کد خبر: ۷۴۸۸۹

حکیم مهر: مجمع عمومی مؤسس انجمن صنفی مسئولین فنی دامپزشکی و دستیاران استان سیستان و بلوچستان در محل سالن اجتماعات اداره کل دامپزشکی استان با حضور حداکثری مسئولین فنی دامپزشکی و دستیاران شاغل در استان بصورت حضوری و ویدئوکنفرانس زیر نظر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر، در ابتدای مجمع اساسنامه انجمن قرائت و با اکثریت آراء به تصویب رسید.

سپس اعضای هیئت موسس این انجمن متشکل از «دکتر حسین مقدم»، «دکتر ایمان شهرکی» و «دکتر محمدتقی خمر» اهداف خود از تشکیل این انجمن در استان را با شعار اتحاد، همبستگی و همدلی مسئولین فنی دامپزشکی و دستیاران سراسر استان بیان نمودند.

سپس مجمع وارد دومین دستور کار شد و اولین دوره انتخابات هیئت مدیره برگزار گردید .

در اولین دورهی این انتخابات، حائزین بیشترین آرا به ترتیب «دکتر ایمان شهرکی» ۲۳ رای، «دکتر محمدتقی خمر» ۲۳ رای، «دکتر حسین مقدم» ۲۲ رای، «دکتر فاطمه عشقیزاده» ۱۸ رای و «دکتر جابر کیخا» و «دکتر ندا کوثری» مشترکا ۱۶ رای شدند که دکتر ندا کوثری با توجه به کنارهگیری دکتر جابر کیخا به احترام وی، به عنوان عضو اصلی انتخاب گردید.

همچنین «دکتر جابر کیخا» عضو علیالبدل هیئت مدیره شده و «دکتر مصطفی محمدی» به عنوان بازرس و «دکتر سیما مشهدی» به عنوان بازرس علیالبدل انتخاب شدند.

متعاقباً پس از تأیید صحت انتخابات، سمت افراد در هیئت مدیره انجمن به شرح زیر صورتجلسه گردید:

اعضای اصلی هیئت مدیره:

١- دكتر محمدتقی خمر (رئیس هیئت مدیره)

٢- دكتر ایمان شهرکی (نایب رئیس هیئت مدیره)

٣- دكتر ندا کوثری (دبیر هیئت مدیره)

۴- دکتر حسین مقدم (خزانه دار هیئت مدیره)

۵- دکتر فاطمه عشقیزاده (عضو اصلی هیئت مدیره)

عضو علی البدل هیئت مدیره:

دکتر جابر کیخا

بازرس اصلی:

دكتر مصطفی محمدی

بازرس علی البدل:

دكتر سیما مشهدی

لازم به ذکر است، کانون انجمن های صنفی مسئولین فنی دامپزشکی و دستیاران کشور در پیامی تشکیل انجمن سیستان و بلوچستان را به همکاران شاغل در این استان خصوصاً منتخبین آنها تبریک و تهنیت گفته و برای آنها آرزوی توفیق و بهروزی نمود.

 

نظر شما
ادامه