کد خبر: ۷۸۱۵۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: جلسه تقدیر از زحمات شایسته «دکتر شکیبایی» و معرفی اعضای جدید شورای نظام دامپزشکی استان گلستان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان گلستان، جلسه تودیع و معارفه اعضای شورای نظام دامپزشکی با حضور مدیرکل، معاون سلامت، برخی مدیران ستادی اداره کل دامپزشکی استان و «دکتر شکیبایی» رئیس سابق نظام دامپزشکی و «دکتر یوسفی» رئیس نظام دامپزشکی و اعضای شورای نظام دامپزشکی با همراهی پیشکسوتان حوزه دامپزشکی در روز چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ در سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی اداره کل دامپزشکی استان گلستان برگزارشد.

مدیر کل دامپزشکی استان در این جلسه بیان داشت؛ دامپزشکی به عنوان یکی از مشاغل مهم که با سلامت و غذای مردم سرو کار دارد نیازمند سند تحول در بخش های گوناگون می باشد. کنترل و سنجش دام و طیور نقش مهمی در تولید غذای سالم و توسعه تولید دارد. نباید در حوزه دامپزشکی خودمان را به درمانگاه خلاصه کنیم و‌ نشست ها و جلسات باید به گونه ای پیش برود که شاهد توسعه روز افزون این حوزه باشیم. شورای جدید نظام دامپزشکی گلستان مسئولیت سنگینی در رابطه با مردم و تامین غذای سالم برای آنها به عهده دارد که نباید به این مسأله کم‌توجهی صورت گیرد.

در ادامه جلسه «دکتر یوسفی» رئیس شورای نظام دامپزشکی گلستان مشارکت حداکثری در انتخابات این دوره نشان دهنده عزم همکارانمان در نگهداشت این شورا و توسعه آن است که شایسته تقدیر است. تشکیل کمیته های علمی در کنار انجام وظایف قانونی این شورا یکی دیگر از برنامه های کلیدی شورا برای پیشبرد اهداف نظام دامپزشکی است.

در پایان جلسه از زحمات دکتر شکیبایی رئیس سابق نظام دامپزشکی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
1
1
لااقل تصویری از رییس قبلی نظام را میگذاشتید وتصاویر دیگری که می توانستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
منشوری بود!!!!؟؟؟؟
همکار
|
Germany
|
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
1
0
با سلام و احترام. عرض خداقوت به مدیران قبلی و آرزوی توفیق و سربلندی برای برادر علمی و پرتلاشم جناب آقای دکتر یوسفی. به فضل الهی مایه اتفاقات خوب در راستای اعتلای دامپزشکی و سربلندی ایران عزیز اسلامی باشید، انشاءالله
نظر شما
ادامه