کد خبر: ۷۵۹۸۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین از بازرسی های شبانه کشتارگاه های استان خبر داد و گفت: در همین راستا و به علت تخلف یکی از کشتارگاه های مرغ، واحد یاد شده ۲۲ میلیارد ریال جریمه شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «علیرضا حسن پور» روز پنجشنبه اظهار داشت: در ادامه بازرسی های سرزده از واحدهای تولیدی و خدماتی، بخش های مختلف کشتارگاه ها از جمله، روند ورود مرغ زنده و خروج مرغ کشتار شده، میزان حمل و توزیع در مقصد مطابق مجوزهای دامپزشکی مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: طی بازرسی از یک کشتارگاه با بررسی مستندات موجود، تخلف عرضه خارج از شبکه سه هزار کیلوگرم گوشت مرغ محرز شد که پرونده در شعبه تعزیرات حکومتی تشکیل و شرکت متخلف نیز به پرداخت ۲۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین یادآور شد: برای صیانت از حقوق شهروندان، تامین امنیت غذایی و تنظیم بازار، نظارت بر نحوه عرضه کالا براساس نرخ مصوب و شیوه نامه های صنفی، گشت های سیار تعزیرات حکومتی به صورت گسترده و شبانه روزی از واحدهای صنفی عرضه مرغ و تخم مرغ، مرغداری و کشتارگاه ها بازرسی می کنند.

وی، نظارت بر عرضه بهداشتی و سالم مرغ، پیشگیری از اقدامات غیرقانونی و افزایش کاذب قیمت، رعایت توزیع گوشت مرغ گرم مورد نیاز مردم با قیمت مصوب را از اهداف این بازرسی ها برشمرد.

حسن پور از شهروندان قزوینی خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و سایر موارد، به صورت حضوری یا از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی مراتب را جهت رسیدگی فوری به این مرکز گزارش کنند.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Norway
|
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
2
3
تعزیرات مردم رو بیچاره کرده!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
نه عزیزم
قاچاق فروشها و گرانفروشها مردم را بیچاره کردن.
دست تعزیرات درد نکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
1
1
تشکر از تعزیرات محترم
نظر شما
ادامه