتی بودند چرا معدوم نکردید
بار بازگشتش و رفع نقص مساوی با بالا رفتن بار میکروبی
آبروی دامپزشکی رو بردید
حکیم عزیز پیگیری کنید
به ریاست سازمان هم انتقال بدید تمام مدیران و کارشناسان بازدید کننده و دخیل هم ارجاع به دادسرا
پاسخ ها
صادق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
ابتدا باید اثبات شود که محموله غیر بهداشتی هست و مستندات ارائه شود ، مثل نتایج آزمایشات و ...
نه اینکه صرف یک بازدید و خبر زدن ۹۰ تن تخم مرغ تولید مملکت رو انگ غیر بهداشتی بودن بزنند !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
عزیز دل چرا هیجانی اظهار نظر می کنید!!! روند تعیین سرنوشت محموله های فاقد شناسنامه بهداشتی و یا حتی غیر بهداشتی مشخص و دارای مرحله بندی هست. دستورالعمل ها را با دقت بخوانیم و با دقت نظر عمل کنیم. زیر سوال بردن همه چیز که روش درست و کارشناسی نیست. همه ی ما نیاز به افزایش سطح آگاهی های فنی و ابراز نظرهای منصفانه داریم
نظر شما
ادامه