کد خبر: ۷۶۷۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان اصفهان گفت: فروش داروهای زنبور عسل در فضای مجازی و مراکز غیرمجاز ممنوع است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، در نشستی مشترکی که با حضور «دکتر منصور کیمیایی» رئیس اداره تشخیص و درمان و کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با «دکتر احمدی» مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی زنبورداران استان در محل سالن جلسات شماره 2 این اداره کل برگزار گردید، پیرامون موضوع رصد داروی مورد استفاده در جمعیت کلنی های زنبور عسل استان گفتگو و تبادل نظر صورت گرفت.

دکتر کیمیایی ضمن اشاره به این که توزیع کلیه فرآورده های دارویی می بایست از طریق شبکه مجاز که صرفاً داروخانه های دامپزشکی می باشند، در دسترس پرورش دهندگان قرار گیرد افزود: در این جلسه موضاعتی از جمله عدم دخالت در امر توزیع و یا فروش داروهای زنبور عسل از سوی تشکل ها و صنوف و تبعات قانونی ناشی از آن و انجام بازرسی های دوره ایی از سوی آن اتحادیه و همچنین شبکه های دامپزشکی شهرستان های استان از محل شرکت های تعاونی زنبور عسل و مراکز فروش لوازم و تجهیزات آن ها مورد تاکید قرار گرفت.

 وی خاطرنشان نمود: معرفی و عرضه هر گونه داروی دامپزشکی از جمله دارو های زنبور عسل در فضالی مجازی ممنوع بوده و با متخلفین مطابق قانون برخورد خواهد شد.

در این جلسه دکتر احمدی ضمن تشکر از برگزاری جلسه بر رویکرد همکاری هر جه بیشتر با اداره کل در مسیر کشف اقلام دارویی غیر مجاز زنبور عسل و انجام بازدید های دوره ایی از شرکت های تعاونی تاکید کرد.

رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با توصیه اکید به زنبور داران در خصوص عدم مصرف هر گونه فرآورده های دارویی گفت؛ اداره کل دامپزشکی استان رصد بازار در خصوص رفع هر گونه موارد کمبود احتمالی داروهای مرتبط، با انجام پایش مستمر و نمونه برداری از کلیه فراورده های دارویی نسبت به ارزیابی کیفی و بررسی عمر قفسه ای آن ها اقدام می کند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
0
0
یعنی سایر داروها مجاز هستند؟؟؟؟
باید همه داروها را می گفتند
نظر شما
ادامه