کد خبر: ۷۶۴۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: حمله وحشیانه یک سگ روتوایلر بدون قلاده به یک دختر بچه ۲ ساله در چین منجر به دستگیری صاحب سگ شد و قوانین نگهداری از سگ‌های بزرگ در چین را تغییر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، حمله وحشیانه یک سگ روتوایلر بدون قلاده به یک دختر بچه ۲ ساله در چین منجر به دستگیری صاحب سگ شد و جرقه‌ای شد برای جمع‌آوری سگ‌های ولگردی که کسی سرپرستی آن‌ها را قبول نمی‌کند.

ماجرا از آنجایی آغاز شد که یک کودک هفته گذشته با چندین گاز گرفتگی سگ، شکستگی دنده و پارگی در کلیه راهی بیمارستان شد. پس از مشاهده  فیلم دوربین‌های امنیتی، مشخص شد این کودک به همراه مادرش در حال قدم زدن در یک مجتمع مسکونی بودند، که یک سگ بزرگ علی‌رغم تلاش‌های مادرش به این کودک حمله می‌کند. کارگران که این صحنه  را مشاهده کردند با استفاده از جارو و چوب بزرگ سگ را جدا کردند و روتوایلر در نهایت از کودک دور می‌شود.

به گزارش شانگهای دیلی، مردم محلی توانستند صاحبان این سگ و سگ دیگری را که در حین حمله در نزدیکی آن بود، شناسایی کنند و صاحبان هر دو بعداً دستگیر شدند، در حالی که تحقیقات پلیس ادامه دارد.

این حمله مقامات چینی را برانگیخت تا سرکوب سگ‌های ولگرد، ثبت‌نشده و «بزرگ‌تر» را آغاز کنند. در گذشته به دلیل افشای داستان‌های رفتار غیرانسانی با سگ‌های ولگرد، به شدن جمع‌آوری سگ‌ها مورد اعتراض مردم قرار گرفته بود.

طبق گزارش ساوت چاینا مورنینگ پست، شهرهای استان‌های شاندونگ، جیانگشی و هوبی بیانیه‌ای صادر کردند که اگر سگ‌های ولگرد را به سرپرستی قبول نکنند، آن‌ها را به گرفته و معدوم می‌کنند.

حدود ۳۳درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی رسانه چینی Jiu Pai News  با کشتار سگ های ولگرد در سراسر چین موافق بودند.

مقررات مربوط به مالکیت حیوانات خانگی، ثبت نام و کنترل حیوانات از شهری به شهر دیگر در چین متفاوت است و می توان آن‌ها را از یک منطقه به منطقه دیگر به راحتی اجرا کرد.چین همچنین هیچ قانونی برای حمایت  از حیوانات خانگی ندارد.

به گزارش ساوت چاینا مورنینگ پست، در سال ۲۰۱۹، منطقه Tongzhou در پکن مالکیت سگ‌هایی با قد بیش از ۱۴ اینچ را ممنوع کرد و به صاحبان سگ‌ها سه روز فرصت داده شد تا سگ‌ها را به خارج از منطقه منتقل کنند، در غیر این صورت آنه‌ا را توقیف خواهند کرد.

شهر توریستی شیان در شمال چین از سال ۲۰۱۲ ساکنان را از نگهداری ۳۴ نوع سگ مانند پیتبول و ژرمن شپرد منع کرده است.  که حدود ۴۰ میلیون سگ ولگرد در این کشور وجود دارد.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
0
1
در ایران دقیقا یک بولداگ 4 سال پیش در پارک یک دختر بچه را تکه تکه کرد!
اما کو قانون که جلوی این وضع را بگیرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
0
1
مواظب باشین انتقادتون به سگ بازا برنخوره
نظر شما
ادامه