کد خبر: ۷۸۱۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: معاون پژوهشی و ارتباط با صنعت دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به ارتباطات علمی این دانشکده با دانشگاه بصره، از برگزاری دوره آموزشی برای اعضای هیات علمی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «دکتر کاوه خزائیل» اظهار کرد: سال گذشته تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه شهید چمران اهواز و دانشگاه بصره منعقد شد؛ البته در سال‌های ۹۸ و ۹۹ نیز مناسبات علمی و فرهنگی میان این دو دانشگاه وجود داشت و شاهد تبادل دانشجوی بین‌الملل بودیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دانشگاه شهید چمران اهواز از اعضای هیات علمی توانمند و مسلط به زبان عربی برخوردار است، کارگاه و دوره آموزشی با عنوان مهمترین کاربردهای سونار و اشعه ایکس در حوزه دامپزشکی از ۷ تا ۱۱ اسفندماه با ارائه «دکتر عبدالواحد معربی» دانشیار رادیولوژی گروه علوم درمانگاهی دانشکده دامپزشکی این دانشگاه برای اعضای هیات علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه بصره اجرا شد.

معاون پژوهشی و ارتباط با صنعت دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه علاوه بر تبادل دانشجو، کارهای تحقیقاتی مشترک نیز میان دو دانشگاه انجام شده است، گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰ دانشجوی عراقی در رشته‌های بیوشیمی، طیور و انگل‌شناسی در دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز در حال تحصیل هستند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
0
2
احسنت
نظر شما
ادامه