کد خبر: ۷۷۵۰۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک محموله احتکاری گوشت و مرغ که در یکی از سردخانه‌های استان دپو شده بودند، خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «سردار محمدرضا هاشمی فر» اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با تیزبینی و هوشیاری خود از احتکار گوشت و مرغ تنظیم بازار در یکی از سردخانه‌های استان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی از محل بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات ۲۰ تُن گوشت وارداتی، هفت تُن و ۵۳۹ کیلوگرم قطعات مرغ منجمد، ۱۱ هزار کیلوگرم خرما و ۶ هزار کیلوگرم گوشت منجمد ایرانی به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه سردخانه این انبار در سامانه جامع انبارهای وزارت صمت ثبت نشده بود گفت: در بررسی‌های تخصصی صورت گرفته توسط کارشناسان نیز احتکار کالاهای مذکور محرز و در پایان پرونده پس از تکمیل جهت سیر مراحل قانونی و اتخاذ تصمیمات مقتضی تحویل سازمان تعزیرات حکومتی شد.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسول فنی فروشگاهی و بازار روز شاغل شهرستان شاهین شهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
0
0
سردخانه فروشگاه بزرگ عرضه مرغ وگوشت و ماهی سربزنید
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
0
0
نمی‌دانم این مسخره بازی کلمه احتکار از کجا شروع شد ولی اگر مرغدار یا دامدار که زحمت کشیده نخواهد محصولش را به زور بفروشد چرا باید مجبورش کرد؟ می‌فرمایید کمبود مرغ پیش می‌آید؟ خیر، زیرا جیب خیلی‌ها کوچکتر می‌شود و دلیل دیگر مشکل مدیریتی است که توان بیشتر از این نیست. کجا دنیا می‌بینید که با قشر تولید کننده این مدلی رفتار بشود؟ که محصولش را به زرو کرفته و به ارگان خاصی تحویل داده شود که همه می‌دانیم کدام ارگان است زیرا مرغ کیلویی ۱۷هزار تومان از مرغدار به زور گرفته و کیلویی ۶۰ تا ۷۰ هزار به فروش می‌رساند. اگر مرغدار که زحمت کشیده هم نخواهد بفروشد انگ احتکار می‌خورد. جالبه نه؟ مثل زورگیری سریال شبهای برره مهران مدیری شده. به نظر شما کدام ارگانه که داره پولسازی می‌کند؟ حالا فکر نکنید فقط مرغ این مدلی شده، ماهی و میگو را ببینید، محصولات کشاورزی را ببینید.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
0
0
نمی‌دانم این مسخره بازی کلمه احتکار از کجا شروع شد ولی اگر مرغدار یا دامدار که زحمت کشیده نخواهد محصولش را به زور بفروشد چرا باید مجبورش کرد؟ می‌فرمایید کمبود مرغ پیش می‌آید؟ خیر، زیرا جیب خیلی‌ها کوچکتر می‌شود و دلیل دیگر مشکل مدیریتی است که توان بیشتر از این نیست. کجا دنیا می‌بینید که با قشر تولید کننده این مدلی رفتار بشود؟ که محصولش را به زرو کرفته و به ارگان خاصی تحویل داده شود که همه می‌دانیم کدام ارگان است زیرا مرغ کیلویی ۱۷هزار تومان از مرغدار به زور گرفته و کیلویی ۶۰ تا ۷۰ هزار به فروش می‌رساند. اگر مرغدار که زحمت کشیده هم نخواهد بفروشد انگ احتکار می‌خورد. جالبه نه؟ مثل زورگیری سریال شبهای برره مهران مدیری شده. به نظر شما کدام ارگانه که داره پولسازی می‌کند؟ حالا فکر نکنید فقط مرغ این مدلی شده، ماهی و میگو را ببینید، محصولات کشاورزی را ببینید
نظر شما
ادامه