کد خبر: ۷۶۸۷۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: رییس دانشگاه ارومیه گفت: طبق اعلام معاونت پژوهشی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC و بنا بر گزارش پایگاه شاخص ‌های اساسی علم پایگاه ای اس آی (ESI)، هفت نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه ارومیه در زمره یک درصد پژوهشگران پراستناد جهان قرار گرفتند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «دکتر احمد علیجانپور» روز دوشنبه افزود: هادی الماسی از دانشکده کشاورزی، «دکتر حسین تاجیک» از دانشکده دامپزشکی، عطا چیت‌ساز از دانشکده فنی مهندسی، صمد جعفرمدار از دانشکده فنی مهندسی، شهرام خلیل آریا از دانشکده فنی مهندسی، «دکتر مهران مرادی» از دانشکده دامپزشکی و مهدی نیکو از پژوهشکده آرتمیا و آبزی‌پروری این هفت نفر را شامل می شوند.

وی ادامه داد: برای قرار گرفتن در جمع پژوهشگران یک درصد برتر، آستانه استنادی تعیین شده هر ۲ ماه یکبار به روزرسانی می‌شود.

رییس دانشگاه ارومیه اضافه کرد: قرارگرفتن در جمع پژوهشگران برتر دنیا نیازمند به کارگیری راهبردها و راهکارهای مناسب و همچنین تلاش و پشتکار اساتید است که در این خصوص موفقیت های خوبی در دانشگاه ارومیه داشته ایم.

به گزارش ایرنا، اوایل مهر ماه امسال ۱۳ استاد دانشگاه ارومیه در جمع ۲ درصد دانشمندان برتر دنیا قرار گرفتند.

دانشگاه ارومیه در حال حاضر ۵۰۰ هیات علمی، ۱۱ دانشکده و بیش از ۱۳ هزار دانشجو دارد.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
4
5
تبریک فراوان به آقای دکتر مرادی بخاطر مقالات واقعی و زحمات فراوان در بخش بهداشت مواد غذایی دانشگاه ارومیه که لایق بهترینها هستند. شاگرد کوچک شما در دوره تخصص
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
4
3
خدمت استاد برجسته دکتر مرادی عزیز کسب این افتخار را تبریک عرض میکنم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
2
2
....... دکتر مرادی انسانی تلاش گر و علم جویی هستن
نظر شما
ادامه