کد خبر: ۷۶۳۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بهار از ضبط و معدوم‌سازی ۱۶۲۰ کیلوگرم گردن و ضایعات مرغی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «دکتر مهدی قنبری» گفت: این محموله که در شرایط غیربهداشتی و بدون نشانه‌گذاری و خارج از دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی در محل سردخانه یکی از واحد‌های بسته‌بندی شهرستان بهار در حال نگهداری بود، ضبط شد. 

او گفت: محموله مذکور از سوی بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان در واحد پس از کشف و انجام هماهنگی‌های لازم در محل تبدیل ضایعات مرکز کشتارگاه صنعتی دام همدان معدوم‌سازی و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بهار افزود: نظارت بر سلامت فرآورده‌های خام دامی و صحت عرضه آن به بازار مصرف از اهم وظایف اداره دامپزشکی است که به علت ارتباط مستقیم با سلامت مردم و آحاد جامعه با حساسیت ویژه، این مهم پیگیری و اجرا می‌شود.

قنبری گفت: نظارت بهداشتی بر تولید، توزیع و عرضه انواع مواد خام دامی در شهرستان بهار توسط کارشناسان بازرسی مواد خام دامی به صورت مستمر در حال انجام بوده و در صورت مشاهده موارد غیربهداشتی، وفق مقررات اقدامات لازم انجام می‌گیرد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر ما...
|
Poland
|
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
0
1
در بحث نظارت میدانی مدیرکل تهران طی چند ماهه اخیر کارهای بسیار بزرگی انجام دادند اما متاسفانه حداقل خروجی رو از روابط عمومی داشته چه در ضابطه مند کردن واحدها چه کشف و ضبط و معدوم سازی که شاید به اندازه عملکرد چند استان و چند ساله این اداره کل بوده و باید توجه کرد که حدود ۶۰ درصد پست های استان خالی از نفرات هست مرسی حکیم جان
نظر شما
ادامه